Ik ook!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, communicatiestoornis, we gaan mórgenavond uit eten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
T's: blokje choco, plakje paasstol
Je vergeet appelflappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerst pepernoten en chocoletters, dan kerststol, vervolgens oliebollen en nieuwjaarsrolletjes en dán pas weer paasstollen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt jongens, nu heb ik zin in amandelstaaf
Dankje!quote:
quote:
Groningse specialiteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groningse speciliteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:
[ afbeelding ]
Te vullen met slagroom:
[ afbeelding ]
Klopt! Je kunt beter 5 of 6 keer per dag (wat minder) eten dan 3x. blijft je verbranding lekker op gang enzo!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef Webby het volgende:
[..]
ongeveer een kopje of 10 a 12 (ben programmeur). Ik doe er nu zo weinig melk in dat het bijna niet kleurt, dan is het nog lekker. Trouwens viel me gisteren op dat 'light' producten over het algemeen vet inruilen voor koolhydraten.
Maar ik blijf ook lijstjes lezen voor inspiratie. En ik zal deze week een keer broccoli eten
Tot nu toe is het dus standaard vandaag.
O: Muesli met melk
T: Ontbijtkoek
L: 4 bruine boterhammen met kip
T: Appel
A: Waarschijnlijk Spinazi, Pangasiusfilet en een beetje zilvervliesrijst erbij met een lenteuitje en rood uitje erdoor.
Op fitnessdagen eet ik Kwark na het trainen, ik twijfel nog of ik op non-fitnessdagen 's avonds ook een tussendoortje erbij moet nemen. Ik deed altijd niets anders dan 3 maaltijden, maar dit schijnt beter te zijn?
ooohhhh vegter's rolletjes... daar kon ik me als kind al ongans aan eten als niemand me tegenhield... (vroeger nam opa ze mee uit groningen, met de knappertjes (van die groningse watercrackers) en droge worstquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groningse specialiteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:
[ afbeelding ]
Te vullen met slagroom:
[ afbeelding ]
Zit er geen garantie op?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:mn tand ligt er weer uit.. dit gaat me geld en tijd kosten
je kan er bijna altijd op rekenene dat je laag uitkomt in calroieën als je geen of weinig van de onderstaande producten gebruikt:quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat naar zeg, van je opa, kwak...
![]()
blugh, ik vind dat dieten maar moeilijk, nu is mijn lijstje uiteindelijk ineens maar 1300 kcal als ik die soep maak met broccoli en bouillon![]()
nou ja, dan eet ik er wel een lekkere boterham naast
I know, maar ik had overdag de hele tijd zoveel trek, dat ik al heel veel had gegeten, dus had al besloten dat ik dan vandaag wat meer dan 1700 zou eten, maar nu was het ineens toch weer veel minder.. nou ja, geeft niet, nu doe ik alsnog 1700. en ik heb gerookte kip voor in de soep, op aanraden van co, dat was ik al bijna weer vergetenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kan er bijna altijd op rekenene dat je laag uitkomt in calroieën als je geen of weinig van de onderstaande producten gebruikt:
-vlees
-noten
-kaas
-carbs in de vorm van aardappel, pasta, rijst of brood
-peulvruchten
-vette vis
-(volle) zuivel
-bereidingsvet/olie
alle andere soorten eten (gezond eten, snoepen tel ik niet mee) zitten veel lager in kcal, dus om hoog genoeg uit te komen moet je eigenlijk elke dag ook iets uit t calorierijkere lijstje eten. groente en bouillon vult nu eenmaal wel maar er zit niks in aan kcal (wel aan goeie voedingsstoffen natuurlijk, in groente).
ah ik ook! maar krijg je geen ban aan je broek als je de inhoud van je pm op t forum zetquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef _Calimero_ het volgende:
ik krijg een pm van iemand die ik niet ken, of ik kan helpen met 'frans is echt niet zoveel voor een vergoeding?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |