Weet je iets beters?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat is nieuw! In china bestellen omdat het daar zonder merkje kan?
Ja, op Ebay. Alleen nog niet binnen, helaasch.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een keer een MD 80 cam gekocht bij Taobao?
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ja, op Ebay. Alleen nog niet binnen, helaasch.
Dat is inderdaad tof! Ik ga 'm op de mountainbike gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.
daarvoor heb ik em ook gekochtquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.
Vanavond is ff kijken, als ik hem ergens kan kopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
daarvoor heb ik em ook gekocht
Hoe groot was dat pakketje en hoe zwaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n pakje met een vertegenwoordigde waarde van 400 USD is binnen vanuit HK.
Gelukkig niets hoeven te bijbetalen. Normaliter duurt verzending één week, nu kwam het pakketje pas na 3 weken aan. Was wel even zweten zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |