en anders een kunstgebitje op z'n derdequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef alphalpha het volgende:
De tanden score na 14 maanden is 1 tand. Alles op zijn tijd
Oeps sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Ben er van uit gegaan dat papa's ook welkom zijn, papa's zijn namelijk ook heel trots op hun kleine dreumes.
juh, tis echt sneu. als het morgenochtend niet al wat beter is bel ik voor de zekerheid wel de huisarts. vooralsnog ligt ze gewoon lekker te slapen in een zomerslaapzakje. er zat de hele week al iets dwars.quote:Op zondag 22 november 2009 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Arme Selene, beterschap voor het meiske, hopelijk knapt ze snel op.
quote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie stond net op de bank en keek uit het raam en schreeuwde het uit 'Pip!' en ook een 'Piep!'
Toen ik keek bleek er een vogel naast de kip te zittenSlim kind
Hoe schattig is dat zegquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie stond net op de bank en keek uit het raam en schreeuwde het uit 'Pip!' en ook een 'Piep!'
Toen ik keek bleek er een vogel naast de kip te zittenSlim kind
Haha ik las het een beetje raarquote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Marie79 het volgende:'t zou wat zijn, papa en mama heel incidenteel en dan wel alsjeblieft en dank je wel
![]()
Hij heeft de afgelopen 3 nachten wat nieuws, als hij wakker wordt 's nachts, gaat hij heel hard huilen en stopt pas als hij tussen ons in verder mag slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |