Ik heb alle reacties hier gelezen en niets zien staan dat moderatie behoeft.quote:Op maandag 9 november 2009 18:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welke persoonlijke aanval?
Ik had hetzelfde wellicht in mooiere bewoordingen kunnen vermelden, maar de strekking zou toch echt hetzelfde blijven.
Als iemand zegt dat Wilders de Koran wil verbieden en een ander reageert daar op door te zeggen 'dat je die vast thuis nog wel mag lezen' dan is de persoon die met die laatste reactie komt wat mij betreft zwakzinnig of hard op weg.
Als dat je niet aanstaat, vette pech.
Ik zie nooit iemand van de PVV bij P&W iddquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef qonmann het volgende:
uiteraard geen tegengeluid uitgenodigd.
http://www.hpdetijd.nl/ar(...)utoritair-regime-ddrquote:Als Herman van Veen echt zo allergisch is voor ‘autoritaire’, NSB-achtige partijen als de PVV, waarom liet hij het DDR-regime dan geld verdienen met zijn platen?
Herman van Veen is toch ook geen PvdA voorman ?quote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie nooit iemand van de PVV bij P&W idd
Wilders is wel altijd zo slim om 1 van z'n adjudanten te sturen, dat bespaart hem gezichtsverlies. Laf is het wel natuurlijk.
Waarom niet? Over Wilders wordt ook zo maar wat geroepen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Fascisme is anticommunistisch, antiliberaal en extreem nationalistisch. Je kan een hoop van de publieke omroep zeggen, maar niet dat.
Wat bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 november 2009 18:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom niet? Over Wilders wordt ook zo maar wat geroepen.
Dat hij koppenvoddentax wil invoeren. Dat is dan wel zo, dat heeft hij dan wel gezegd, maar dat bedoelde hij dan weer niet, dus dat mag je dan weer niet van hem zeggen.quote:
We hebben het over "zo maar wat". Wel bij de les blijven.quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat het een NSB-er zou zijn, dat het een racist is, dat......
Jawel, dat mag je wel zeggen dat hij dat geroepen had, maar dat was in reaktie op "Er zijn geen heilige huisjes, alles moet gezegd mogen worden".quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat hij koppenvoddentax wil invoeren. Dat is dan wel zo, dat heeft hij dan wel gezegd, maar dat bedoelde hij dan weer niet, dus dat mag je dan weer niet van hem zeggen.
Dacht ik.
Dat is ook 'zo maar wat', aangezien het niet waar is.quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
We hebben het over "zo maar wat". Wel bij de les blijven.
Sorry, ik keek even door je stroman heen. Zeggen dat de opkomst van de PVV te vergelijken is met die van de NSB, is niet zo maar wat. Zeggen dat Wilders uitspraken heeft gedaan die gezien kunnen worden als racistisch, is ook niet zo maar wat.quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is ook 'zo maar wat', aangezien het niet waar is.
Wel dat hij af wil van de huige art 1, oftewel van de rechtsstaat. Dat is vele malen erger en meeromvattend dan een kopvoddentax. De kopvoddentax past voor 100% in die visie.quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Gia het volgende:
Hij heeft geen kopvoddentax in zijn partijprogramma staan.
Hebben ze (die groep dus) het daar niet zelf een beetje naar gemaakt?quote:Daarnaast: de PVV zet zich af tegen een bepaalde minderheidgroep en poogt de grondrechten van die groep af te nemen.
Hiermee doe je een poging de vergelijking met de NSB goed te praten. Je zegt eigenlijk: het is niet erg om net zoals de NSB te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben ze (die groep dus) het daar niet zelf een beetje naar gemaakt?
Dat zegt ie nergens.quote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hiermee doe je een poging de vergelijking met de NSB goed te praten. Je zegt eigenlijk: het is niet erg om net zoals de NSB te zijn.
Hij wil een nieuw art 1, inderdaad, waar de Christelijk/joodse/humanistische cultuur dominant blijft aan andere culturen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wel dat hij af wil van de huige art 1, oftewel van de rechtsstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |