abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74579582
Lijstjee:
O: 250 ml magere vruchten yoghurt + 2 rijstewafels met cheddar + wat cherry tomaatjes + zwarte koffie
L: Bakje salade (met veel pasta, rijst, noten etc.) + light energydrink
D:Oven aardappeltjes + sperziebonen + vega burger
T: Cherry tomaatjes

En verder zit ik weer in de bieb, en daar blijf ik ook nog wel even. Holadijee, voor studiestress die er voor zorgt dat ik opeens discipline heb.
pi_74579597
Ik heb net bonbonbloc gegeten & een heleboel Hello Kitty comfyspul besteld bij H&M

pi_74579624
En welkom Twinkle_!
pi_74579719
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, communicatiestoornis, we gaan mórgenavond uit eten .
Ik ook!!!

Leuk!!!

Waar gaan jullie?

Ik weet nog niet waar ik heen ga! Want het was mijn idee! En ik mag kiezen!
Ergens in Amsterdam, misschien vega? Een beetje chique maar niet TE duur!!
pi_74580362
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
T's: blokje choco, plakje paasstol

Eerst pepernoten en chocoletters, dan kerststol, vervolgens oliebollen en nieuwjaarsrolletjes en dán pas weer paasstollen.
pi_74580400
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Eerst pepernoten en chocoletters, dan kerststol, vervolgens oliebollen en nieuwjaarsrolletjes en dán pas weer paasstollen.
Je vergeet appelflappen Wat zijn nieuwjaarsrolletjes?
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:37:26 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_74580621
bedankt jongens, nu heb ik zin in amandelstaaf
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_74580666
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt jongens, nu heb ik zin in amandelstaaf

Speculaaspoppen moeten ook nog in het lijstje en kerstkransjes (die 'gevulde' met spikkels )

Okee. Nu krijg ik ook trek
pi_74580742
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:55 schreef Bob. het volgende:
En welkom Twinkle_!
Dankje!

Daph_, van dat nummer kende ik tot nu toe alleen de musicalversie. Deze versie is léuk!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_74580759
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef Brocco_Li het volgende:
O hai
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74580786
Ja he?

Ik kwam hem toevallig tegen op een Queenchannel, toen ik op zoek was naar nummers.. Ik kende hem nog helemaal niet btw!
pi_74580976
Hier bij de Sainsburys in London hebben ze van die heerlijke in de supermarkt gebakken framboos-witte chocolade koekjes, groot en eigenlijk net ietsje te zoet, 5 voor 1 pond.

Gelukkig ben ik goed in vorm en kan ik er zoveel eten als ik wil!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_74581239
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat zijn nieuwjaarsrolletjes?
Groningse specialiteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:

Te vullen met slagroom:

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-11-2009 19:19:02 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74581555
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Groningse speciliteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:
[ afbeelding ]

Te vullen met slagroom:
[ afbeelding ]
Dat dus.
Mijn opa maakt ze altijd zelf.
pi_74582046
mn tand ligt er weer uit.. dit gaat me geld en tijd kosten
Ja doei.
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:31:17 #266
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74582247
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef Webby het volgende:

[..]

ongeveer een kopje of 10 a 12 (ben programmeur). Ik doe er nu zo weinig melk in dat het bijna niet kleurt, dan is het nog lekker. Trouwens viel me gisteren op dat 'light' producten over het algemeen vet inruilen voor koolhydraten.

Maar ik blijf ook lijstjes lezen voor inspiratie. En ik zal deze week een keer broccoli eten

Tot nu toe is het dus standaard vandaag.

O: Muesli met melk
T: Ontbijtkoek
L: 4 bruine boterhammen met kip
T: Appel
A: Waarschijnlijk Spinazi, Pangasiusfilet en een beetje zilvervliesrijst erbij met een lenteuitje en rood uitje erdoor.

Op fitnessdagen eet ik Kwark na het trainen, ik twijfel nog of ik op non-fitnessdagen 's avonds ook een tussendoortje erbij moet nemen. Ik deed altijd niets anders dan 3 maaltijden, maar dit schijnt beter te zijn?
Klopt! Je kunt beter 5 of 6 keer per dag (wat minder) eten dan 3x. blijft je verbranding lekker op gang enzo!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74582261
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Groningse specialiteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:
[ afbeelding ]

Te vullen met slagroom:
[ afbeelding ]
ooohhhh vegter's rolletjes... daar kon ik me als kind al ongans aan eten als niemand me tegenhield... (vroeger nam opa ze mee uit groningen, met de knappertjes (van die groningse watercrackers) en droge worst maar tegenwoordig gewoon bij AH )

over opa gesproken... mn moeder belt net dan mn opa nu officieel de diagnose vasculaire dementie heeft gekregen. nog niet ver gevorderd, en t kan langzaam of snel gaan, dat weet niemand, maar toch mn laatste opaatje is dement... beuh...
Kwak
pi_74582287
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
mn tand ligt er weer uit.. dit gaat me geld en tijd kosten
Zit er geen garantie op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:35:12 #269
277802 _Calimero_
pi_74582355
Wat naar zeg, van je opa, kwak ...

blugh, ik vind dat dieten maar moeilijk, nu is mijn lijstje uiteindelijk ineens maar 1300 kcal als ik die soep maak met broccoli en bouillon
nou ja, dan eet ik er wel een lekkere boterham naast
pi_74582460
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat naar zeg, van je opa, kwak ...

blugh, ik vind dat dieten maar moeilijk, nu is mijn lijstje uiteindelijk ineens maar 1300 kcal als ik die soep maak met broccoli en bouillon
nou ja, dan eet ik er wel een lekkere boterham naast
je kan er bijna altijd op rekenene dat je laag uitkomt in calroieën als je geen of weinig van de onderstaande producten gebruikt:

-vlees
-noten
-kaas
-carbs in de vorm van aardappel, pasta, rijst of brood
-peulvruchten
-vette vis
-(volle) zuivel
-bereidingsvet/olie

alle andere soorten eten (gezond eten, snoepen tel ik niet mee) zitten veel lager in kcal, dus om hoog genoeg uit te komen moet je eigenlijk elke dag ook iets uit t calorierijkere lijstje eten. groente en bouillon vult nu eenmaal wel maar er zit niks in aan kcal (wel aan goeie voedingsstoffen natuurlijk, in groente).
Kwak
pi_74582560
kennen jullie trouwens kabouter wesley al? ik van de chagerijnigste gewelddadigste kabouter op aarde...

Kwak
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:42:17 #272
277802 _Calimero_
pi_74582577
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je kan er bijna altijd op rekenene dat je laag uitkomt in calroieën als je geen of weinig van de onderstaande producten gebruikt:

-vlees
-noten
-kaas
-carbs in de vorm van aardappel, pasta, rijst of brood
-peulvruchten
-vette vis
-(volle) zuivel
-bereidingsvet/olie

alle andere soorten eten (gezond eten, snoepen tel ik niet mee) zitten veel lager in kcal, dus om hoog genoeg uit te komen moet je eigenlijk elke dag ook iets uit t calorierijkere lijstje eten. groente en bouillon vult nu eenmaal wel maar er zit niks in aan kcal (wel aan goeie voedingsstoffen natuurlijk, in groente).
I know, maar ik had overdag de hele tijd zoveel trek, dat ik al heel veel had gegeten, dus had al besloten dat ik dan vandaag wat meer dan 1700 zou eten, maar nu was het ineens toch weer veel minder.. nou ja, geeft niet, nu doe ik alsnog 1700. en ik heb gerookte kip voor in de soep, op aanraden van co, dat was ik al bijna weer vergeten
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:48:20 #273
277802 _Calimero_
pi_74582764
ik krijg een vage pm van iemand die ik niet ken,'
pi_74582767
en nog een jeej, mn geboorte/jeugddorp is ge googlestreetviewd. helaas niet heel veel van mijn buurt, maar wel t pad langs t water dat ik elke dag naar school fietste (zie linkje) het dorp in de verte is waar ik vanaan kom (enb waar een van de slankheren woont )

plaatje
Kwak
pi_74582797
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef _Calimero_ het volgende:
ik krijg een pm van iemand die ik niet ken, of ik kan helpen met 'frans is echt niet zoveel voor een vergoeding?'
ah ik ook! maar krijg je geen ban aan je broek als je de inhoud van je pm op t forum zet
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')