SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ga je alleen voor de punten of ook model?quote:Op maandag 9 november 2009 14:07 schreef alors het volgende:
tvp.
Ik ga binnenkort weer naar de kapper, ben benieuwd wat die van mn haar vindt. Ik heb het idee dat de Guhl amandelolie wel helpt. Ik kan bijna geen gespleten punten ontdekken en degene die er zijn, zijn max een paar mm. Ik heb zelfs het idee dat mn haar wat voller aan het worden is
hangt er vanaf, meestal punten maar als de lagen te lang worden gaat daar ook ietsje vanaf. Ik heb het in lange lagen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je alleen voor de punten of ook model?
Haha, ik heb zoiets eens gehad toen de boiler leeg/kapot was en we geen warm water meer hadden, kon ik m'n haar uitspoelen met ijskoud water (het was winterquote:Op maandag 9 november 2009 17:02 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag een oliebehandeling met jojoba genomen, onder een warme handdoek half uurtje laten intrekken en toen lekker gewassen. Voelt heel lekker zo
(was net op tijd met uitspoelen, was vergeten dat ze vandaag of morgen t water afsluiten en ik was net op tijd klaar met douchen denk ik want toen ik daarna thee wilde zetten was er geen water meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nee dat vind ik dan weer veel te lang.quote:Op maandag 9 november 2009 12:35 schreef Gwywen het volgende:
Ik kwam gisteren deze dame tegen. (ben helemaal niet jaloers of zo hoor)
Op de foto ziet het eruit alsof ze inderdaad nooit naar de kapper gaat.quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb het in het echt gezien, ze had echt superhaar. Mooi tot in de punten.
Ja, ik heb ooit nooit eerder last gehad maar wat moet het anders zijnquote:Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Hara, ik kom je even stalken hier, want ik las van je haar in het vorige topic!
Maar je komt met dat krullen met die stijltang toch helemaal niet in de buurt van je hoofdhuid?Hoe kan je hoofdhuid dan zo fucked up zijn nu? Ik vind het echt raar (en klote voor je uiteraard!).
Ik had zoals je weet ook lopen klooien met het krullen met de stijltang en ik heb geen rare luchtjes geroken of last gehad daarna ofzo
Ik gebruik haarlak wat vaker dan de stijltang, en de haarlak was nieuw.quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Haar! De haarlak!
Normaal gebruik je nooit haarlak toch? En na het krullen wel!
Misschien reageerde dat nogal heftig met het water?
nope!quote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en S_S, durf je je nieuwe kapsel al te laten zien?
Nee joh. Mijn haar kan echt wel veel hebben en dit is eigenlijk niets, nu alleen conditioner. 3 keer haarmasker gedaan en gisteren dus kamille. Kamille wil ik vanavond weer doen want de pijn lijkt zelfs minder vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik verdien een tvp![]()
Niet te veel fucken met je haar he Hara?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef XtremeNL het volgende:
Ben ik hier als man met een goddelijke bos haar ook welkom?
Mannen met een goddelijke bos haar, altijd goed.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef XtremeNL het volgende:
Ben ik hier als man met een goddelijke bos haar ook welkom?
Ligt eraan hoe mijn haar op dag 1 zit, welke producten ik gebruik, wat het weer doet (quote:Op woensdag 11 november 2009 07:31 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, zitten je krullen nog wel dan na een paar dagen?
Oh, dat ziet er veel mooier uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ik heb de voor/na foto's die ik beloofd had te plaatsen
zonder spul in mijn haar, bruine verf over al bruin haar maar wilde de highlights niet meer + dit was voordat ik het heb geknipt (paar maanden terug)
[ afbeelding ]
na foto:
zwarte lowlights erdoorheen + 20 cm geknipt (niet te zien op foto 1 omdat de lengte echt achter in de onderste laag lag)
hmm en evil-cherry's methode. heb wel een beetje vals gespeeld, de kapper had me dure kappers shampoo aangesmeerd.
[ afbeelding ]
nu weer lekker laten groeien.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef alors het volgende:
Mooi!
Waarom heeft iedereen hier krullen of slag?
geen idee maar ik heb het niet iig ..quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef alors het volgende:
Mooi!
Niet iedereen hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef alors het volgende:
Mooi!
Ik vind jouw haar anders wel slag hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee maar ik heb het niet iig ..
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind jouw haar anders wel slag hebben hoor.
matige fotokwaliteit maar het geeft een idee
[ afbeelding ]
Waarom dequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind jouw haar anders wel slag hebben hoor.
matige fotokwaliteit maar het geeft een idee
[ afbeelding ]
Hmmppff, mijn eigen kleur is tegenwoordig het bovenste gedeelte, maar dat zie je dus niet goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
thanx!! vind het zelf veel beter dan highlights, dat staat me niet zo. maar de zwarte lowlights brengen meet diepte in de kleur.
Harajuku thnx, is dat jouw haar???Godinnenhaar.. prachtig. eigen haarkleur ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |