Man, ik heb hans teeuwen moeten vragen hoe ik een gevatte opmerking kon maken, en toe zei hij me dit.quote:Op maandag 9 november 2009 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie nu voor me hoe phpmystyle dat peroxide-grapje heeft bedacht, uren wacht tot hij me ziet posten op Fok en dan snel z'n grapje maakt.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man, ik heb hans teeuwen moeten vragen hoe ik een gevatte opmerking kon maken, en toe zei hij me dit.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie nu voor me hoe phpmystyle dat peroxide-grapje heeft bedacht, uren wacht tot hij me ziet posten op Fok en dan snel z'n grapje maakt.
Jaloezie is een bitch.quote:
Mag ik het hebben. Die dingen leveren geld op in Azie.quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En als mijn kind een ginger wordt gooi ik hem weg.
Wat jij wil, ik hoef daar geen eens geld aan te verdienen. Gingersquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mag ik het hebben. Die dingen leveren geld op in Azie.
Iets met kan en wal.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Al heb ik liever een ginger-kind dan een dik kind.
Maar baby's zijn eerst altijd dik en voordat dat vet er af gaat gooi jij hem dus al weg.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet het niet. een dik kind kan je een eet verbod op leggen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Dan doe ik even mijn lolbroek aan.quote:
Link dan meteen naar die ene South Park-aflevering.quote:Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&um=1&sa=1&q=ginger+child&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
Ik denk een kind met rood haar.
Kant noch wal????quote:
Dat gaat m'n pet te boven.quote:
Alles kan,quote:
Juist, gewoon eufemistisch zijnquote:
Maar het ging over de mogelijkheid dat mijn kind rood haar + sproeten zou hebben. Dat heb ik liever niet, maar liever dat dan een kind kind. Wat is daar zo raar aanquote:
Ja maar dat zijn meisjes.quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Maar je hebt ook sexy rood harige zo héél af en toe
NEEquote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Maar je hebt ook sexy rood harige zo héél af en toe
Nee jij vindt mij een dikke papzak, terwijl ik geen 85KG ben en iets langer dan 1,80 dus echt dik ben ik niet, eigenlijk kan je het ook geen eens vadsig noemen. Toch blijf je het lollig vinden om grapjes over eten te maken of wat er op lijkt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar het ging over de mogelijkheid dat mijn kind rood haar + sproeten zou hebben. Dat heb ik liever niet, maar liever dat dan een kind kind. Wat is daar zo raar aan?
Of voel je je aangesproken toen ik het woordje 'dik' zei?
Ik vind je gewoon een schattige bolle toet hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij vindt mij een dikke papzak, terwijl ik geen 85KG ben en iets langer dan 1,80 dus echt dik ben ik niet, eigenlijk kan je het ook geen eens vadsig noemen. Toch blijf je het lollig vinden om grapjes over eten te maken of wat er op lijkt.
Pff, je zou me gewoon in het echt moeten zienquote:Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een schattige bolle toet hebben.
Waarom sta je dan niet goed?quote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pff, je zou me gewoon in het echt moeten zienEn als ik goed sta heb ik ook geen ''bolle toet''
![]()
Als ik goed sta.quote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pff, je zou me gewoon in het echt moeten zienEn als ik goed sta heb ik ook geen ''bolle toet''
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, phpmystyle, het zijn allemaal internethelden. Trek het je niet aan
Die is 2 keer zo oud als ik ofzo. Wat is daar nou lekker aan?quote:
Eens.quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk godverdomme toch eerst eens naar jezelf voordat jij gadverdamme over andere mensen zegt.
Weet ik tochquote:Op maandag 9 november 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, phpmystyle, het zijn allemaal internethelden. Trek het je niet aan
Mag ik je er aan helpen herinneren dat jij er het hardst aan meedoet?quote:
Heb ik gisteren gedaan hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet ik tochEn stiekem moet ik er ook wel om lachen, iedereen spastisch zien doen maar zodra ze zelf een foto moeten posten.
Maar ik kijk eerst heel goed naar mezelf voordat ik anderen uitlach.quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik je er aan helpen herinneren dat jij er het hardst aan meedoet?
Zou je voortaan bij dit soort posts mijn naam willen vermelden. Want ik doe niet anoniem.quote:Op maandag 9 november 2009 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet ik tochEn stiekem moet ik er ook wel om lachen, iedereen spastisch zien doen maar zodra ze zelf een foto moeten posten.
Je voelt je stukken beter als je jezelf vergelijkt met mij?quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan hoor.
[..]
Maar ik kijk eerst heel goed naar mezelf voordat ik anderen uitlach.
Kutkoequote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan hoor.
[..]
Maar ik kijk eerst heel goed naar mezelf voordat ik anderen uitlach.
Jullie zijn uitzonderingen, ik heb het over het leeuwendeel van de KLB.quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zou je voortaan bij dit soort posts mijn naam willen vermelden. Want ik doe niet anoniem.
Nou de meesten hebben ooit wel eens laten zien hoe ze eruit zien hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie is jullie.quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie zijn uitzonderingen, ik heb het over het leeuwendeel van de KLB.
Van wie zijn de foto's nog niet bekend dan?quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou de meesten hebben ooit wel eens laten zien hoe ze eruit zien hoor.
Gewoon de meeste KLB posters.quote:
Weet ik niet, ik ben newbie dus dat kan ik niet allemaal precies weten.quote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van wie zijn de foto's nog niet bekend dan?
Als je heel ver terug gaat in de SC`s kom je nog wel een foto van mij tegenquote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van wie zijn de foto's nog niet bekend dan?
En hoe zie jij eruit eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben newbie dus dat kan ik niet allemaal precies weten.
O ja? In China kan je juist gratis meisjes ophalen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mag ik het hebben. Die dingen leveren geld op in Azie.
Maar jij voelt je wel aangesproken door zijn commentaar over dikke kinderen?quote:
Zien.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als je heel ver terug gaat in de SC`s kom je nog wel een foto van mij tegen
Kijk in Mozy zijn fobo zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit eigenlijkNo offense verder.
Maar niet gingers. En dat is het gat in de markt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O ja? In China kan je juist gratis meisjes ophalen.
Omdat het duidelijk een veeg naar mij toe was. Maar zolang het daar bij blijft kan ik het allemaal prima hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O ja? In China kan je juist gratis meisjes ophalen.
[..]
Maar jij voelt je wel aangesproken door zijn commentaar over dikke kinderen?
Ja.quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je voelt je stukken beter als je jezelf vergelijkt met mij?
quote:
Daar is het toch Fok! voor?quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En als ik je zie posten, met die wartaal die jij uitkraamt, nóg stukken beter.
Vanaf post nummer 1.quote:Op maandag 9 november 2009 15:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe lang is dit eigenlijk al bezig php? Dit gebash en gehaat naar je toe.
Heb je jezelf wel eens horen kolderen?quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En als ik je zie posten, met die wartaal die jij uitkraamt, nóg stukken beter.
Volgens mij vanaf het moment dat je anderen dom ging noemen en van woorden als 'cordon sanitaire' ging gebruiken, terwijl je MBO doet.quote:
Zo.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit eigenlijkNo offense verder.
Nou die status heb ik iig wel bereiktquote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
en dan jezelf nog aankomend boegbeeld van fok noemen.
DAAAAMNN GUURRL.quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo.
Ik had idd geen foto gestuurd, was vergeten dat dat moest, maar toen stuurde jij je foto al.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo.
Ik had idd geen foto gestuurd, was vergeten dat dat moest, maar toen stuurde jij je foto al.
Lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ik moest cordon sanitaire googlen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf het moment dat je anderen dom ging noemen en van woorden als 'cordon sanitaire' ging gebruiken, terwijl je MBO doet.
Nee dankje. Maar boegbeeld is een positieve benaming voor iets. Kan ik niet echt zeggen van jou.quote:Op maandag 9 november 2009 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou die status heb ik iig wel bereiktNiet echt iets om trots op te zijn maar goed. Tik mijn naam in google maar is in.
Mwah, waarom zou iemand van het MBO die woorden niet mogen gebruiken, mits ze in juiste context zijn. Soms troll ik ja, met name in de sc. Maar in andere sub-fora waar ik in het verleden ook wel is poste bezigde ik die taal ook, maar dan juist en goed.quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf het moment dat je anderen dom ging noemen en van woorden als 'cordon sanitaire' ging gebruiken, terwijl je MBO doet.
Jonge, laat ze lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, waarom zou iemand van het MBO die woorden niet mogen gebruiken, mits ze in juiste context zijn. Soms troll ik ja, voor in de sc. Maar in andere sub-fora waar ik in het verleden ook wel is poste bezigde ik die taal ook, maar dan juist en goed.
Hoeft niet perse. Maar ben ik negatief dan? Of loop ik stelselmatig te haten? Nee. En volgens mij krijg ik de gemiddelde kijkbuis FOK!kertjes wel aan het lachenquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee dankje. Maar boegbeeld is een positieve benaming voor iets. Kan ik niet echt zeggen van jou.
jonge, hou je kankersmoel eens over dat mbo en dergelijke. Zelfs ik word er schijtziek vanquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, waarom zou iemand van het MBO die woorden niet mogen gebruiken, mits ze in juiste context zijn. Soms troll ik ja, met name in de sc. Maar in andere sub-fora waar ik in het verleden ook wel is poste bezigde ik die taal ook, maar dan juist en goed.
Dan wil ik wel een negatief boegbeeld van je weten. En ja ik lach je zeker uit.quote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Maar ben ik negatief dan? Of loop ik stelselmatig te haten? Nee. En volgens mij krijg ik de gemiddelde kijkbuis FOK!kertjes wel aan het lachen
Ik doe zelf ook MBO hoor. En reageer niet zo opgefoktquote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, hou je kankersmoel eens over dat mbo en dergelijke. Zelfs ik word er schijtziek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |