DM = PM, neem ik aan? Waarom ga je het lijstje niet af?quote:Op maandag 9 november 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog wat invites. DM me maar je mailadres.
Ja. Er schijnt een vertraging te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef YoopY het volgende:
Ow en enig idee of er na het versturen van een invite ook iets van vertraging is? Ik las daar iets over op tweakers?
ik gok dat hij PM bedoelt, de D en P zitten nou eenmaal dicht in de buurt he, grote kans dat je mis typtquote:
Ik twijfel na Tijgertje.'s post:quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik gok dat hij PM bedoelt, de D en P zitten nou eenmaal dicht in de buurt he, grote kans dat je mis typt
Is het direct message of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Op twitter nog van Danwet:
Anyone wants a Google Wave invite? I have 30 new left to share!
Plz DM me your email address! #googlewave
invitedquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel na Tijgertje.'s post:
[..]
Is het direct message of iets dergelijks?
Edit: Ja.
fijn dat sommigen 2 mensen aanspreken voor invites....quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daniel1976, zarGon, YoopY en avw1982 zijn uitgenodigd.
Had ik ook al gemerkt idd. Erg jammer.quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fijn dat sommigen 2 mensen aanspreken voor invites....
zargon en awv1982 had ik ook al invited
Als je mag inviten staat er een nieuwe wave in je inbox met 'invite others to Google Wave'.quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef Jeeh het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een weekje Wave, maar hoe zie je of je invites hebt? Staat dat ergens of wordt je gewoon gemaild als het kan?
Verder ben ik lichtelijk verbaasd hoe het werkt, had niet verwacht zoiets aan te treffen. Innoveren is lastig tegenwoordig, maar Wave gaat helemaal de goede kant op.
Nu alleen nog meer mensen die het gebruiken....
Heb ik sinds vandaag! Maar, de invites zijn alweer opquote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je mag inviten staat er een nieuwe wave in je inbox met 'invite others to Google Wave'.
Ik had er maar 8, dus dat ging behoorlijk snel op.quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik sinds vandaag! Maar, de invites zijn alweer op.
Het duurt maximaal een paar dagen voordat je die ontvangt. Even geduld dusquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand heeft mij vanochtend een invite gestuurd, maar waar moet ik die zoeken? Komt die gewoon binnen in je mail, en duurt dat even of is er iets mis?
Gebenp thnx! en beterschapquote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef gerbenp het volgende:
Ik kan er van af, heb al ene invite gehad
verlangend naar een promotie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef NoBoNo het volgende:
Je kan natuurlijk ook aan de mensen die invites over hebben vragen of ze een bekende van je een invite willen sturen. Heb ik ook gedaan! :-P
Heb zo inmiddels zelfs al de directeur van mijn bedrijf aan een invite geholpen!
Het is ook nog sterk in ontwikkeling natuurlijk maar Google kennende gaat de snelheid nog wel omhoog, dat is zo ongeveer een van hun trademarks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef Mordreth het volgende:
Net een beetje zitten testen. Maar wat is ie ontzettend traag. Zo met een paar mensen wat heen en weer posten gaat prima. Maar als je een publieke wave gaat bekijken (die van fok bijv) waar zo'n 200+ berichten in staan is het niet meer te doen.
PM gestuurd.quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
pff wanneer snappen mensen nou dat ze hun gmail adres effe moeten pm-en, anders kan ik niks doen
Ik heb je maar ge'PM'ed als je er nog eentje kwijt wilt. Maar 't zal wel hard gaan vrees ik.quote:
Ok dank.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:48 schreef Incolumis het volgende:
kan een paar dagen duren
Thanks!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:12 schreef Incolumis het volgende:
popolon, luiheid, sander-3 en opinionr zijn uitgenodigd
Als je dat al stoer vindt....bijna heel noord Friesland is ook al in kaart gezet, inclusief de kleine dorpjes dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef iBenny het volgende:
Om ff over te stappen op een andere google dienst..
Streetview is uitgebreid in Nederland
Bijna de volledige randstad is nu gestreetviewed
Dat gaat ook mooi willekeurig dan :squote:Op woensdag 11 november 2009 08:50 schreef NoBoNo het volgende:
Ik mag inmiddels ook mensen inviten!! whohoooo.
Tnx! Ik kan ook van de lijstquote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
pff wanneer snappen mensen nou dat ze hun gmail adres effe moeten pm-en, anders kan ik niks doen
Ik ook. Bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:49 schreef Luiheid het volgende:
De invite is binnen hier!
Ik kan er vanaf
quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
1 dagquote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef NoBoNo het volgende:
Hoelang heeft de invite er over gedaan deze keer??
Dat heb ik gedaan of ben ik te laat?quote:
heb je, maar Booomer nog nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan of ben ik te laat?
Je hoeft er ook niet enthousiast over te zijn....het grappig is wel dat je zeer waarschijnlijk over een paar jaar al je werk er op doet, want ik denk dat dit de voorloper is van Googles webbased OS.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo enthousiast over, weinig nieuws onder de zon.
Is niet precies aan te geven.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:40 schreef jowblow het volgende:
Ik heb nu ook google waveHoelang duurt het ongeveer voordat je invites kan versturen?
Nouja als ik een nieuwe wave typ gaat het wel snel maar een volle wave is gewoon langzaam dus een wave met 61 mensen is gewoon te logquote:Op maandag 12 november 2009 12:33 schreef iBenny het volgende:
dat doet de fok wave niet hoor
dat is wave zelf
was ik mee bezigquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk moet iemand een fok versie van emoticonny maken die smileys zijn fugly
PM verstuurd!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef SenArt het volgende:
Ik heb evt ook nog 10 invites
Wie kan ik uitnodigen?
PM
ook een pm verstuurdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef synnath het volgende:
Heb 20 invites over. Houd wel rekening met een vertraging. PM me je mail adres maar.
Heb je bericht na de PM gelezen helaas. Dus nu krijg je er twee.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deed ik ook perongeluk. :$ Ik ga er een krijgen van SenArt dus synnath, negeer mijn verzoek maar.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nog geen invites om weg te geven. Ik ben ook niet heel erg lyrisch over dat Wave overigens...
Ik vind het nu ook nog weinig bijzonders, vandaar dat ik het in een klein groepje met bekende wil zien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Ik vind het niks bijzonders.
check het lijstje in de OPquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Niek108 het volgende:
Heeft iemand nog een Wave invite over? Dankjewel!
niek(remove)820@gmail.com
je kunt alvast deelnemen aan publieke waves natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef banananasi het volgende:
Heb er inmiddels ook een, maar niemand van m'n vrienden dus weinig zinvol
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als ik het aan vrienden uitleg wordt het ook meestal "een soort msn maar dan met een inbox"
Dan hoef je iedereen maar één wave/mail te sturen en die werk je dan telkens bijquote:
Het is moeilijk om uit te leggen inderdaad. In dat hele lange filmpje omschrijft google het zelf als 'hoe email eruit zou zien als het vandaag pas was uitgevonden'quote:Op maandag 16 november 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als ik het aan vrienden uitleg wordt het ook meestal "een soort msn maar dan met een inbox"
Precies het "live" aan het geheel maakt de interactie natuurlijker (als je snel genoeg kunt typen)quote:Op maandag 16 november 2009 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is moeilijk om uit te leggen inderdaad. In dat hele lange filmpje omschrijft google het zelf als 'hoe email eruit zou zien als het vandaag pas was uitgevonden'
Ik zie de mogelijkheden er echt wel van in. Het gaat natuurlijk verder dan wat simpele discussie. Het feit dat alles live is met iedereen is echt geweldig. Het is alleen even een kwestie van wachten op interessante gadgets en bots.
]http://blog.jaap.nl/2009/11/eerste-google-wave-widget-om-samen-huizen-te-zoeken.html#more[/quote][/url]quote:Eerste Google Wave widget om samen huizen te zoeken
Zoek je droomhuis samen met je vrienden!
JAAP.NL lanceert vandaag haar alpha release van de eerste Google Wave widget in Nederland om huizen te zoeken. We nodigen developers uit om met ons dit open source te ontwikkelen.
Dit bericht vertelt hoe de Jaapy url-vervanger robot voor Google Wave gebruikt kan worden. Als je huizen zoekt op http://www.jaap.nl en links naar interessante huizen uit de adresbalk van de browser in een blip plakt worden die links vervangen door een mooie gadget die de details van het huis toont.
Dit is een alpha release. We gaan meer functionaliteit aan deze robot toevoegen zodat het Google Wave platform gebruikt kan worden om samen interactief huizen te zoeken.
Het gebruik is heel eenvoudig:
- Voeg jaap-y@appspot.com toe aan je contacten
- Creeer een nieuwe wave en nodig je vrienden uit
- Sleep Jaapy van je contacten naar de deelnemers aan de wave
- Plak links naar huizen van jaap.nl in blips en bevestig (door de "Done" knop te klikken)
- Je vrienden kunnen aangeven wat ze van het huis vinden door een blip toe te voegen
Voor ontwikkelaars: we zijn op zoek naar Google Wave ontwikkelaars die samen met ons deze open source widget willen ontwikkelen. Als je geinteresseerd bent, neem dan aub contact op met Jacco@JAAP.NL.
Wil je direct naar de Google Wave waar dit in beschreven staat, klik dan hier.
De gadget/robot is toegevoegd aan de Google Wave Sample Gallery, hier dus. Alle sources en documentatie zijn daar terug te vinden.
[url=http://blog.jaap.nl/2009/11/eerste-google-wave-widget-om-samen-huizen-te-zoeken.html#more
Ik heb je een PM gestuurd in ieder geval.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef Incolumis het volgende:
heb er nog 13
pm me met je gmail adres
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd in ieder geval.
You have a pm.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
7 invites to go
wie o wie PM me maar
Jou had ik al een pm gestuurdquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef AlwaysConnected het volgende:
Nog 2 te gaan wie maakt me los
[ link | afbeelding ]
vetjesquote:Releasing the Chromium OS open source project
11/19/2009 10:31:00 AM
In July we announced that we were working on Google Chrome OS, an open source operating system for people who spend most of their time on the web.
Today we are open-sourcing the project as Chromium OS. We are doing this early, a year before Google Chrome OS will be ready for users, because we are eager to engage with partners, the open source community and developers. As with the Google Chrome browser, development will be done in the open from this point on. This means the code is free, accessible to anyone and open for contributions. The Chromium OS project includes our current code base, user interface experiments and some initial designs for ongoing development. This is the initial sketch and we will color it in over the course of the next year.
We want to take this opportunity to explain why we're excited about the project and how it is a fundamentally different model of computing.
First, it's all about the web. All apps are web apps. The entire experience takes place within the browser and there are no conventional desktop applications. This means users do not have to deal with installing, managing and updating programs.
Second, because all apps live within the browser, there are significant benefits to security. Unlike traditional operating systems, Chrome OS doesn't trust the applications you run. Each app is contained within a security sandbox making it harder for malware and viruses to infect your computer. Furthermore, Chrome OS barely trusts itself. Every time you restart your computer the operating system verifies the integrity of its code. If your system has been compromised, it is designed to fix itself with a reboot. While no computer can be made completely secure, we're going to make life much harder (and less profitable) for the bad guys. If you dig security, read the Chrome OS Security Overview or watch the video.
Most of all, we are obsessed with speed. We are taking out every unnecessary process, optimizing many operations and running everything possible in parallel. This means you can go from turning on the computer to surfing the web in a few seconds. Our obsession with speed goes all the way down to the metal. We are specifying reference hardware components to create the fastest experience for Google Chrome OS.
There is still a lot of work to do, and we're excited to work with the open source community. We have benefited hugely from projects like GNU, the Linux Kernel, Moblin, Ubuntu, WebKit and many more. We will be contributing our code upstream and engaging closely with these and other open source efforts.
Google Chrome OS will be ready for consumers this time next year. Sign up here for updates or if you like building your operating system from source, get involved at chromium.org.
Lastly, here is a short video that explains why we're so excited about Google Chrome OS.
waar is dat originele artikel te vinden? (ik wil die filmpjes bekijken waarover ze het hebben)quote:
google blogquote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
waar is dat originele artikel te vinden? (ik wil die filmpjes bekijken waarover ze het hebben)
lekker slim je email adres online zetten. je moet iemand pmen die nog een invite heeftquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ik wil graag een invite!
petermm86@gmail.com kan je m iig alvast heensturen, ik zou geweldig blij zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |