Een van de leden van de club komt uit de stad waar ze vandaan komen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Typo.
Het is een link met de stad waar ze zelf vandaan komen en de plaatselijke voetbalclub...
Correctquote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef lubje25 het volgende:
Een van hun voetbalhelden is daar (bij de Kaiser Chiefs, de voetbalclub) begonnen?
Stand deel 1787quote:Ze kozen de naam 'Kaiser Chiefs' van het Zuid-Afrikaanse voetbalteam Kaizer Chiefs, waarvoor ooit Lucas Radebe uitkwam, die nu speelt voor Leeds United, de voetbalclub uit de stad waar de Chiefs vandaan komen.
Stand deel 1787quote:Op maandag 9 november 2009 22:49 schreef Rucebo het volgende:
Steven Pienaar
quote:
quote:
+1 qonmannquote:
klopt ookquote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, maar dit is ook wel een extreme F5-vraagMakkelijker krijg je ze haast niet.
Dat kan snellerquote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
en die van jouw maar 4 met de vraag....
edelgasje inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef tomtomaat het volgende:
Neon?
is wel heel snel hoor ..maart het antwoord was ook zo kort.quote:
Mijn mountainbike ook....quote:Op maandag 9 november 2009 23:52 schreef Yankee het volgende:
Ah kut, m'n oude racefiets is van dat merk
Ik zweer bij mn huidige ouwe RIH fietsje.quote:Op maandag 9 november 2009 23:52 schreef Yankee het volgende:
Ah kut, m'n oude racefiets is van dat merk
quote:
Oh..kende het merk niet..maar je hebt er dus 1quote:Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hollandsch (bijna vergane) Glorie
quote:
verschil van 3 posts tussen een vraag en een goed antwoordquote:
Het is het Latijnse woord voor agrariër dat ik zoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |