Ja, duh.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de provincie!
Ik vond Dommelen best mooi.
Duh, en onze badkamerquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de provincie!
Ik vond Dommelen best mooi.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
Hoe krijgen Zotheid en 4ebe het toch altijd voor elkaar compleet langs het topic heen te posten.
Nee maar eerlijk. Ik oordeel jou en jij mij. Deal?quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke knap
Zet die met S samen in je fobo.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel in mijn fotoboek zetten.
Brabant joah!quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, duh.
Alleen niet naar brabant, maar provincie Utrecht.
MAG IK OOK EEN PAAR "OMG JE BENT KAAL!!!11"GRAPJES?quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
Hoe krijgen Zotheid en 4ebe het toch altijd voor elkaar compleet langs het topic heen te posten.
Klopt.quote:
Die foto van mij zegt niet veel.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk. Ik oordeel jou en jij mij. Deal?
(Of jij mij alleen, zelf weten)
Eerlijk. Dus mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto van mij zegt niet veel.
Ik ben redelijk normaal ik lijk inderdaad dik op die foto. Maar ben 180cm a 85 KG, voor de rest heb ik goede kop met fatsoenlijk haar. Ik ben geen mooiboy nee maar heb gelukkig ook geen emimich factor.
Ik ga niet over jou oordelen, het enige wat ik zeg is dat ik je niet lelijk vindt.
Maar dan moet ik elke keer naar Leiden voor college.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iets meer bescheidenheid zou op z'n plaats zijn.
Objection.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto van mij zegt niet veel.
Ik ben redelijk normaal ik lijk inderdaad dik op die foto. Maar ben 180cm a 85 KG, voor de rest heb ik goede kop met fatsoenlijk haar. Ik ben geen mooiboy nee maar heb gelukkig ook geen emimich factor.
Ik ga niet over jou oordelen, het enige wat ik zeg is dat ik je niet lelijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |