Dat is toch echt geen naamquote:
Het licht er aan, als ze sowieso drie namen had en het per toeval EVY werd met de initialen, dan vind ik het nog best leuk. Als er helemaal naar gepuzzeld is dan is het inderdaad wat overdreven.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik was gister bij verloskundige en daar was een Evy geboren. En dat was haar roepnaam, de rest van haar namen waren: een naam met een E, met een V en een Y.
Dat vond ik toch een beetje te...
Potverdrie...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zolang het een naam is van 3 namen vind ik het wel grappig. Als je roepnaam Adrianus is, en die is samengesteld uit Albertus Driekus Reinhardt Imme Antonius Naut Ummetje Severus, vind ik het een beetje ver gaan
Dat heeft mijn schoonzusje ook gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik was gister bij verloskundige en daar was een Evy geboren. En dat was haar roepnaam, de rest van haar namen waren: een naam met een E, met een V en een Y.
Dat vond ik toch een beetje te...
Jeumig, ik vond het al lastig om op de 'normale' manier een naam te verzinnen. Laat staan als het ook nog aan allerlei voorwaarden moet voldoen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat heeft mijn schoonzusje ook gedaanMaar dan met een tweeling. Allebei 3letternamen en allebei drie namen die dan weer met de initialen de eerste naam vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |