* Ynske zet in agenda, morgen naar de markt in Weertquote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Avond!![]()
[..]
![]()
Ik pm je wel even. Anders staat dadelijk heel Fok te loeren op de markt.![]()
En mocht je morgen alsnog ziek blijken: gewoon afbellen hoor! Zo'n haast heeft het ook niet.
Wat heb jequote:Op maandag 9 november 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
Voel me nu weer veel beter dan vanochtend
ontwenningsverschijnselen. Je was zo lang offlinequote:
Ik kan heul nie haken joh!quote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou vragen of Oh-oh er eentje voor je haakt! (Maar ik houd niet van overhemden)
Ik doe af en toe nog wel eens iets serieuzigs op kantoor. Vandaag was zo'n dagquote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef MrSubtle het volgende:
ontwenningsverschijnselen. Je was zo lang offline
Ben blij dat je er zelf al om moet lachenquote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe af en toe nog wel eens iets serieuzigs op kantiir. Vandaag was zo'n dag
+1!quote:Op maandag 9 november 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
1 het tofst
dan 2
dan 3
Maar da's mijn bescheiden mening (en het tegenovergestelde van Ynske zie ik)
Ik mag niet meedoenquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Doen jullie ook mee?
[Prijsvraag] Komt een vrouw bij de dokter
Ik ben zó benieuwd naar de film (en of ik die een beetje ga trekken qua verhaal en enige kleine overeenkomsten). Maar ik ga toch, ben te nieuwsgierig
Moet ik voor je meedoen?quote:
k weet niet of ik m kan zienquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Doen jullie ook mee?
Ik ben zó benieuwd naar de film (en of ik die een beetje ga trekken qua verhaal en enige kleine overeenkomsten). Maar ik ga toch, ben te nieuwsgierig
Ik kan er toch al "gratis" heen, dus die prijs ga ik niet voor iemands neus wegkapenquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Doen jullie ook mee?
quote:
Neequote:Op maandag 9 november 2009 @ 19:05 schreef Greys het volgende:
Even snel, zo alles rustig bijlezen, maar heeft MB nou niets gehoord van haar baas?
Ik ga die lekker laten liggen zelf overigensquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Doen jullie ook mee?
Die pakjes van ze?quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Strega, die van mij kreeg ik kado van iemand, ik kan zelf echt he-le-maal niet haken of breien.
Kan wel naaien
Als ze haar maar niet vergeten is te bellen dan, dat zou ik helemaal schandalig vindenquote:Op maandag 9 november 2009 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys MB had idd nog niks gehoord toen ze zich voor het laatst meldde
Ik ook hoor..quote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet niet of ik m kan zien
heb regelmatig zitten janken bij t boek
Ik ook,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Valt wel mee toch? Volgens mij heeft ongeveer iedereen hier een andere meningquote:Op maandag 9 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Oh, ik heb een flink afwijkende mening over de overhemden zie ik, als ik jullie antwoorden zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |