prachtig! pmquote:Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef tennisracket het volgende:
Hij beweerd wel dat het een paar keer in de week gebeurd.
Ik ben de topicstarter niet, ik had toevallig het antwoord gelezen dus ik gad het even aan je door.quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Adres, email enz zodat ik een afspraak kan maken.(again, pm me maar)
Bij voorbaat dank.
En niet op het einde aankomen met:
ja normaal werkt het maar nu even niet![]()
!!
Geef me alvast adres gegevens danquote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef tennisracket het volgende:
haha, ik houd het in het achterhoofd.
We gaan eerst kijken wat er gebeurd als we de tekening verplaatsen.
Dan openen we de zolder
en dan nog even een nachtje alleen bivakkeren.
Nee, niet in je achterhoofd. PM me gewoon en het komt in orde. Ik kom wel een paar dagen maffen.. onder mijn voorwaarden ofcourse (dus niemand die stiekem de kamer op kan stormen e.d.).quote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef tennisracket het volgende:
haha, ik houd het in het achterhoofd.
We gaan eerst kijken wat er gebeurd als we de tekening verplaatsen.
Dan openen we de zolder
en dan nog even een nachtje alleen bivakkeren.
Ik kom het liefst deze week omdat er dadelijk gezegd wordt:quote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef tennisracket het volgende:
Als je het topic had gelezen, had je gezien dat het tot op heden niet is voorgekomen als we met zijn tweeën daar sliepen.
@michielos
Het is ook geen hoaxMaar wil natuurlijk niet direct vreemde fokkers in huis. Ik wil dit ''fenomeen'' als non-believer eerst uitzoeken.
Ik nodig eerst wel een kameraad uit die van niks weet, en laat hem daar slapenkijken wat er gebeurd.
Ik ook.. ik wil deze week of volgende week best langskomen...quote:
Ye, maar het kan altijd gezegd worden als ik opeens kom , dat bedoel ik aan te kaarten.quote:
en dat noem jij onderzoek?quote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef tennisracket het volgende:
Ik overleg het in ieder geval
Eerst ga ik echt zelf op onderzoek uit.
(tekening verplaatsen, tekening verbranden (:')) kijken wat er op de zolder is. enz.
aah okquote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef tennisracket het volgende:
mja onderzoekeven kijken wat er gebeurd. Of het niet meer voorkomt, of het vaker voorkomt.
TVP voor wanneer de kameraad van TS ineens verdwenen is de volgende ochtendquote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef tennisracket het volgende:
Ik nodig eerst wel een kameraad uit die van niks weet, en laat hem daar slapenkijken wat er gebeurd.
Omdat ik het nou wel eens wil zien podverdoriequote:
Nou omdat er eindelijk iemand is die erover wil discussieren. Ik word eens niet kortzichtig genoemd omdat ik interesse toon en een paar dagen je geest wil aankijken.quote:
en dat weet jij 100% zeker?quote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef tennisracket het volgende:
het is echt geen grapje.
Heb wel aan een gaslek gedacht. Dus ga binnenkort even een nachtje doorbrengen zonder verwarming.
sowieso een jaar lang een geest op kamer, nooit iets filmen terwijl het vrijwel dagelijks voorkomt? En nu er na een jaar eindelijk om gevraagd worden en dan ngo steeds niks filmen maar tekeningen gaan verbranden enz??quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Bananenman het volgende:
Als je hier nou een jaar geleden last van had en het dan zou filmen en er echt een bioscoopfilm van zou maken zou je rijk zijn. Maarja nu ben je net iets te laat he, gezien de populariteit van Paranormal Activity.
En adres NOG steeds niet geven.. mailtje naar Randy voor de miljoen?quote:Op maandag 9 november 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
sowieso een jaar lang een geest op kamer, nooit iets filmen terwijl het vrijwel dagelijks voorkomt? En nu er na een jaar eindelijk om gevraagd worden en dan ngo steeds niks filmen maar tekeningen gaan verbranden enz??
Ik ben niet zo nuchter en sceptisch dat ik 300% zeker weet dat alles in die kamer rationeel te verklaren is. Althans niet midden in de nacht als ik alleen benquote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar dan ben jij toch de objectieve slaper ?
Alleen een oplader van een mobiel.quote:Op maandag 9 november 2009 18:37 schreef Ireyon het volgende:
Staan er tv/radio of andere elektrische apparaten in de kamer die 's nachts op stand-by o.i.d. blijven staan?
Die staat gewoon in het topic?quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Bierie het volgende:
En aan het eind blijkt deze hele topic een hoax. Ik zag ergens iets over een youtube filmpje wat geplaatst zou zijn. Hoe staat het daarmee eigenlijk?
TS mag inderdaad wel even op z'n taalgebruik letten ja.quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef araphor het volgende:
geloofd? beweerd? gebeurd?
Brrrrrr. Eng topic.
waarom verbaasd me dit nu nietsquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef tennisracket het volgende:
@michielo.
Reken er maar wel op. Zowiezo vind de rest het niet zo fijn als er een vreemd persoon ineens een paar nachten komt overnachten.
alsof t zo raar is dat mensen geen vreemde in huis willen.quote:
houd dich dien gemaak es ffquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Plums het volgende:
[..]
alsof t zo raar is dat mensen geen vreemde in huis willen.(mocht t geen hoax zijn ofc
)
alsof vreemde erger kunnen zijn dan klopgeestenquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Plums het volgende:
[..]
alsof t zo raar is dat mensen geen vreemde in huis willen.(mocht t geen hoax zijn ofc
)
Omdat jij en je huisgenoten het ook niet echt prettig vinden als er een wildvreemde via het internet zichzelf even uitnodigd en een weekendje komt blijven slapen?quote:
michielos wilt jullie gewoon uitmoordenquote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Omdat jij en je huisgenoten het ook niet echt prettig vinden als er een wildvreemde via het internet zichzelf even uitnodigd en een weekendje komt blijven slapen?
Ja, want ik ben gestopt met medicijnen en vrijwel geen last meer vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:13 schreef MINDSICK het volgende:
@ Michielos:
Is het sowieso wel goed als je daar slaapt? Lees net jou reactie in een ander topic :
wacht even. Ik heb last van slaapverlamming en ik hallucineer wel degelijk. mensen die op mijn kamer lopen e.d. Ook een uittredingsgevoel hoort erbij. Ik wijd het alleen niet aan gaves ofzo, maar het kan wel degelijk. (ik herken me ook volledig in de verhalen van mensen hier die de zaken beschrijven zoals zij het ervaren hebben). Ik heb wekelijks wel 1x slaapverlamming met dat als het trieste gevolg (risperdal geprobeerd, alles)
Kan je dan wel weten of je hallucineert of dat er mogelijk echt een geest is? (':
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |