Vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef freecell het volgende:
Ik zeg:
- drinken
- brullen
- bumba
- wakker zijn
- koorts
- hangen
-voorlezen
- had ik al bumba gezegd?En drinken?
Ah, is dat hetquote:
Erg herkenbaard hoor, niet teveel aandacht aan geven, ze gaan vanzelf wel weer eten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef bodpa09 het volgende:
Binnenval vraagje: Mijn zoon van bijna een vertikt het sinds een week om avondeten tot zich te nemen. Hij at gewoon stukjes enzo, maar spuugt nu alles uit. Hij heeft twee tanden die doorkomen, dat zou een rol kunnen spelen. Vla gaat er wel in, fruithapjes en drinken ook, maar met brood nokt hij ook na een hapje of zes.
Klinkt het bekend in jullie oren? Tips?
zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Dank dames! Ik zal proberen er geen aandacht aan te geven.
bij ons moet selene zelfs wachten op der toetje tot we allemaal klaar zijn voor het toetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef bikinistringding het volgende:
[..]
zo hou je het gezellig aan tafel.... Anders is het elke keer drama. Niet eten is prima, wel aan tafel blijven zitten. En dan pikt ze vaak wat van mijn bord.
handig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef mrien het volgende:
Fijn freecell!
Zei ik gisteren 1 hoektand? Maak daar maar 2 van, hebben we die straks ook allemaal mooi gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |