Van hetzelfde, hahaquote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
[..]
Alvast de beste wensen, bij deze. Ben ik daar tenminste alvast vanaf
Gelukkig maar dat je het terug kan luisteren.quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
! The MAN van Velzen weer in Ekstra Weekend
![]()
![]()
K*t dan heb ik avond dienst![]()
![]()
Mooi, veel covers laten spelen. Dan wordt 't weer gezelligquote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:! The MAN van Velzen weer in Ekstra Weekend
![]()
![]()
De Tros baas erover: Godmiljaar, mijn geld wegquote:Op maandag 9 november 2009 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Misschien kan de Tros zo het salaris van Bart Arens betalen en wordt hij ontslagen
We willen dan uiteraard wel beelden er bijquote:Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het terug kan luisteren.
Wimquote:De vijfde editie van Rigter! Live heeft maandagavond 45.000 euro opgebracht voor het KIKA fonds. Het muziekfestival was ruim van te voren al uitverkocht. In het Patronaat traden artiesten als Ilse de Lange, Van Dik Hout, van Velzen, Acda en de Munnik en het Haarlemse Gotcha belangeloos op. Haarlem 105 zond het hele festival net als vorig jaar van begin tot eind live uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |