zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Dank dames! Ik zal proberen er geen aandacht aan te geven.
bij ons moet selene zelfs wachten op der toetje tot we allemaal klaar zijn voor het toetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef bikinistringding het volgende:
[..]
zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.
handig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef mrien het volgende:
Fijn freecell!
Zei ik gisteren 1 hoektand? Maak daar maar 2 van, hebben we die straks ook allemaal mooi gehad
geen, daarom bladert hij daar ook sneller doorheenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef bodpa09 het volgende:
Wat schattig Freecell! En wat goed van Leander!
maarre... welk geluid maakt de slak?
Wat liefquote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef freecell het volgende:
Kijk nou dan toch:
Voorlezen!
Hij weet echt bijna alle geluiden in het boekje en dat zijn er heel veel
Neequote:
Dan kan ie vast ook heel goed de B zeggen! :-)quote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee
Dat is een boerderijdierenboekje denk ik. Of die over Ella Bella Boem die een Biba Belle Bebi krijgt uit mama's biba belle bolle buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |