Door muren heenkijken vergt teveel energie, kijkraampje is dan iets handiger.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
En dan nog iets, als daar het gaat naar de zolder zit, why the fuck zit er dan een raam boven de deur?
Je bent irritant.quote:Op maandag 9 november 2009 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
Door muren heenkijken vergt teveel energie, kijkraampje is dan iets handiger.
Gok ik hoor!
Tegenwoordig (sinds 1950) gieten ze dat bovenste stuk van portalen niet meer af ofzo? En helemaal met inloopkasten niet? Dus dat het portaal tot het plafond loopt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
En dan nog iets, als daar het gaat naar de zolder zit, why the fuck zit er dan een raam boven de deur?
Of naar de politie om uit te leggen waarom er 13 lijken op zolder liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef HunterSThompson het volgende:
Ben wel benieuwd wat je op de zolder vindt. Misschien kan je binnenkort wel naar "Tussen kunst en kitsch" met een of ander op zolder gevonden schilderij.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Of naar de politie om uit te leggen waarom er 13 lijken op zolder liggen.
Lijkt me niet verstandig. Vraag eens aan de vorige bewoners welk verhaal hier achter zit?quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef tennisracket het volgende:
we halen deze week de tekening weg
quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Bierie het volgende:
Ik ben enorm sceptisch. Maar tvp uit nieuwsgierigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |