abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 december 2009 @ 01:09:44 #151
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75432422
KC shampoo is the best!! Al gebruik ik wel eens in de 10 tot 14 dagen Nivea Diamond Gloss met SLS om m'n haar helemaal schoon te krijgen.

KC is wel rete duur en je gaat er snel door heen

en ook alleen goed voor dik krullende haartjes die niet van SLS houden
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75433953
@ Mavro, ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont, maar bij de DM drogist hebben ze een natuurlijke lijn dat Alverde heet. Daar heb ik de shampoo en conditioner van en daar zitten geen sulfaten, parabenen of siliconen in. Ik ben echt heel tevreden over die lijn (voor droog haar met Aloe en Hibiscus)
Helaas verkopen ze het niet in NL.

Hiervoor heb ik een tijd Inecto gebruikt, maar merk dat Alverde velen malen beter is voor mijn lange haar. En ik meen dat in Inecto toch ook wel sulfaten zitten en die wou ik juist uitbannen.
pi_75435256
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Sorry dat ik zoveel post mensen, maar haar is leuk

Ik heb zelf ook last van vet haar, moet het om de dag wassen anders plakt het al haast tegen mn hoofd
Mijn tip is om in ieder geval gèèn conditioner te gebruiken op je hoofdhuid, alleen in de punten.
Andere tips zijn welkom, want ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aanmoet en mijn haar wassen/drogen/stylen is best veel werk
ik heb precies hetzelfde probleem met het vette haar, om gek van te worden
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_75435625
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:17 schreef Ooi86 het volgende:
En over die borstel.... Die Mason Pearson had ik ook al eerder gezien... Ben zo benieuwd hoe mensen dat ding ervaren... Zou het zo'n verschil zijn??
Ik ken iemand die er een heeft en die is er bijzonder enthousiast over. Varkenshaar schijnt je haarschubben glad te strijken en zo, dus glans zonder middeltjes
  woensdag 9 december 2009 @ 15:38:24 #155
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75448543
Lush moet zich lekker bij huidproducten houden, ik zou hun spul echt nooit in mn haar smeren
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 9 december 2009 @ 15:39:31 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75448574
quote:
Op woensdag 9 december 2009 07:22 schreef Mayla het volgende:
@ Mavro, ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont, maar bij de DM drogist hebben ze een natuurlijke lijn dat Alverde heet. Daar heb ik de shampoo en conditioner van en daar zitten geen sulfaten, parabenen of siliconen in. Ik ben echt heel tevreden over die lijn (voor droog haar met Aloe en Hibiscus)
Helaas verkopen ze het niet in NL.

Hiervoor heb ik een tijd Inecto gebruikt, maar merk dat Alverde velen malen beter is voor mijn lange haar. En ik meen dat in Inecto toch ook wel sulfaten zitten en die wou ik juist uitbannen.
Foto.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:49:28 #157
160346 Mavro
Black & Red
pi_75448905
@Mayla: Ik woon helaas niet in de buurt van Duitsland, dus die vlieger gaat voor mij niet op.

@SaltSeafood: Ik heb wel dik haar, maar het is juist ontzettend stijl.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  woensdag 9 december 2009 @ 15:54:54 #158
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75449117
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef Mavro het volgende:
@Mayla: Ik woon helaas niet in de buurt van Duitsland, dus die vlieger gaat voor mij niet op.

@SaltSeafood: Ik heb wel dik haar, maar het is juist ontzettend stijl.
Ohw nou dan kan je beter op zoek naar zo'n shampoo maar dan juist voor stijl haar!

http://www.mariposa-import.eu/Hair_Products-Shampoo/c78_85/p279/Kinky_Curly_Come_Clean_Moisturizing_Shampoo/product_info.html?task=viewinfo&page=index.php&pid=279

Maripoa duur maar ze hebben echt alles voor krullllies
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 9 december 2009 @ 16:25:42 #159
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75450278
http://www.beautygoddess.(...)ringlets-review.html

Wel een leuke review!

En deze zin komt me erg bekend voor:

We worstelen dagelijks met de pluiskrul, de ego-krul, de uitgezakte krul, de dwarsliggende krul en de ongewenste pijpenkrul.

Dit staat er ook in:

Wanneer ik de volgende ochtend met een plantenspuit water in mijn haar spoot en in mijn krullen kneedde zat het weer hartstikke goed.

Doen meer mensen dat hier? Want ik heb eigenlijk nooit een goede 2e of 3e hairday zonder te douchen (het volledig nat te maken).. dus wellicht is dat een oplossing?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75450938
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.beautygoddess.(...)ringlets-review.html

Wel een leuke review!

En deze zin komt me erg bekend voor:

We worstelen dagelijks met de pluiskrul, de ego-krul, de uitgezakte krul, de dwarsliggende krul en de ongewenste pijpenkrul.

Dit staat er ook in:

Wanneer ik de volgende ochtend met een plantenspuit water in mijn haar spoot en in mijn krullen kneedde zat het weer hartstikke goed.

Doen meer mensen dat hier? Want ik heb eigenlijk nooit een goede 2e of 3e hairday zonder te douchen (het volledig nat te maken).. dus wellicht is dat een oplossing?
wauw. mooie krullen geworden.
maar wel een beetje erg duur spul...
Striving to be more than average.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:25:32 #161
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75452255
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

wauw. mooie krullen geworden.
maar wel een beetje erg duur spul...
http://jessicurl.com/Rock(...)otion153-pr-529.html

9 Euro daar, dat valt nog wel mee toch..
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75453578
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 06:16 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Er zijn anders meer mensen met slag/krullen dan met steil haar Van nature dan. Het is alleen mode (ofzo) om het steil te dragen.
dat is niet waar
pi_75453684
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

dat is niet waar
Dat is gewoon onderzocht hoor. Ga maar eens heel goed opletten, veel mensen met stijl haar hebben nog wel slag. Ik zie nooit zoveel mensen die echt stijl haar hebben zonder enkele vorm van slag zoals ik.
+ Bij jongens valt het ook niet op, omdat ze vaak kort haar hebben
know'm sayin?
×
word? word.
pi_75454270
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

http://jessicurl.com/Rock(...)otion153-pr-529.html

9 Euro daar, dat valt nog wel mee toch..
das idd goed. zoveel kost john frieda ook
Striving to be more than average.
pi_75455971
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

dat is niet waar
Ok.

@S_S: Mooi voorbeeld van dat wonderproducten niet bestaan. Anyway, let op bij Jessicurl; magnesium sulfaat is een zout en kán uitdrogend zijn. Ook zit er olie in, wat ook niet altijd goed gaat. En als ik het me goed herinner (hoezo, te lui om drie stappen naar de douche te doen?) zitten er ook proteïnen in. Trial en error product dus!

Groeit mijn haar al?
1 jaar minus 2 weken geledenNú en met flitsssss
Ok, het groeit, maar pfft.... *bijt nagels*
Voor de geïnteresseerden, "nu" was vanmorgen gewassen met Urtekram No Parfum shampoo (clarifying), daarna L'Oreal Nutrigloss als conditioner. Kinky Curly Knot Today als leave-in. Kinky Curly Curling custard. Daarover wat sprays Jessicurl Aweinspiraling spray. Daarna Biosilk Rock Hard Gelee. Diffussen, door de regen fietsen (sigh..), scrunchen en klaar. Lol, best nog een lijstje. Het kan ook eenvoudiger hoor

[ Bericht 31% gewijzigd door Evil-Cherry op 09-12-2009 19:40:49 ]
pi_75457972
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:15 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ok.

@S_S: Mooi voorbeeld van dat wonderproducten niet bestaan. Anyway, let op bij Jessicurl; magnesium sulfaat is een zout en kán uitdrogend zijn. Ook zit er olie in, wat ook niet altijd goed gaat. En als ik het me goed herinner (hoezo, te lui om drie stappen naar de douche te doen?) zitten er ook proteïnen in. Trial en error product dus!

Groeit mijn haar al?
1 jaar minus 2 weken geledenNú en met flitsssss
Ok, het groeit, maar pfft.... *bijt nagels*
Voor de geïnteresseerden, "nu" was vanmorgen gewassen met Urtekram No Parfum shampoo (clarifying), daarna L'Oreal Nutrigloss als conditioner. Kinky Curly Knot Today als leave-in. Kinky Curly Curling custard. Daarover wat sprays Jessicurl Aweinspiraling spray. Daarna Biosilk Rock Hard Gelee. Diffussen, door de regen fietsen (sigh..), scrunchen en klaar. Lol, best nog een lijstje. Het kan ook eenvoudiger hoor
mooi haar.
Striving to be more than average.
pi_75458085
Nou ik vind het anders een heel stuk gegroeid, het lijkt minder omdat het krult natuurlijk. Wel mooi haar hoor, ziet er heel gezond uit
know'm sayin?
×
word? word.
pi_75461876
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:15 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ok.

@S_S: Mooi voorbeeld van dat wonderproducten niet bestaan. Anyway, let op bij Jessicurl; magnesium sulfaat is een zout en kán uitdrogend zijn. Ook zit er olie in, wat ook niet altijd goed gaat. En als ik het me goed herinner (hoezo, te lui om drie stappen naar de douche te doen?) zitten er ook proteïnen in. Trial en error product dus!

Groeit mijn haar al?
1 jaar minus 2 weken geledenNú en met flitsssss
Ok, het groeit, maar pfft.... *bijt nagels*
Voor de geïnteresseerden, "nu" was vanmorgen gewassen met Urtekram No Parfum shampoo (clarifying), daarna L'Oreal Nutrigloss als conditioner. Kinky Curly Knot Today als leave-in. Kinky Curly Curling custard. Daarover wat sprays Jessicurl Aweinspiraling spray. Daarna Biosilk Rock Hard Gelee. Diffussen, door de regen fietsen (sigh..), scrunchen en klaar. Lol, best nog een lijstje. Het kan ook eenvoudiger hoor
Oh...... wauw! Hebbe hebbe hebbe! (voor de behandeling trouwens ook al, maar nu helemaal!)
pi_75462101
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is gewoon onderzocht hoor. Ga maar eens heel goed opletten, veel mensen met stijl haar hebben nog wel slag. Ik zie nooit zoveel mensen die echt stijl haar hebben zonder enkele vorm van slag zoals ik.
+ Bij jongens valt het ook niet op, omdat ze vaak kort haar hebben
Slag is een heel breed begrip. Weinig mensen in nederland hebben superstijl haar. een groot deel heeft een klein beetje slag. maar dit zie ik nog steeds als stijl.

en krullen en slag ziijn niet hetzelfde. hier zijn ook zat onderverdelingen in te maken.
pi_75464242
Hallo ik gebruik nu al een tijdje de gel van l'oreal invisfix. Die gel is perfect om mijn krullen te laten glanzen en gezond uit te laten zien maar het enige probleem is dat mijn haar aan de voorkant erg snel inzakt en aangezien ik een vrij lang gezicht heb vind ik dit niet zo mooi.
Kennen jullie misschien een stylingproduct waarmee ik dit kan voorkomen? Een goede wax waar ik een klein beetje van kan gebruiken ofzo? Wel eentje die redelijk makkelijk uitwasbaar is svp aangezien ik niet elke dag mijn haar was.
  woensdag 9 december 2009 @ 23:19:11 #171
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75465733
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Slag is een heel breed begrip. Weinig mensen in nederland hebben superstijl haar. een groot deel heeft een klein beetje slag. maar dit zie ik nog steeds als stijl.

en krullen en slag ziijn niet hetzelfde. hier zijn ook zat onderverdelingen in te maken.
Ik heb wel echt superstijl haar

Anyway. Wat ik wilde vragen, heeft er iemand ervaring met het shampoo/styling merk Joico?
My mama didn't raise no fool
  woensdag 9 december 2009 @ 23:50:52 #172
160346 Mavro
Black & Red
pi_75466966
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik heb wel echt superstijl haar

Anyway. Wat ik wilde vragen, heeft er iemand ervaring met het shampoo/styling merk Joico?
Ik heb ook geen greintje slag.

Snif.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75490004
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Oh...... wauw! Hebbe hebbe hebbe! (voor de behandeling trouwens ook al, maar nu helemaal!)
@Daniana, Alors en B.ertha: dank jullie wel, maar het is wel een foto met flits! Dit is onder een gloeilamp. Zo glanst het meer en glimt het minder. Helaas heb ik niets beters, mijn camera is twee jaar oud en sucks daarom

Lief zijn voor je haar, dat is het enige wat ik iedereen mee kan geven
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo ik gebruik nu al een tijdje de gel van l'oreal invisfix. Die gel is perfect om mijn krullen te laten glanzen en gezond uit te laten zien maar het enige probleem is dat mijn haar aan de voorkant erg snel inzakt en aangezien ik een vrij lang gezicht heb vind ik dit niet zo mooi.
Kennen jullie misschien een stylingproduct waarmee ik dit kan voorkomen? Een goede wax waar ik een klein beetje van kan gebruiken ofzo? Wel eentje die redelijk makkelijk uitwasbaar is svp aangezien ik niet elke dag mijn haar was.
Inzakt? Alsin; geen volume meer? Dan gaat wax je niet helpen (doet het sowieso niet, maar dat is een andere discussie). Wat je wel kunt proberen is clippen, waarbij je speldjes (platte eendenbekjes, bij elke kapperszaak/haarzaak/drogist te krijgen) in je natte haar steekt zodat het van je hoofdhuid af opdroogt. Hierdoor haar je het gewicht van je haar voor zolang het droogt en creëer je volume. Probeer het eens
Ik zal eens een foto voor je opsnorren.

*edit*Gevind!

Ik vind dit wel een beetje overdreven veel clips, maar het geeft je een idee. Je kunt ze ook overdwars doen, rechtlijnig met je haargrens rond je gezicht, dan blijven ze beter zitten.
pi_75490064
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]
hier zijn ook zat onderverdelingen in te maken.
Ik ga uit van types 2, 3 en 4. 2 begint hier: . 4 eindigt met kroeshaar.
pi_75494879
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:15 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

@Daniana, Alors en B.ertha: dank jullie wel, maar het is wel een foto met flits! Dit is onder een gloeilamp. Zo glanst het meer en glimt het minder. Helaas heb ik niets beters, mijn camera is twee jaar oud en sucks daarom

Lief zijn voor je haar, dat is het enige wat ik iedereen mee kan geven
[..]

Inzakt? Alsin; geen volume meer? Dan gaat wax je niet helpen (doet het sowieso niet, maar dat is een andere discussie). Wat je wel kunt proberen is clippen, waarbij je speldjes (platte eendenbekjes, bij elke kapperszaak/haarzaak/drogist te krijgen) in je natte haar steekt zodat het van je hoofdhuid af opdroogt. Hierdoor haar je het gewicht van je haar voor zolang het droogt en creëer je volume. Probeer het eens
Ik zal eens een foto voor je opsnorren.

*edit*Gevind!
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een beetje overdreven veel clips, maar het geeft je een idee. Je kunt ze ook overdwars doen, rechtlijnig met je haargrens rond je gezicht, dan blijven ze beter zitten.
Hmm probleem is dat ik mijn haar vaak was als ik me douch op de sportschool en om dan als man zijnde met die dingen rond te gaan lopen...
Is er geen stylingsproduct ofzo wat mij bij mijn probleem kan helpen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')