Het zou de nieuwe manier van mailen kunnen zijn.. het is makkelijk om bestanden/teksten te delen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef zquing het volgende:
Ik zie niet echt 't nut van wave, kan iemand dat ff uitleggen?
Haha, er is nu dikke overvloed aan invites...quote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef iBenny het volgende:
Iemand nog een invite?
Heb er zojuist 30 van Google gekregen
dussssch iemand?Stuur ff een PM met je (google/ g)mail
Yup... en toch zijn er zat mensen die nog geen invite hebben en het wel willenquote:Op maandag 30 november 2009 10:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Haha, er is nu dikke overvloed aan invites...
Ik had je graag willem PM-en,quote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap google wave niet zo goed
Oh en ik heb invites over
FOK was net eventjes stuk, is dat t niet?quote:Op maandag 30 november 2009 11:16 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik had je graag willem PM-en,
maar krijg een error op het pm scherm.
Ik probeer het later nog eens
dat was het,quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
FOK was net eventjes stuk, is dat t niet?
Ja, maximaal 4 dagen geloof ikquote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Soohr het volgende:
duurt zeker even voordat zo'n invite in de mailbox terecht komt?
Snelste uitnodiging bij mij was 35 min. Dat was opvallend genoeg ook 't enige Gmail-adres waar ik een uitnodiging naartoe stuurde, de Hotmail-adressen moesten enkele uren of nog langer wachten..quote:Op maandag 30 november 2009 12:08 schreef Katth het volgende:
De laatste paar invites die ik heb verstuurd duurden maar 2 uurtjes.
http://wave.google.com/help/wave/about.html#videoquote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef Pien85 het volgende:
Maar goed, ik heb nu dus wave... wat kan ik er mee? Hoe werkt t? Ik snap t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |