quote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef bigbird het volgende:
Hey hey, even berichtje van mij hier. Gaat niet goed met schoonmama. Tot een week geleden zat er steeds vooruitgang in. Sinds afgelopen week gaat ze weer achteruit. Ze heeft een longontsteking gehad en last van een bacterie die de artsen niet onder controle krijgen. Deze bacterie heeft haar nieren momenteel uit laten vallen en ze lijkt elke dag verder weg te zakken. De artsen gaan vandaag een groot overleg houden en kijken of ze nog iets kunnen doen...
Ooh BBquote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef bigbird het volgende:
Hey hey, even berichtje van mij hier. Gaat niet goed met schoonmama. Tot een week geleden zat er steeds vooruitgang in. Sinds afgelopen week gaat ze weer achteruit. Ze heeft een longontsteking gehad en last van een bacterie die de artsen niet onder controle krijgen. Deze bacterie heeft haar nieren momenteel uit laten vallen en ze lijkt elke dag verder weg te zakken. De artsen gaan vandaag een groot overleg houden en kijken of ze nog iets kunnen doen...
Waarom kan ik dat gewoon helemaal uit mijn hoofd zingen?quote:Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
karma karma karma karma karma kameleon
That sucks big time.quote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef bigbird het volgende:
Omdat het weer van slag is.quote:Op maandag 9 november 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ow BB heel veel sterkte zeg![]()
Waarom ziet de lucht er hier uit alsof het elk moment kan gaan sneeuwen????
Het ziet er echt zo uit.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa, welk liedje?quote:Op maandag 9 november 2009 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
er komt nu iets voorbij dat bananarama heet
En ben je blij met je lootje?quote:Op maandag 9 november 2009 12:22 schreef Morretje het volgende:
![]()
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
Ik heb een lootje, ik heb een lootje
![]()
Ja, dat zag ik net pas, want ik was er het hele weekend niet
Heeeeeey Morrybeebquote:Op maandag 9 november 2009 12:22 schreef Morretje het volgende:![]()
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
Ik heb een lootje, ik heb een lootje
![]()
Ja, dat zag ik net pas, want ik was er het hele weekend niet
zo was vorige week Het beste uit de Evergreen Top 1000 op radio 5 Naostalgiequote:Op maandag 9 november 2009 12:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat gewoon helemaal uit mijn hoofd zingen?
Ik wil ook VH1 classic.quote:Op maandag 9 november 2009 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
er komt nu iets voorbij dat bananarama heet
Oh? Laat eens lezen?quote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En ben je blij met je lootje?
Wij hebben allemaal al een uitgebreide omschrijving gegeven. Geslacht leeftijd woonplaats enzo.
Ik luister nooit radio 5.quote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo was vorige week Het beste uit de Evergreen Top 1000 op radio 5 Naostalgie
daar kon ik ook bijna alles van meezingen
ik ook niet, maar dat stond hier bij mijn ouders opquote:
Oh jemig, wat naar!quote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef bigbird het volgende:
Gipsy Kings, Bamboleoquote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
love in the first degree
nu draait mamboleo mambolea of zoiets
was je dan toch maar vrijdag gegaanquote:Op maandag 9 november 2009 12:33 schreef Qwea het volgende:
Sterkte BB.
Men ik moet naar de dokter vandaag mn inschrijving inleveren, maar het fucking regent
Jaquote:Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
was je dan toch maar vrijdag gegaan
joh ff snel een regenjack aan of en paraplu op
*Ziet Qwea met regenlaarsjes van Jip en Janneke.quote:Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
was je dan toch maar vrijdag gegaan
joh ff snel een regenjack aan of en paraplu op
*Nieslief zoekt haar jip en janneke regenpak voor Q op.quote:Op maandag 9 november 2009 12:35 schreef JJH het volgende:
[..]
*Ziet Qwea met regenlaarsjes van Jip en Janneke.![]()
Whehe, dat is een misheard lyrics versie zie ik nu.quote:
de bus?quote:Op maandag 9 november 2009 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaik heb geen regenjack, en paraplu gaat niet want het is ruim 15 min fietsen. MM heeft de auto mee
ik zie wel. Anders heb ze pech en krijgt ze hem morgen
Totoquote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
take on me![]()
overigens ben ik ook wel te porren voor een portie Toto
teveel moeite. Joh, anders krijgen ze het morgen. Zal wel niet aankomen op een dag. En wie weet is het over een half u ook wel droog.quote:
Vast wel, ik heb nog geen druppel gezien hier.quote:Op maandag 9 november 2009 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
teveel moeite. Joh, anders krijgen ze het morgen. Zal wel niet aankomen op een dag. En wie weet is het over een half u ook wel droog.
Totoquote:Op maandag 9 november 2009 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Toto
Heb ik een "The best of" album van staan.
Queen.
The Police.
Gewoon nog een keer op het filmpje klikken, en op de site van youtube zelf kijken.quote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand wat ik moet veranderen in FF als je de melding krijgt
"Insluiten op verzoek uitgesloten" wanneer je hier op een Youtube link klikt?
op de site van youtube werkt t afspelen wel
okquote:Op maandag 9 november 2009 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer op het filmpje klikken, en op de site van youtube zelf kijken.
De plaatser van het filmpje heeft dan het embedden uitgeschakeld. Is dus niks aan te doen.
Nope, dat heeft daar niks mee van doen, is hier ook.quote:Op maandag 9 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
okk dacht al dat t kwam door de nieuwe installatie hier
thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |