Nijns kiest toch voor mij. Ik draag wél een pakquote:Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta altijd al achteraan in de rij bij de leuke vrouwen.
Weet je wat, ik ga gewoon een keer voordringen.
* DaMart duwt MPG aan de kant en gaat op zijn plek staan.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen allebei wel hoordat kan ik wel aan
quote:
Ja, dat mag niet he. Iets met baas en personeel enzoquote:
Naja, blijkbaar ga ik dus met MPG trouwenquote:Op maandag 9 november 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat toch geregeld is, wat staat ons dan nog in de weg?.
[..]
Hoe komen ze daar nou weer bij dan.
*proest* Heb je daar aandelen in ofzo?quote:
Oh?quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat mag niet he. Iets met baas en personeel enzo...
quote:
Oeh, wel romantischquote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*wel.o.k haalt schouders op en prikt zijn parker tussen de ribben van damarten glipt er weer voor.
pakt nijns en rent weg naar onbekende bestemming
* DaMart zwaait naar wel.o.k. want ze stonden nog in de rij voor LL!quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*wel.o.k haalt schouders op en prikt zijn parker tussen de ribben van damarten glipt er weer voor.
nee net een rekening van geboektquote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
*proest* Heb je daar aandelen in ofzo?
* goldfinger1963 steekt zijn voet uit laat WOK struikelen en springt met nijns in zijn autoquote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij niet alleen hoorquote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijns kiest toch voor mij. Ik draag wél een pak.
Neem je wel genoegen met mij?quote:Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zwaait naar wel.o.k. want ze stonden nog in de rij voor LL!.
Ja, een pak koffie jaquote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
*geeft zakdoekje*quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
* LL blijft beteuterd staan omdat ze haar groom-to-be ziet wegrennen
werkt pien bij jou?quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Bang, waarvoorquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zag het ja, maar ik ben een beetje bang
Nou verslik ik me WEERquote:
Dat doe ik ook wel eens... alleen zonder galgendas.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed, eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
Geen idee, een vleugje nochalant, een tikje mysterieus en een waas van onbereikbaarheid *zucht*
Ik zou je rits eens dichtdoenquote:
Ll is al binnen, vrijdag trouwen we.quote:Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zwaait naar wel.o.k. want ze stonden nog in de rij voor LL!.
ach zo een oude T-ford loop ik er wel uit.quote:Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 steekt zijn voet uit laat WOK struikelen en springt met nijns in zijn auto
een rebound-liefdequote:
*klopt op de rug van LL.. Gaat het weer?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie foboquote:
Ja, Pien is sinds kort ook redactielid van de Frontpage. Ze doet reviews en interviews.quote:[..]
werkt pien bij jou?
quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
* LL blijft beteuterd staan omdat ze haar groom-to-be ziet wegrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |