beste vriendinnetje van mijn neefje heet Janou, spreek uit janoe ook met klemtoon op de tweede lettergreep. Ik vind het ook leuk klinkenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:
Vrienden van ons hebben vannacht een meisje gekregen dat M a d o u heet. Ik weet niet of ik het goed schrijf, maar je spreekt het uit als Madoe. Met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Lieve, stoere naam!
dat was mijn reactie ookquote:
Umaquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Groofsken het volgende:
Vief, ik had in mijn eerste toneelgroepje dat ik als afgestudeerde mocht regisseren een heel lief, fijn, mooi meisje dat Fauve heette. Sindsdien heb ik ook een zwak voor die naam.
Stel dat mijn knul nou toch ineens een meisje blijkt te zijn (ja hoor, ik begin rare dromen te krijgen:') ), zal ik haar dan Uma of Bobbie noemen?
Uma vind ik eigenlijk mooier, maar minder goed passend bij S. Bobbie vind ik speelser en beter passen op de een of andere manier.
Ik heb het uit:quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Groofsken het volgende:
Vief, ik had in mijn eerste toneelgroepje dat ik als afgestudeerde mocht regisseren een heel lief, fijn, mooi meisje dat Fauve heette. Sindsdien heb ik ook een zwak voor die naam.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet nog wel wie jij bent. Vlak nadat ik jou mijn namen ingefluisterd had, noemde jij mijn jongensnaam in een rijtje in dit topic.
Maar Uma dus?![]()
Van Celestinus, ook de naam van een aantal pausen. "De hemelse".quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat was mijn reactie ook
bij Amber zit een Celestin in de klas (een jongetje en tis ook echt tin op het eind). Had het nog nooit gehoord als jongensnaam. Wel als meisjesnaam maar dan Celestien.
Ja, die moeder ook geloof ik. En dat was zelf een danseres die Fauve en haar broertje meenam naar repetities als ze geen oppas had enzo... Heel kunstzinnig beeld kreeg ik steeds bij dat gezinnetje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb het uit:
[ afbeelding ]
Mistrals' Daughter.Het probleem met die naam is alleen dat je het wel op z'n Frans en heel zwoel moet uitspreken. In Nederland zal het wel snel Foof worden vrees ik
.
Ik ken een meisje "Foof" (ken de naam alleen van uitspraak, heb het nooit geschreven gezien). Als ik dit zo lees bedenk ik me dat zij waarschijnlijk ook Fauve heet. Geen mooie naam.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind Bobbie veel leuker dan Billiequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Dat is dan niet expres gedaan ( tis ook geen rare aparte naam die je nooit hoort toch?)![]()
En ja Uma![]()
Bobbie is ook leuk maar dan is Billie nog leuker
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
Uma en Bobbie vind ik allebei niet zo leuk. Bij Uma denk ik altijd meteen aan Uma Thurman of aan een of een of andere Indiase halfgodin met 5 armen en enge offerpraktijken of een vrouwtje dat grijs is op d'r 27e en naar gierst ruikt
.
En Bobbie vind ik meer iets voor een hond.
Bobbiequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef snoopy het volgende:
Uma vind ik niet zo. Doet me altijd aan Oboema van Jiskefet denken![]()
Bobbie
miss-sly, ik ken ook een Janou maar dat spreek je meer op z'n frans uit 'Sjannoe'
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:45 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik vind Bobbie veel leuker dan Billie. En ik ken persoonlijk niemand met mijn jongensnaam, vrees dat dat vooral ver in het zuiden een veelvoorkomende naam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |