quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Zoals velen waarschijnlijk weten, doe ik VAVO VWO op een MBO school.
Klopt, hier is echter geen klacht over te verzinnen. Tevens is dit onderwerp 30 meter van mij vandaan gebeurd vanmiddag.quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef zovty het volgende:
Als je op het Volgende pijltje klikt krijg je deze link
http://nieuws.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=149471901&page=2
Veel interessanter.
Verkapte-ik-doe-MBO-maar-ik-durf-het-niet-te-zeggen post.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Die is er. Ik ben nadat ik mijn havo heb gehaald met eindcijfer 8 niet toegelaten op het VWO op mijn oude schoolquote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef S.Seagal het volgende:
VAVODan moet je het gewoon accepteren dat je hoger niveau niet aan kan. Tenzij er een reden is die hier los van staat.
Oja dat is waar.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt, hier is echter geen klacht over te verzinnen. Tevens is dit onderwerp 30 meter van mij vandaan gebeurd vanmiddag.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt, hier is echter geen klacht over te verzinnen. Tevens is dit onderwerp 30 meter van mij vandaan gebeurd vanmiddag.
zuchtquote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Er besloot een neger met een mes op een groepje jongens in te rennen en ze neer te steken.
+1quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Het wordt tijd dat wij allemaal de ogen openen en dit probleem erkennen, STEMT WILDERS!!
uhm.. dusquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Het wordt tijd dat wij allemaal de ogen openen en dit probleem erkennen, STEMT WILDERS!!
Word.quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Detectiepoortjes in elke schoolquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
JA HIHIHIIHIHI NIET DOORVERTELLEN GHEKquote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
TS was jij die persoon die spontaan een epileptische aanval kreeg?
"Zelfkastijding" zegt die term je iets?quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Jouw username, right.quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Schreeuw niet zo.quote:
BLIJKBAAR MOET DAT, WANT JIJ BENT DOOF! DOOF VOOR DE WAARHEID!quote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo.
Je lijkt op Wilders, die schreeuwt ook altijd maar wat in het wilde weg.
Het siert je niet.
en wilders IS de waarheid?quote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef Kafka. het volgende:
[..]
BLIJKBAAR MOET DAT, WANT JIJ BENT DOOF! DOOF VOOR DE WAARHEID!
quote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
TS was jij die persoon die spontaan een epileptische aanval kreeg?
Vergeten je pilletje in te nemen vanmorgen?quote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef Kafka. het volgende:
BLIJKBAAR MOET DAT, WANT JIJ BENT DOOF! DOOF VOOR DE WAARHEID!
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG NAAIEN ONS!!!! WILDERS ZEGT TENMINSTE WAT WE ALLEMAAL DENKEN!!!quote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo.
Je lijkt op Wilders, die schreeuwt ook altijd maar wat in het wilde weg.
Het siert je niet.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vergeten je pilletje in te nemen vanmorgen?
Hij is boos, zijn clubbie heeft verlorenquote:Op maandag 9 november 2009 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vergeten je pilletje in te nemen vanmorgen?
uhm.. nee.quote:Op maandag 9 november 2009 15:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG NAAIEN ONS!!!! WILDERS ZEGT TENMINSTE WAT WE ALLEMAAL DENKEN!!!
Ik heb een vagelijk idee wat je bedoeldquote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
"Zelfkastijding" zegt die term je iets?
Obvieuze trol is obvieus?quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Met jouw username verwacht ik juist dat jij een linkse rakker bent.quote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef Kafka. het volgende:
DE GEWONE MAN WORDT DOOR BALKENENDE EN ZIJN LINKSE VRIENDJES GENAAID!! OPEN JE OGEN!!
D66quote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Met jouw username verwacht ik juist dat jij een linkse rakker bent.
D66 IS EEN PARTIJ VANquote:
Je hebt in één vak examen gedaan?quote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die is er. Ik ben nadat ik mijn havo heb gehaald met eindcijfer 8 niet toegelaten op het VWO op mijn oude school
Troll, een gemiddeld eindcijfer.quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef KingKai het volgende:
[..]
Je hebt in één vak examen gedaan?
Geen wonder dat ze je niet op het VWO toelaten...
Die klasgenoot van me werd neergehoekt door een blanke, stuur ze maar naar een ander topicquote:Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef paintmeester het volgende:
En weer wordt een topic gekaapt door Wilders aanhang
quote:Op maandag 9 november 2009 17:03 schreef koffiegast het volgende:
woon er 1 km vandaan.. was toch wel nog een vrij moderne school
quote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Nicolas_Cage het volgende:
"Een persoon kreeg door de ontstane commotie een epileptische aanval."
Haha wat een loserIemand anders gaat bijna dood omdat ie door een mes gestoken werd, maar deze persoon kon de stress niet aan ofzo
fucking mietje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |