Alleen als het regent is er een kans dat er kortsluiting ontstaan, maar dan blust de regen het fikje gelijkquote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Kerstverlichting ben ik nog huiverig voor, straks vliegt die zooi in de fix
Inderdaad, hij zij dat hij ze er deze week ging op zetten... hij zou ook zo snel mogelijk die bier glazen er op zetten...quote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef tokko1 het volgende:
Iemand al prijzen van die Bod...m glaasjes?
Jack zou die dr toch snel op zetten?![]()
TVP
Laat trouwens eens zien wat je hebt gekocht, linkjes?quote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen als het regent is er een kans dat er kortsluiting ontstaan, maar dan blust de regen het fikje gelijk![]()
Maar even serieus, ik zou ze nooit aan laten staan als ik weg ben en ook niet langs het gordijn of in de kerstboom. Het zijn flinterdunne draadjes ghehe...
Heel soms zijn ze echt, echter als er bij staat genuine dan kan je er wel van uit gaan ja...quote:Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef Buschetta het volgende:
Die opmerking over nepartikelen....
Als ik zo op die sites kijk en zie bijvoorbeeld een Apple tas of een merk sd kaartje moet ik er dan vanuitgaan dat het nep is ?
Was het zo moeilijk voor je om even dealperfect te bekijken?quote:Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef Neraice het volgende:
Verkoopt Jack wel nog steeds rolaxen en ree-bens?
Moet je even Jack mailen met de link die je wilt van dealperfect, dan geeft 'ie je een payment link.quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Neraice het volgende:
Dacht dat ie daar allang mee was gestopt :/
Je kan ook gewoon de link van het product hier in copier:quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Moet je even Jack mailen met de link die je wilt van dealperfect, dan geeft 'ie je een payment link.
Had vorig jaar zo'n net en dat ging prima.quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Kerstverlichting ben ik nog huiverig voor, straks vliegt die zooi in de fix
Linkje...quote:Op maandag 9 november 2009 16:40 schreef -J-D- het volgende:
Pff, deze topics gaan mij te snel.
Ik heb overigens een paar electric pens besteld bij DX... de vorige is kapot gegaan, maar voor 1 euro nog iets haal je zo een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |