nietusquote:
in een SC ben je altijd te laatquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef NJ het volgende:
Even de PM meuk weg.
Ik dacht op tijd te zijn voordat iemand het zag..
Nah had je gewoon kunnen laten staan, dan zit die iig een tijdje tegen een OUD topic in zijn at te kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef NJ het volgende:
Even de PM meuk weg.
Ik dacht op tijd te zijn voordat iemand het zag..
Ik zal morgen eens kijken als we in Boxmeer zijn (moet voor ijzerinfuus dus dat combineren we meteen met de boodschappen). Koop ik er ook eentje voor mijn collega, als dank voor het meerijden nu ik zelf niet kan rijdenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef E.T. het volgende:
www.pinkribbon.nl
maar ligt ook gewoon in boekhandels en hier zelfs in de supermarkt
quote:Op maandag 9 november 2009 11:14 schreef Lois het volgende:
Ik heb er even SC voor gezeten nu weer aan het werk!
In kleine stukjes bij stoofvlees als bindmiddel...quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef p_iglet het volgende:
Zo ik heb even een paar uurtjes de tijd voor het huishouden.
Pepijn is net opgehaald voor een nachtje bij opa logeren en t_igger ligt te slapen.
Iemand hier nog ideeen wat ik kan doen met restjes stevig brood?
Pepijn (en wij ook) eten graag stevig brood met pitten en zaden, vaak ook zuurdesem. Alleen dat is niet zo geschikt voor de standaard restverwerking als tosti's of wentelteefjes.
Nu ligt er ook een stuk spelt/rogge pompoenpitten brood wat we echt niet op gaan krijgen voor het uitgedroogd is.
iets wat inmiddels al jonkies heeftquote:Op maandag 9 november 2009 12:05 schreef Asyniur het volgende:
Wat moet ze opsturen?
ik ben helemaal niet nieuwsgierig; ik wil gewoon graag alles weten![]()
hebben die jonkies niet al jonkies?quote:Op maandag 9 november 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
iets wat inmiddels al jonkies heeft
een wandelende tak?quote:Op maandag 9 november 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
iets wat inmiddels al jonkies heeft
Heb je al een dag gepland voor het vijf-jaar-getrouwd-feestjequote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
In een doosje
Nee, een DVD met onze trouwfoto's
21 maart 2012 lijkt me een logische dag om dat te vierenquote:Op maandag 9 november 2009 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je al een dag gepland voor het vijf-jaar-getrouwd-feestje![]()
Ze was de fotograafquote:Op maandag 9 november 2009 12:12 schreef Asyniur het volgende:
Dank je freecell, nu kan ik met een gerust hart weer verder hier
waarom heeft zij je trouwfoto's?
quote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef freecell het volgende:
[..]
21 maart 2012 lijkt me een logische dag om dat te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |