abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74777446
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Dank dames! Ik zal proberen er geen aandacht aan te geven.
zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.
Daar gaan we weer
pi_74777609
Fijn freecell!

Zei ik gisteren 1 hoektand? Maak daar maar 2 van, hebben we die straks ook allemaal mooi gehad
pi_74777658
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef bikinistringding het volgende:

[..]

zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.
bij ons moet selene zelfs wachten op der toetje tot we allemaal klaar zijn voor het toetje
verder doe ik niet moeilijk met eten idd, lunch wil ze de laatste tijd niet. maar ontbijt en avondeten gaan prima en snoepen doet ze niet of nauwelijks (het 4 uur nijntje koekje verliest zn oortjes en blijft verder liggen). als ze honger krijgt eet ze wel hoor, schijnt prima normaal te wezen en haar gewicht is ook prima dus het zal wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74777830
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef mrien het volgende:
Fijn freecell!

Zei ik gisteren 1 hoektand? Maak daar maar 2 van, hebben we die straks ook allemaal mooi gehad
handig. beter 1 week heel hard schreeuwen dan 2 weken hard
pi_74809301
GIster bij het tandenpoetsen zag ik zomaar een kiesje die was mij helemaal ontgaan
En de 2e komt ook al door! Het gaat nu wel inene heel erg hard
pi_74809898
Het lijkt erop dat twee nu twee bovenhoektanden door zijn. Vandaar dat slechte eten. En vanmorgen heeft ie ook gewoon brood gegeten !!

Wow, al doorkomende kiezen en hoektanden bij LL en Mrien!
  woensdag 18 november 2009 @ 11:34:29 #57
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74810250
Mijn Bep is er ff klaar mee nu. Die moet alleen die laatste set kiezen maar daar is nog geen spoor van. Mag ook wel nadat ze allevier haar hoektanden bijna tegelijk kreeg
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74810433
Mja alle vier de hoektanden tegelijk is wel erg sneu natuurlijk
Die laatste hoektand schiet niet echt op... het gaat heel langzaam en het schijnt dat hij daar meer last van heeft dan van die kiesjes
Van mij mag het allemaal wel afgelopen zijn

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2009 11:39:36 ]
pi_74810635
hoektanden allemaal tegelijk is heir nog steeds bezig
Ze schemeren alle 4 wit door, maar dat doen ze al bijna een week Arm ding!
pi_74820916
Kijk nou dan toch:

Voorlezen!

Hij weet echt bijna alle geluiden in het boekje en dat zijn er heel veel
pi_74821571
Wat schattig Freecell! En wat goed van Leander!

maarre... welk geluid maakt de slak?
pi_74821690
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef bodpa09 het volgende:
Wat schattig Freecell! En wat goed van Leander!

maarre... welk geluid maakt de slak?
geen, daarom bladert hij daar ook sneller doorheen
pi_74821784
Is t zijn favoriete boekje?
pi_74822012
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef freecell het volgende:
Kijk nou dan toch:

Voorlezen!

Hij weet echt bijna alle geluiden in het boekje en dat zijn er heel veel
Wat lief

Alle kindjes zijn zo snel
pi_74824281
Hallo allemaal,

Mag ik er terug bij?
Mijn "kleine" Ben is ondertussen ook al het jaar voorbij (11/09/2008) en ook hier steken de eerste dreumusproblemen de kop op. Al is het voor het grootste deel wel geweldig genieten!

Het minste wat ik nu kan doen is een foto-update

pi_74824437
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:57 schreef bodpa09 het volgende:
Is t zijn favoriete boekje?
Nee
Dat is een boerderijdierenboekje denk ik. Of die over Ella Bella Boem die een Biba Belle Bebi krijgt uit mama's biba belle bolle buik
pi_74824461
Liza, wat een ventje alweer
Welkom terug
pi_74824947
Wat een tandjesverhalen!

Moet ook erg pijnlijk zijn als die dingen zo door je tandvlees heen moeten.
Ik kreeg van de apotheker een verkoelende gel die je op 't tandvlees kan smeren en iets van homeopatische pilletjes (maar die gebruik ik bijna niet).

Ben heeft 4 tanden bovenaan en 2 hele en 2 halve (die aan het doorkomen zijn) onderaan.

Moet zeggen dat het hier bij kwijlen en hangerig zijn gebleven is tot hiertoe *hout vasthouden*

Freecell wat leuk met dat boekje! Hier wordt er nog niet gepraat . Lopen wel al van z'n verjaardag maar meer dan "nndaaa" (=wat/wie is dat?) of "da" (=ik wil die/dat ) komt er nog niet uit. Super dat Leander al zoveel kan!
pi_74825595
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee
Dat is een boerderijdierenboekje denk ik. Of die over Ella Bella Boem die een Biba Belle Bebi krijgt uit mama's biba belle bolle buik
Dan kan ie vast ook heel goed de B zeggen! :-)

WB Liza! Wat heeft Ben een mooie ogen!
pi_74825896
Leander is ook wat ouder dan Ben toch? Hij kan het ook nog maar net hoor Al kon hij wel heel vroeg al beee zeggen bij schapen
pi_74826332
och, de mijne kan enkel "nee". ze kan nee zeggen, nee schudden en NEE gillen. verder kan ze trugblazen naar de kat.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74826765
Ik denk dat Ben en Leander een dikke maand schelen (hij is van 11 sept).
Maar het lopen gaat erg vlot, en ik heb gehoord dat als dat er snel is, dat het dan wat langer wachten is op de eerste woordjes (en dat het ook net andersom kan).

Ach hij heeft nog veel tijd, hij mag het rustig aan doen! Het gaat al zo snel! En helaas is manlief hier nog niet onmiddellijk in voor een 2de, dus hoe lang Ben klein blijft hoe beter . (zou beter gaan rammelen in het rammeltopic )

Nee is hier ook lang het enige en meest favoriete woord geweest. Wel "woord" is niet helemaal juist: het was nee schudden!
pi_74826969
En die van mij zegt juist heel erg veel maar wil niet lopen.
Is heel erg bezig met praten en woorden

Ze zegt echt zoveel ik moet eigenlijk even een lijstje gaan bijhouden wat ze zegt dan vallen nieuwen dingen meer op denk ik.
pi_74828593
HIer is het nu: ergens heenrennen waar je niet mag komen en het dan tóch doen onder luid 'neeneenee' geroep
Hoezo hij weet best wat wel en niet mag, maar vindt van niet
pi_74828915
De dame is het soms niet met mij eens. Dan roept ze heel hard AUWWWWWW. En dan weet ik dat ik moet op passen want dan gaat ze knijpen of tijdens het verschonen krijg ik een trap in mijn buik. Ze zegt dus eerst AU voordat ze me pijn gaat doen Niet grappig maar ik vind het wel leuk om te zien dat ze het allemaal zo goed snapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')