Als het een hele week in een bureaulade moet liggen beperkt dat de opties wel erg.quote:Op maandag 9 november 2009 16:57 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geleden een gesprek met een trainer gehad, die gaf aan dat ik tussendoortjes moest nemen. 1 van de suggesties was ontbijtkoek. Als er betere alternatieven zijn (welke ik voor een hele week in de la van mijn bureau kan bewaren) hoor ik dit graag.
Roggebroodquote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het een hele week in een bureaulade moet liggen beperkt dat de opties wel erg.
Persoonlijk ben ik een groot roggebroodeter, en soms zijn er pakje roggebrood verkrijgbaar waarbij het per 2 roggebroodjes in een cellofaantje verplakt zit.
Anders een pakje roggebrood in een goed afsluitbaar plastic bakje doen?
Wat, heb je een vriendin?quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef neen het volgende:
maar op dit moment zijn de beste figuren al in beslag genomen
Dingen met aardappelzetmeel willen nog weleens verkleuren, no worries. Als het goed rook en smaakte, krijg je d'r vast niets vanquote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef Blurred86 het volgende:
gefeliciteerd XM!
Mijn gnocchi waren grijs geworden(had ze gisteren gemaakt en toen ongekookt in de koelkast bewaard) maar ze waren nog wel lekker, nu hopen dat ik niet een of andere voedselvergiftiging opgelopen heb
zijn dat die containerwoningen naast de Bijlmerbajes?quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
Gemeente/wijk Amsterdam, Oost/Watergraafsmeer
Contractsoort Campuscontract
Corporatie De Key
Type woonruimte Zelfstandige woning
Was een grapje, mutsquote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, de vrienden van neen zijn niet meer vrijgezel, bedoelt 'ie.
Ja lachen joh, hoe die Viking alles altijd zo serieus opvatquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was een grapje, mutsOmdat 'ie zegt dat de besten al bezet zijn
13 kg eraf, dan ben je toch flink op de goede weg!quote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Nickenator het volgende:
Wauw, sommige mensen zijn veel afgevallen!
Ikzelf ben van 100.8 (begin aug) naar 87.7 (nu) gegaan, maar ben er nog lang niet.
Jammergenoeg zijn lekkere dingen zo slecht voor je
N~
quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Syrena het volgende:
En nu doet Fok ook nog raar en heb ik Sigme's billen heel groot in beeld!
Ja!quote:Op maandag 9 november 2009 18:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
zijn dat die containerwoningen naast de Bijlmerbajes?
Met zo'n zin moet ik denken aanquote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Ewelina het volgende:
Een vriend van mij woont ook in zo'n container.
Jah, donderdag. Ik hou niet erg van verjaardagen, en zéker niet van collega's die menen dat ze me moeten feliciteren of zo.quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Sigme, is it ya birthday? *swingt met heupen*
Hmm, een relatie met iemand die veel lekker in bed wil liggen?quote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Syrena het volgende:
En ik wil eigenlijk douchen en gaan slapenLeuk he, een relatie met mij
*snurk*
Oscar is leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, dan waardeer je zeker ook geen flauwe plaatjes met lolcats/naekende mennen?Wanneer is de blijde dag?
![]()
[..]
Met zo'n zin moet ik denken aan
[ afbeelding ]
![]()
Nou nee, máár, in tegenstelling tot collega's die misschien wel gaan zoenen (aaaaaaaaaaaaaaaaah), vind ik het ook niet érg. Tolerant van me, he?quote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, dan waardeer je zeker ook geen flauwe plaatjes met lolcats/naekende mennen?![]()
quote:
per week 7.5 uur fietsen, 2.5 uur crosstrainer, en verder gekapt met snoepen en frisdrank. (dronk ik sowieso al niet veel.)quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
13 kg eraf, dan ben je toch flink op de goede weg!
Wat is je aanpak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |