Je vergist je hard, al is het alleen al omdat het h2o en niet h20 isquote:Op maandag 9 november 2009 12:08 schreef Hymen_Copter het volgende:
cl-(aq) en nh4(aq) den ik, maar ik heb de tabel niet bij de hand en h20(aq) dan
of ik vergis me nu heel erg hard
ik vergis me niet heel erg hoor. Het is nh4cl (s) ik wist niet dat het met elkaar ging reageren, dacht dat het oplossingen bleven. Had geen binas tabel van redoxreacties.quote:Op maandag 9 november 2009 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je vergist je hard, al is het alleen al omdat het h2o en niet h20 is
Nee, ik bedoelde meer dat je de chemische formule voor water schreef als h20 (Ha-twee-nul) in plaats van h2o (Ha-twee-Oo). Meestal wordt het met hoofdletters geschreven overigens, dan valt het verschil minder opquote:Op maandag 9 november 2009 13:06 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
ik vergis me niet heel erg hoor. Het is nh4cl (s) ik wist niet dat het met elkaar ging reageren, dacht dat het oplossingen bleven. Had geen binas tabel van redoxreacties.
Daarnaast ontstaat er ook nog water, dus ik heb ook de helft van het antwoord dus geen van ons moet een punt krijgen, want dan had de vraagstelling beter moeten zijn.
Dus iig niet hard![]()
zowel, dan begrijp ik het niet meer
Mwoah. Het is sowieso NH4+ en niet NH4. Daarnaast schrijf je geen water maar h20. En geen oplossing maar een vaste stof. 3 kapitale fouten Hymen, kapitaal.quote:
Ach ik zie het maar zo, naast typfoutjes en zonder binas, kwam ik gewoon een eind met redoxquote:Op maandag 9 november 2009 13:08 schreef starla het volgende:
[..]
Mwoah. Het is sowieso NH4+ en niet NH4. Daarnaast schrijf je geen water maar h20. En geen oplossing maar een vaste stof. 3 kapitale fouten Hymen, kapitaal.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |