Man, ik heb hans teeuwen moeten vragen hoe ik een gevatte opmerking kon maken, en toe zei hij me dit.quote:Op maandag 9 november 2009 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie nu voor me hoe phpmystyle dat peroxide-grapje heeft bedacht, uren wacht tot hij me ziet posten op Fok en dan snel z'n grapje maakt.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man, ik heb hans teeuwen moeten vragen hoe ik een gevatte opmerking kon maken, en toe zei hij me dit.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie nu voor me hoe phpmystyle dat peroxide-grapje heeft bedacht, uren wacht tot hij me ziet posten op Fok en dan snel z'n grapje maakt.
Jaloezie is een bitch.quote:
Mag ik het hebben. Die dingen leveren geld op in Azie.quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En als mijn kind een ginger wordt gooi ik hem weg.
Wat jij wil, ik hoef daar geen eens geld aan te verdienen. Gingersquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mag ik het hebben. Die dingen leveren geld op in Azie.
Iets met kan en wal.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Al heb ik liever een ginger-kind dan een dik kind.
Maar baby's zijn eerst altijd dik en voordat dat vet er af gaat gooi jij hem dus al weg.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet het niet. een dik kind kan je een eet verbod op leggen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Dan doe ik even mijn lolbroek aan.quote:
Link dan meteen naar die ene South Park-aflevering.quote:Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&um=1&sa=1&q=ginger+child&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
Ik denk een kind met rood haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |