Door muren heenkijken vergt teveel energie, kijkraampje is dan iets handiger.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
En dan nog iets, als daar het gaat naar de zolder zit, why the fuck zit er dan een raam boven de deur?
Je bent irritant.quote:Op maandag 9 november 2009 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
Door muren heenkijken vergt teveel energie, kijkraampje is dan iets handiger.
Gok ik hoor!
Tegenwoordig (sinds 1950) gieten ze dat bovenste stuk van portalen niet meer af ofzo? En helemaal met inloopkasten niet? Dus dat het portaal tot het plafond loopt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
En dan nog iets, als daar het gaat naar de zolder zit, why the fuck zit er dan een raam boven de deur?
Of naar de politie om uit te leggen waarom er 13 lijken op zolder liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef HunterSThompson het volgende:
Ben wel benieuwd wat je op de zolder vindt. Misschien kan je binnenkort wel naar "Tussen kunst en kitsch" met een of ander op zolder gevonden schilderij.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Of naar de politie om uit te leggen waarom er 13 lijken op zolder liggen.
Lijkt me niet verstandig. Vraag eens aan de vorige bewoners welk verhaal hier achter zit?quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef tennisracket het volgende:
we halen deze week de tekening weg
quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Bierie het volgende:
Ik ben enorm sceptisch. Maar tvp uit nieuwsgierigheid
vertel dat ook maar even aan die andere modquote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we de semi grappige opmerkingen voor ons houden? Het is hier geen ONZ.
Ik kan lezen hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
vertel dat ook maar even aan die andere mod
Goed zoquote:
Leuke kennis..quote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb een kennis aan de telefoon gehad die beweerd een psychometrist te zijn.
Helaas vroeg ze er wel 50 euro voor.
No deal dus
Dat is dan hoop ik geen kennis meer?quote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef tennisracket het volgende:
Helaas vroeg ze er wel 50 euro voor.
No deal dus
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is dan hoop ik geen kennis meer?
Jouw vriendenkring bestaat dus uit mensen die geen zolders op durven, geen tekening weg durven halen, bang zijn voor spoken, en mensen die jou geld vragen voor wat geneuzel over spokenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef tennisracket het volgende:
Zoals ik zei, het is een kennis.quote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jouw vriendenkring bestaat dus uit mensen die geen zolders op durven, geen tekening weg durven halen, bang zijn voor spoken, en mensen die jou geld vragen voor wat geneuzel over spoken![]()
Sucks to be jou
quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef MINDSICK het volgende:
In welke straat woon je? Dit verhaal komt me wel bekend voor.
Maakt niet uit, het is dan ook niet echt een zolder om te wonen denk ik.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef LePoo het volgende:
Ik ben niet zo iemand die in spoken of geesten gelooft, maar dit klinkt toch best spannend.
Een spooky zoldertje waar nog nooit iemand (beweerd te zijn) is geweest is altijd leuk.
Wellicht een idee om er te gaan kijken als het licht is buiten?
En waarom hebben de oude bewoners dat ook niet gedaan? Nogal laks en lui, zeker voor je woning. Mee eens?quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is een kennis.
Maar inderdaad, we durven de zolder niet op, en de tekening niet weg te halen
Als je zo bang bent zou ik gewoon ergens anders gaan wonen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is een kennis.
Maar inderdaad, we durven de zolder niet op, en de tekening niet weg te halen
Dat kan het ook zijn ja.quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En waarom hebben de oude bewoners dat ook niet gedaan? Nogal laks en lui, zeker voor je woning. Mee eens?
Waarschijnlijk niks.quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn ja.
Ben benieuwd wat ik woensdag aan ga treffen.
Sandrasteeg.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef tennisracket het volgende:
[..]
In welke straat komt het jou bekend voor dan :.
nopequote:
Deze week? Wacht je op de verhuisservice?quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef tennisracket het volgende:
we halen deze week de tekening weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |