Echte mannen scheren zich sowieso niet.quote:Op maandag 9 november 2009 08:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een echte man scheert zich nat.
Ja, ik kan niet met messen omgaan. En een veilige ladyshave aan je bek zetten staat ook iets wat verwijft.quote:
Met een scheerapparaat ook niet. Getuige de OP.quote:Op maandag 9 november 2009 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet met messen omgaan. En een veilige ladyshave aan je bek zetten staat ook iets wat verwijft.
Dan is het gewoon eigen schuldquote:Op maandag 9 november 2009 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet met messen omgaan. En een veilige ladyshave aan je bek zetten staat ook iets wat verwijft.
quote:Op maandag 9 november 2009 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met een scheerapparaat ook niet. Getuige de OP.
Geen baardgroei hč? Zal ik je even in je oogbolletjes knuffelen met een stoppelkop van 1 dag?quote:Op maandag 9 november 2009 08:49 schreef Triggershot het volgende:
Hoax, Nederlanders hebben geen baardgroei. Nederlandse jongens zijn feminien.
Je zal wel tonnen gespendeerd hebben om ze te laten inplanten.quote:Op maandag 9 november 2009 08:56 schreef Apuleius het volgende:
Elektrisch scheren.... Komop, Fiets!
[..]
Geen baardgroei hč? Zal ik je even in je oogbolletjes knuffelen met een stoppelkop van 1 dag?
bedankt palamut!quote:Op maandag 9 november 2009 08:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey Eikel!
Ik ben jou nog vergeten te feliciteren
Kan ik toch niets aan doenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 08:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zal wel tonnen gespendeerd hebben om ze te laten inplanten.
Ah... Reinout Oerlemansquote:Op maandag 9 november 2009 08:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Echte mannen scheren zich sowieso niet.
En een brander, is dat niets? Zo ff heul kort d'r langs wapperen. En dan NIET inademen...quote:Op maandag 9 november 2009 09:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan ik toch niets aan doen
ow wacht, wel
ik doe het zoquote:Op maandag 9 november 2009 09:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De helft van jullie heeft nog niet eens donshaar op de balletjes. Dus internethelden, houd uwen commentaar bij u.
En laat het nou precies daar mis gaan met Fiets....quote:Op maandag 9 november 2009 09:05 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En een brander, is dat niets? Zo ff heul kort d'r langs wapperen. En dan NIET inademen...
Waarschijnlijk gaan ze dan nooit een scheerapparaat gebruiken, dus het maakt het niet minder erg...!quote:Op maandag 9 november 2009 09:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De helft van jullie heeft nog niet eens donshaar op de balletjes. Dus internethelden, houd uwen commentaar bij u.
quote:Op maandag 9 november 2009 09:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |