quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Alcohol kan je gewoon drinken zolang je maar niet gaat bidden binnen 24 uur na het drinken van alcoholquote:
Alcohol vind ik sowieso niet horen en als je bidt doe je dat meestal wel 5x per dag, dus het is niet te vermijden. Tenzij je 24 uur lang niet gaat bidden, omdat je alcohol hebt genuttigd.quote:Op maandag 9 november 2009 01:04 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Alcohol kan je gewoon drinken zolang je maar niet gaat bidden binnen 24 uur na het drinken van alcohol
Jaquote:Op maandag 9 november 2009 01:06 schreef Ayca het volgende:
Drink dan gewoon bier
vraagje aan de jongens hier, drinken jullie alcohol? (aangezien bilmi dat niet doet)
Geen idee.quote:Op maandag 9 november 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zit toch een heel laag percentage aan alcohol in?
Jij moedigt echt goede dingen aan.quote:Op maandag 9 november 2009 01:06 schreef Ayca het volgende:
Drink dan gewoon bier
vraagje aan de jongens hier, drinken jullie alcohol? (aangezien bilmi dat niet doet)
quote:Op maandag 9 november 2009 01:06 schreef EchoAlpha het volgende:
LaPo:
[..]
Alcohol kan je gewoon drinken zolang je maar niet gaat bidden binnen 24 uur na het drinken van alcohol
Kan ik dat gewoon in de supermarkt halen?quote:Op maandag 9 november 2009 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee..
Maar alcoholvrij bier is net cola zonder prik. Denk ik.
Daarom hangt er ook een verbod-sfeer rond het drinken van alcohol. Mensen die 5x per dag bidden mogen gewoon geen alcohol drinken maar de meeste mensen bidden geen 5x per dag dus dan is het weer niet verbodenquote:Op maandag 9 november 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alcohol vind ik sowieso niet horen en als je bidt doe je dat meestal wel 5x per dag, dus het is niet te vermijden. Tenzij je 24 uur lang niet gaat bidden, omdat je alcohol hebt genuttigd.
Kan heel gezellig zijnquote:Op maandag 9 november 2009 01:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij moedigt echt goede dingen aan.
Nee, ik rook, drink en gok niet.quote:Op maandag 9 november 2009 01:06 schreef Ayca het volgende:
Drink dan gewoon bier
Cola zonder prik of alcoholvrij bier?quote:Op maandag 9 november 2009 01:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan ik dat gewoon in de supermarkt halen?
Volgens mij was het wel gewoon verboden hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 01:08 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Daarom hangt er ook een verbod-sfeer rond het drinken van alcohol. Mensen die 5x per dag bidden mogen gewoon geen alcohol drinken maar de meeste mensen bidden geen 5x per dag dus dan is het weer niet verboden
Same herequote:
Alcoholvrij bierquote:Op maandag 9 november 2009 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cola zonder prik of alcoholvrij bier?
Dat is alles waar je om geeft?quote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
en je neukt niet.
dan weten we dat ook weer
Nee drugs heb ik ook nooit gebruikt (al ben ik er best nieuwsgierig naar..) maar volgens mij ben ik ook heel erg verslavingsgevoeligquote:Op maandag 9 november 2009 01:09 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Same here
Ook nooit drugs gebruikt
Ik ben denk ik veel te verslavingsgevoelig dus ik laat roken enzo maar erbuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |