DM = PM, neem ik aan? Waarom ga je het lijstje niet af?quote:Op maandag 9 november 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog wat invites. DM me maar je mailadres.
Ja. Er schijnt een vertraging te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef YoopY het volgende:
Ow en enig idee of er na het versturen van een invite ook iets van vertraging is? Ik las daar iets over op tweakers?
ik gok dat hij PM bedoelt, de D en P zitten nou eenmaal dicht in de buurt he, grote kans dat je mis typtquote:
Ik twijfel na Tijgertje.'s post:quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik gok dat hij PM bedoelt, de D en P zitten nou eenmaal dicht in de buurt he, grote kans dat je mis typt
Is het direct message of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Op twitter nog van Danwet:
Anyone wants a Google Wave invite? I have 30 new left to share!
Plz DM me your email address! #googlewave
invitedquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel na Tijgertje.'s post:
[..]
Is het direct message of iets dergelijks?
Edit: Ja.
fijn dat sommigen 2 mensen aanspreken voor invites....quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daniel1976, zarGon, YoopY en avw1982 zijn uitgenodigd.
Had ik ook al gemerkt idd. Erg jammer.quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fijn dat sommigen 2 mensen aanspreken voor invites....
zargon en awv1982 had ik ook al invited
Als je mag inviten staat er een nieuwe wave in je inbox met 'invite others to Google Wave'.quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef Jeeh het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een weekje Wave, maar hoe zie je of je invites hebt? Staat dat ergens of wordt je gewoon gemaild als het kan?
Verder ben ik lichtelijk verbaasd hoe het werkt, had niet verwacht zoiets aan te treffen. Innoveren is lastig tegenwoordig, maar Wave gaat helemaal de goede kant op.
Nu alleen nog meer mensen die het gebruiken....
Heb ik sinds vandaag! Maar, de invites zijn alweer opquote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je mag inviten staat er een nieuwe wave in je inbox met 'invite others to Google Wave'.
Ik had er maar 8, dus dat ging behoorlijk snel op.quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik sinds vandaag! Maar, de invites zijn alweer op.
Het duurt maximaal een paar dagen voordat je die ontvangt. Even geduld dusquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand heeft mij vanochtend een invite gestuurd, maar waar moet ik die zoeken? Komt die gewoon binnen in je mail, en duurt dat even of is er iets mis?
Gebenp thnx! en beterschapquote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef gerbenp het volgende:
Ik kan er van af, heb al ene invite gehad
verlangend naar een promotie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef NoBoNo het volgende:
Je kan natuurlijk ook aan de mensen die invites over hebben vragen of ze een bekende van je een invite willen sturen. Heb ik ook gedaan! :-P
Heb zo inmiddels zelfs al de directeur van mijn bedrijf aan een invite geholpen!
Het is ook nog sterk in ontwikkeling natuurlijk maar Google kennende gaat de snelheid nog wel omhoog, dat is zo ongeveer een van hun trademarks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef Mordreth het volgende:
Net een beetje zitten testen. Maar wat is ie ontzettend traag. Zo met een paar mensen wat heen en weer posten gaat prima. Maar als je een publieke wave gaat bekijken (die van fok bijv) waar zo'n 200+ berichten in staan is het niet meer te doen.
PM gestuurd.quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
pff wanneer snappen mensen nou dat ze hun gmail adres effe moeten pm-en, anders kan ik niks doen
Ik heb je maar ge'PM'ed als je er nog eentje kwijt wilt. Maar 't zal wel hard gaan vrees ik.quote:
Ok dank.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:48 schreef Incolumis het volgende:
kan een paar dagen duren
Thanks!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:12 schreef Incolumis het volgende:
popolon, luiheid, sander-3 en opinionr zijn uitgenodigd
Als je dat al stoer vindt....bijna heel noord Friesland is ook al in kaart gezet, inclusief de kleine dorpjes dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef iBenny het volgende:
Om ff over te stappen op een andere google dienst..
Streetview is uitgebreid in Nederland
Bijna de volledige randstad is nu gestreetviewed
Dat gaat ook mooi willekeurig dan :squote:Op woensdag 11 november 2009 08:50 schreef NoBoNo het volgende:
Ik mag inmiddels ook mensen inviten!! whohoooo.
Tnx! Ik kan ook van de lijstquote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
pff wanneer snappen mensen nou dat ze hun gmail adres effe moeten pm-en, anders kan ik niks doen
Ik ook. Bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:49 schreef Luiheid het volgende:
De invite is binnen hier!
Ik kan er vanaf
quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
1 dagquote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef NoBoNo het volgende:
Hoelang heeft de invite er over gedaan deze keer??
Dat heb ik gedaan of ben ik te laat?quote:
heb je, maar Booomer nog nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan of ben ik te laat?
Je hoeft er ook niet enthousiast over te zijn....het grappig is wel dat je zeer waarschijnlijk over een paar jaar al je werk er op doet, want ik denk dat dit de voorloper is van Googles webbased OS.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo enthousiast over, weinig nieuws onder de zon.
Is niet precies aan te geven.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:40 schreef jowblow het volgende:
Ik heb nu ook google waveHoelang duurt het ongeveer voordat je invites kan versturen?
Nouja als ik een nieuwe wave typ gaat het wel snel maar een volle wave is gewoon langzaam dus een wave met 61 mensen is gewoon te logquote:Op maandag 12 november 2009 12:33 schreef iBenny het volgende:
dat doet de fok wave niet hoor
dat is wave zelf
was ik mee bezigquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk moet iemand een fok versie van emoticonny maken die smileys zijn fugly
PM verstuurd!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef SenArt het volgende:
Ik heb evt ook nog 10 invites
Wie kan ik uitnodigen?
PM
ook een pm verstuurdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef synnath het volgende:
Heb 20 invites over. Houd wel rekening met een vertraging. PM me je mail adres maar.
Heb je bericht na de PM gelezen helaas. Dus nu krijg je er twee.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deed ik ook perongeluk. :$ Ik ga er een krijgen van SenArt dus synnath, negeer mijn verzoek maar.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nog geen invites om weg te geven. Ik ben ook niet heel erg lyrisch over dat Wave overigens...
Ik vind het nu ook nog weinig bijzonders, vandaar dat ik het in een klein groepje met bekende wil zien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Ik vind het niks bijzonders.
check het lijstje in de OPquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Niek108 het volgende:
Heeft iemand nog een Wave invite over? Dankjewel!
niek(remove)820@gmail.com
je kunt alvast deelnemen aan publieke waves natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef banananasi het volgende:
Heb er inmiddels ook een, maar niemand van m'n vrienden dus weinig zinvol
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als ik het aan vrienden uitleg wordt het ook meestal "een soort msn maar dan met een inbox"
Dan hoef je iedereen maar één wave/mail te sturen en die werk je dan telkens bijquote:
Het is moeilijk om uit te leggen inderdaad. In dat hele lange filmpje omschrijft google het zelf als 'hoe email eruit zou zien als het vandaag pas was uitgevonden'quote:Op maandag 16 november 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als ik het aan vrienden uitleg wordt het ook meestal "een soort msn maar dan met een inbox"
Precies het "live" aan het geheel maakt de interactie natuurlijker (als je snel genoeg kunt typen)quote:Op maandag 16 november 2009 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is moeilijk om uit te leggen inderdaad. In dat hele lange filmpje omschrijft google het zelf als 'hoe email eruit zou zien als het vandaag pas was uitgevonden'
Ik zie de mogelijkheden er echt wel van in. Het gaat natuurlijk verder dan wat simpele discussie. Het feit dat alles live is met iedereen is echt geweldig. Het is alleen even een kwestie van wachten op interessante gadgets en bots.
]http://blog.jaap.nl/2009/11/eerste-google-wave-widget-om-samen-huizen-te-zoeken.html#more[/quote][/url]quote:Eerste Google Wave widget om samen huizen te zoeken
Zoek je droomhuis samen met je vrienden!
JAAP.NL lanceert vandaag haar alpha release van de eerste Google Wave widget in Nederland om huizen te zoeken. We nodigen developers uit om met ons dit open source te ontwikkelen.
Dit bericht vertelt hoe de Jaapy url-vervanger robot voor Google Wave gebruikt kan worden. Als je huizen zoekt op http://www.jaap.nl en links naar interessante huizen uit de adresbalk van de browser in een blip plakt worden die links vervangen door een mooie gadget die de details van het huis toont.
Dit is een alpha release. We gaan meer functionaliteit aan deze robot toevoegen zodat het Google Wave platform gebruikt kan worden om samen interactief huizen te zoeken.
Het gebruik is heel eenvoudig:
- Voeg jaap-y@appspot.com toe aan je contacten
- Creeer een nieuwe wave en nodig je vrienden uit
- Sleep Jaapy van je contacten naar de deelnemers aan de wave
- Plak links naar huizen van jaap.nl in blips en bevestig (door de "Done" knop te klikken)
- Je vrienden kunnen aangeven wat ze van het huis vinden door een blip toe te voegen
Voor ontwikkelaars: we zijn op zoek naar Google Wave ontwikkelaars die samen met ons deze open source widget willen ontwikkelen. Als je geinteresseerd bent, neem dan aub contact op met Jacco@JAAP.NL.
Wil je direct naar de Google Wave waar dit in beschreven staat, klik dan hier.
De gadget/robot is toegevoegd aan de Google Wave Sample Gallery, hier dus. Alle sources en documentatie zijn daar terug te vinden.
[url=http://blog.jaap.nl/2009/11/eerste-google-wave-widget-om-samen-huizen-te-zoeken.html#more
Ik heb je een PM gestuurd in ieder geval.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef Incolumis het volgende:
heb er nog 13
pm me met je gmail adres
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd in ieder geval.
You have a pm.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
7 invites to go
wie o wie PM me maar
Jou had ik al een pm gestuurdquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
Nog 2 te gaan wie maakt me los
[ link | afbeelding ]
vetjesquote:Releasing the Chromium OS open source project
11/19/2009 10:31:00 AM
In July we announced that we were working on Google Chrome OS, an open source operating system for people who spend most of their time on the web.
Today we are open-sourcing the project as Chromium OS. We are doing this early, a year before Google Chrome OS will be ready for users, because we are eager to engage with partners, the open source community and developers. As with the Google Chrome browser, development will be done in the open from this point on. This means the code is free, accessible to anyone and open for contributions. The Chromium OS project includes our current code base, user interface experiments and some initial designs for ongoing development. This is the initial sketch and we will color it in over the course of the next year.
We want to take this opportunity to explain why we're excited about the project and how it is a fundamentally different model of computing.
First, it's all about the web. All apps are web apps. The entire experience takes place within the browser and there are no conventional desktop applications. This means users do not have to deal with installing, managing and updating programs.
Second, because all apps live within the browser, there are significant benefits to security. Unlike traditional operating systems, Chrome OS doesn't trust the applications you run. Each app is contained within a security sandbox making it harder for malware and viruses to infect your computer. Furthermore, Chrome OS barely trusts itself. Every time you restart your computer the operating system verifies the integrity of its code. If your system has been compromised, it is designed to fix itself with a reboot. While no computer can be made completely secure, we're going to make life much harder (and less profitable) for the bad guys. If you dig security, read the Chrome OS Security Overview or watch the video.
Most of all, we are obsessed with speed. We are taking out every unnecessary process, optimizing many operations and running everything possible in parallel. This means you can go from turning on the computer to surfing the web in a few seconds. Our obsession with speed goes all the way down to the metal. We are specifying reference hardware components to create the fastest experience for Google Chrome OS.
There is still a lot of work to do, and we're excited to work with the open source community. We have benefited hugely from projects like GNU, the Linux Kernel, Moblin, Ubuntu, WebKit and many more. We will be contributing our code upstream and engaging closely with these and other open source efforts.
Google Chrome OS will be ready for consumers this time next year. Sign up here for updates or if you like building your operating system from source, get involved at chromium.org.
Lastly, here is a short video that explains why we're so excited about Google Chrome OS.
waar is dat originele artikel te vinden? (ik wil die filmpjes bekijken waarover ze het hebben)quote:
google blogquote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
waar is dat originele artikel te vinden? (ik wil die filmpjes bekijken waarover ze het hebben)
lekker slim je email adres online zetten. je moet iemand pmen die nog een invite heeftquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ik wil graag een invite!
petermm86@gmail.com kan je m iig alvast heensturen, ik zou geweldig blij zijn!
ER gaan inderdaad een paar dagen over heenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jou had ik al een pm gestuurd
Tof iig, raar dat t zolang duurt voordat je t mailtje binnenkrijgt, hoort dat?
Ikke was 'r gister nie je hebt PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef iFreaky het volgende:
Ik heb nog steeds geen PM ontvangen...
Op de server van de extensie of robot.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar slaan extensies hun gegevens op? Is dat op de server van de extensie of wordt het in de wave zelf bewaard?
Komen als wave in de je inbox. Zie je vanzelf.quote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
AlwaysConnected bedankt voor je invite.
Als ik invites kan uitgeven zal ik dat ook hier doen, alleen weet ik niet waar ze staan
doe zelf eens wat werk en pm 1 van de mensen boven jequote:Op woensdag 25 november 2009 08:43 schreef vanhal het volgende:
Is er iemand zo aardig om mij een wave invite te sturen?
Thx!!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef NoBoNo het volgende:
Als ik mij niet vergis, krijgen alle nieuw invites inmiddels meteen ook 8 invites?
Je kunt 'm via die javascript code nu al instellen. Het ziet er best tof uit. Het logo heeft een kleine, welkome update gekregen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:28 schreef iBenny het volgende:
binnenkort het nieuwe design van google
Hoe stel je dat in dan? Als ik die code in m'n adresbalk plak (zoals er staat beschreven), zie ik nog steeds de oude huidige google....quote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef Blaxje het volgende:
Google is wel gretig zeg, heb nóg eens 8 invites gekregen.
[..]
Je kunt 'm via die javascript code nu al instellen. Het ziet er best tof uit. Het logo heeft een kleine, welkome update gekregen.
Bezoek www.google.com (hij moet niet op de Nederlandse pagina ingesteld staan). Post daarna de javascript code in de URL bar en druk enter. Er gebeurt nog niks. Bezoek nogmaals www.google.com door het in je URL balk in te tikken. Enter en druk daarna een paar keer op refresh. Zo is het bij mij gaan werken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe stel je dat in dan? Als ik die code in m'n adresbalk plak (zoals er staat beschreven), zie ik nog steeds de oude huidige google....
Hm, ik vind 't niet zo mooi. Erg fel blauw.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:28 schreef iBenny het volgende:
binnenkort het nieuwe design van google
Is dat zo? Ik dacht dat het nieuwe design van Gmail gelijk ging zijn aan dat van Wave en dat het nog wel even zou duren voordat dat werd ingevoerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook voor Gmail kan je het nieuwe design doen, dmv van een javascriptcode...
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook voor Gmail kan je het nieuwe design doen, dmv van een javascriptcode...
Ik heb er ook nog 7 en aangezien ik mijn invite via Fok! kreeg deel ik ze graag hier uitquote:Op woensdag 25 november 2009 13:54 schreef Booomer het volgende:
Ik kan 8 mensen uitnodigen voor Google Wave. PM me je Gmail-adres en ik nodig je uit!
Precies ik wacht ook op invites voor een stel vriendenquote:Op maandag 25 november 2009 23:24 schreef Frederick_Blah het volgende:
Heb nu nog 5 uitnodigingen uitstaan en twee directe activatielinks over. Ik ben maar gewoon wat vrienden aan het vragen of ze Wave eens willen zien. Dit gaat pas leuk worden als je volk erop hebt.
Klopt, ik heb mijn invite ook via FOK! gekregen, dus ik deel mijn invitations ook hier uit. Ik heb er inmiddels nog 3 over!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 7 en aangezien ik mijn invite via Fok! kreeg deel ik ze graag hier uit
pmquote:Op donderdag 26 november 2009 10:14 schreef DancePlaza het volgende:
ik heb er nog 10 over!pm me maar!
doe maar, kheb er toch in overschotquote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
mag ik jullie ook pmen voor een invite voor mijn vrienden?
Daar zit de kracht inderdaad. Wave is geen chat of forum, het is bedoeld als gereedschap voor online samenwerking om tot een nuttig doel te komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn heeft ook Google wave.
Maar tis nog ff kijken hoe ik 't kan gebruiken. Volgens mij kan het voor studie/werk enorm handig zijn
Niet meer nodig dus ik heb zelf invitesquote:Op maandag 26 november 2009 15:37 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
doe maar, kheb er toch in overschot
google is er echt mee aan het gooien nu
Bedoeld als de gratis versie van SharePoint toch? De zoveelste steek naar Microsoft.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zit de kracht inderdaad. Wave is geen chat of forum, het is bedoeld als gereedschap voor online samenwerking om tot een nuttig doel te komen.
Heb er hier ook nog een stuk of 16, dus als er nog iemand is die nog steeds geen account heeft...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Zijn hier nog mensen die een wave invite willen?
PM dan je mail adres even.
En wees niet zo zielig om meerdere mensen te PM'en.
Publieke waves zoek je met with:publicquote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Pudding_broodje het volgende:
Yeah, 'k heb een wave account, alleen hoe kan ik in bepaalde waves, eigenlijk komen, bijvoorbeeld de f0k wave?
Misschien werkt 't beter met Chrome.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef LoggedIn het volgende:
Wave blijft bij mij wel erg traag. Zelfs typen loopt enorm achter etcZe moeten nog wel het eea optimaliseren
Chrome vind ik geen relaxte browser.. Ik had hem een keer geprobeerd, maar 't was allemaal niet echt "snel en stabiel" enzowquote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Misschien werkt 't beter met Chrome.
niet snel?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Chrome vind ik geen relaxte browser.. Ik had hem een keer geprobeerd, maar 't was allemaal niet echt "snel en stabiel" enzow
ja in het jaar 1043 was het ietsje minder jaquote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Chrome vind ik geen relaxte browser.. Ik had hem een keer geprobeerd, maar 't was allemaal niet echt "snel en stabiel" enzow
30x zo snel is echt zwaar overdreven. Hij is wel sneller maar als je de benchmarks bekijkt is dat marginaal.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet snel?![]()
![]()
![]()
ik vind chrome echt 30x zo snel als IE en Firefox..
Geweldige browser vind ik het![]()
De kracht van Chrome zit vooral in het snel verwerken van javascript. Google heeft daarop echt zwaar ingezet. Uiteraard met Chrome OS in het vooruitzicht, dat zeer sterk web-gebaseerd gaat worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:29 schreef Wielewagen het volgende:
[..]
30x zo snel is echt zwaar overdreven. Hij is wel sneller maar als je de benchmarks bekijkt is dat marginaal.
Probleem is alleen dat firefox zo gigantisch veel relaxter is als je lekker adblockplus en greasemonkey en de hele rattenplan installeert, en daar wordt'ie weer traag van.
Je krijgt een nieuwe wave in je inbox met daarin de uitnodigingenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef Ericjuh het volgende:
Waar kun je eventueel zien of je invites hebt?
Mss is het ondertussen wel verbeterd, toen ik het probeerde was het nog niet bizar lang uitquote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet snel?![]()
![]()
![]()
ik vind chrome echt 30x zo snel als IE en Firefox..
Geweldige browser vind ik het![]()
Misschien een keer een PM sturen naar mensen die invitations aanbieden in dit topic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:14 schreef LWaS het volgende:
Tis een oneerlijke wereld
Maar mocht iemand nog een invite willen weggeven hou ik me aanbevolen![]()
Ja maar dan moet je teruglezen en da's teveel moeitequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef Booomer het volgende:
[..]
Misschien een keer een PM sturen naar mensen die invitations aanbieden in dit topic?
waven dus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:13 schreef mezzy het volgende:
Ik heb Google Wave, maar what the fuck kan je met die shit doen?
heb ik het uberhaupt nodig.. het is meer voor werk denk ik..quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:59 schreef bacobas het volgende:
[..]
waven dus.
Zie het als de vergelijking tussen web 1.0 en web 2.0
E-mail 2.0 zou je het dus wel kunnen noemen. Het is allemaal wat dynamischer geworden
Ik weet ook nog niet of het gaat aanslaan hoor. Ook alleen al omdat ik een nieuw e-mail adres heb gekregen...quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:00 schreef mezzy het volgende:
[..]
heb ik het uberhaupt nodig.. het is meer voor werk denk ik..
Dude pm even je mailadres. Dan verzend ik het.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:14 schreef YuckFou het volgende:
* YuckFou wil ook meedoen in de hype!
JuiceJuice, je hebt PM
Het zou de nieuwe manier van mailen kunnen zijn.. het is makkelijk om bestanden/teksten te delen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef zquing het volgende:
Ik zie niet echt 't nut van wave, kan iemand dat ff uitleggen?
Haha, er is nu dikke overvloed aan invites...quote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef iBenny het volgende:
Iemand nog een invite?
Heb er zojuist 30 van Google gekregen
dussssch iemand?Stuur ff een PM met je (google/ g)mail
Yup... en toch zijn er zat mensen die nog geen invite hebben en het wel willenquote:Op maandag 30 november 2009 10:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Haha, er is nu dikke overvloed aan invites...
Ik had je graag willem PM-en,quote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap google wave niet zo goed
Oh en ik heb invites over
FOK was net eventjes stuk, is dat t niet?quote:Op maandag 30 november 2009 11:16 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik had je graag willem PM-en,
maar krijg een error op het pm scherm.
Ik probeer het later nog eens
dat was het,quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
FOK was net eventjes stuk, is dat t niet?
Ja, maximaal 4 dagen geloof ikquote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Soohr het volgende:
duurt zeker even voordat zo'n invite in de mailbox terecht komt?
Snelste uitnodiging bij mij was 35 min. Dat was opvallend genoeg ook 't enige Gmail-adres waar ik een uitnodiging naartoe stuurde, de Hotmail-adressen moesten enkele uren of nog langer wachten..quote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef Katth het volgende:
De laatste paar invites die ik heb verstuurd duurden maar 2 uurtjes.
http://wave.google.com/help/wave/about.html#videoquote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef Pien85 het volgende:
Maar goed, ik heb nu dus wave... wat kan ik er mee? Hoe werkt t? Ik snap t niet
-> There were no results for in:public fokquote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Hoe kom ik op de FOK! wave?
Zoek naar "with:public fok".
Je wilt daar toch niet in. Echt kut daar, je kunt nauwlijks lezen of schrijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
-> There were no results for in:public fok.
Ik zit me net zo op te vreten als ik toen iTunes net had geïnstalleerd.,
.
De Bèta ja. Sleutelfuncties die Chrome (naast de snelheid) imo uniek maken (zoals pin tab, bookmark sync en extensions) zijn nog afwezig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chrome voor de Mac is uit: http://www.google.com/chrome/.
Pin tab en extensions heb ik onder de zojuist uitgebrachte Chrome Beta op Ubuntu wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Bèta ja. Sleutelfuncties die Chrome (naast de snelheid) imo uniek maken (zoals pin tab, bookmark sync en extensions) zijn nog afwezig.
Dat kan, maar dat is nog altijd een andere versie dan die voor OS X hè. Overigens bevat Chromium (de developer builds van Chrome) inmiddels wel bookmark sync, pin tab en extensions.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:12 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Pin tab en extensions heb ik onder de zojuist uitgebrachte Chrome Beta op Ubuntu wel?
Fucking dik ja, al vind ik de uitwerking wel een beetje magertjes. Allemaal in zo'n klein scrollend venstertje. Beetje druk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google Realtime in werking: http://tinyurl.com/yzknoln.
Yup, maar via de opties aan de linkerkant kun je ook voor alleen Latest kiezen: http://tinyurl.com/yb53aemquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fucking dik ja, al vind ik de uitwerking wel een beetje magertjes. Allemaal in zo'n klein scrollend venstertje. Beetje druk.
Snoeihard. Ik houd inmiddels meer van Google dan van mijn familie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar via de opties aan de linkerkant kun je ook voor alleen Latest kiezen: http://tinyurl.com/yb53aem
Excuses, ik dacht dat de versie van OS X en Linux qua development parallel liep.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is nog altijd een andere versie dan die voor OS X hè. Overigens bevat Chromium (de developer builds van Chrome) inmiddels wel bookmark sync, pin tab en extensions.
En Evernote en vlak AdThwart niet uit!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef iBenny het volgende:
Chromed bird![]()
de Gmail notifer![]()
en natuurlijk
CoolIris![]()
wat een top extensions
Dat kan kloppen. Als je het héél grof zegt is chrome eigenlijk niet veel meer dan een nieuwe interface voor de renderengine van safari. (en nou niet allemaal over me heenvallen ze hebben heus meer dan genoeg verbeterd en toegevoegd om bestaansrecht te hebben).quote:Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef KoekjesTwister het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn: Ik vind Chrome onder OS X tot nu toe nog weinig extra's bieden op Safari. Onder Ubuntu werkt het heel fijn, stukken beter dan Firefox. En onder Windows is het ook een grote verbetering op wat er beschikbaar was.
Heb een gigantisch witte ruimte rechts, dat ze ff twee columns maken..quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fucking dik ja, al vind ik de uitwerking wel een beetje magertjes. Allemaal in zo'n klein scrollend venstertje. Beetje druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |