abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74526380

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershit en yvonnede doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hier op klikt! -

[ Bericht 50% gewijzigd door EchoAlpha op 08-11-2009 22:51:48 ]
pi_74526414
Volgens mij wil je sowieso geen lera(a)r(es) op een Nederlandse middelbare school zijn. Al die vervelende kutkinderen.
Cool story, Hansel.
pi_74526419
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

HAVO doen is opzich gewoon relaxed.
Geen reet uitvoeren en je doet er 5 jaar over.
Doe je 1 jaar het HBO, haal je je propedeuse, kan je alsnog naar de universiteit bij een aantal opleidingen
Ja, dat is wel zo, maar dan had ik vanaf het begin havo moeten doen, vind het nu zonde om te stoppen, omdat ik al een keer ben blijven zitten. Ik zou dan 6 jaar doen over m'n havo-diploma.
Ik ben een pure Turk.
pi_74526429
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij wil je sowieso geen lera(a)r(es) op een Nederlandse middelbare school zijn. Al die vervelende kutkinderen.
Inderdaad
Ik ben een pure Turk.
pi_74526445
zarGon als je zo van verbeteren houdt, mag je m'n Nederlands huiswerk maken, ik haat die koppeltekens.
Ik ben een pure Turk.
pi_74526463
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Inderdaad
Inclusief meisjes met jongensnaam die hun huiswerk nooit maken. Ik zou moedeloos worden.
Cool story, Hansel.
pi_74526488
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat is wel zo, maar dan had ik vanaf het begin havo moeten doen, vind het nu zonde om te stoppen, omdat ik al een keer ben blijven zitten. Ik zou dan 6 jaar doen over m'n havo-diploma.
Ach als je een rustig jaar hebt wat maakt het uit hoe lang je er over doet
Je moet hierna toch nog zo'n 4 jaar naar school en als je dan klaar bent kan je gelijk gaan werken of kinderen gaan baren (in jou geval misschien )
Geniet van je schooltijd zou ik zeggen Daarna kan het alleen maar slechter worden denk ik
pi_74526493
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Inclusief meisjes met jongensnaam die hun huiswerk nooit maken. Ik zou moedeloos worden.
Ik heb geen jongensnaam. Ik sta toch voldoendes, wat maakt het huiswerk uit. Huiswerk afschaffen, dat zou pas goed zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_74526510
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Scherp
pi_74526533
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ach als je een rustig jaar hebt wat maakt het uit hoe lang je er over doet
Je moet hierna toch nog zo'n 4 jaar naar school en als je dan klaar bent kan je gelijk gaan werken of kinderen gaan baren (in jou geval misschien )
Geniet van je schooltijd zou ik zeggen Daarna kan het alleen maar slechter worden denk ik
Ja, tuurlijk is het rustig, maar ik ga om die reden toch niet iets lagers doen of er langer over doen. Het is gewoon zonde en ik wil vroeg klaar zijn met school.
Ik ben een pure Turk.
pi_74526551
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb geen jongensnaam. Ik sta toch voldoendes, wat maakt het huiswerk uit. Huiswerk afschaffen, dat zou pas goed zijn.
Ook waar.
Meeste van het huiswerk is overbodig. Het is een soort treitermiddel voor leraren
  zondag 8 november 2009 @ 22:50:00 #12
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74526608
sjiek
*Hosselcopter*
pi_74526619
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ook waar.
Meeste van het huiswerk is overbodig. Het is een soort treitermiddel voor leraren
Gelukkig zien sommige leraren het ook in. Had een leraar geschiedenis die alleen maar over zijn eigen leven vertelde, echt leuke lessen. Gingen we mediteren enzo in de klas, kan me geen les herinneren dat we langer dan 10 minuten bezig zijn geweest met geschiedenis. Een andere leraar vindt die invuloefeningen onzin en geeft daarom ook geen huiswerk.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 8 november 2009 @ 22:50:45 #14
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74526644
mag ik in de OP ?
*Hosselcopter*
  Boks-Chick zondag 8 november 2009 @ 22:51:10 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74526661
En centraal
lolwut
pi_74526662
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk is het rustig, maar ik ga om die reden toch niet iets lagers doen of er langer over doen. Het is gewoon zonde en ik wil vroeg klaar zijn met school.
Mja ik zie allemaal wel hoe en wat. Ik probeer gewoon van m'n schooltijd te genieten. Aan de ene kant denk ik dat ik niet zo snel mijn opleiding hoef af te ronden (Geen zorgen aangezien er voor mij word gezorgd) aan de andere kant wil ik ook wel gewoon op mijzelf gaan leven maarja dan krijg je die zorgen er weer bij als je geen goede baan hebt enzo
pi_74526704
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef Dibble het volgende:
mag ik in de OP ?
Ik heb je er ff handmatig erin gezet maar zarGon moet die OP maar een keertje updaten ofzo :p
pi_74526717
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Mja ik zie allemaal wel hoe en wat. Ik probeer gewoon van m'n schooltijd te genieten. Aan de ene kant denk ik dat ik niet zo snel mijn opleiding hoef af te ronden (Geen zorgen aangezien er voor mij word gezorgd) aan de andere kant wil ik ook wel gewoon op mijzelf gaan leven maarja dan krijg je die zorgen er weer bij als je geen goede baan hebt enzo
Ik geniet/genoot van m'n schooltijd, maar toch wil ik vroeg klaar zijn, snap je? M'n ouders blijven ook al te graag voor me zorgen, maar ik wil op m'n 23e/24e klaar zijn.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 8 november 2009 @ 22:53:24 #19
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74526755
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Ik heb je er ff handmatig erin gezet maar zarGon moet die OP maar een keertje updaten ofzo :p
ty
*Hosselcopter*
pi_74526757
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik geniet/genoot van m'n schooltijd, maar toch wil ik vroeg klaar zijn, snap je? M'n ouders blijven ook al te graag voor me zorgen, maar ik wil op m'n 23e/24e klaar zijn.
Dan moet je gewoon hard genoeg werken. Het is niet zo verbazingwekkend moeilijk om geen achterstand op te lopen.
Cool story, Hansel.
pi_74526758
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig zien sommige leraren het ook in. Had een leraar geschiedenis die alleen maar over zijn eigen leven vertelde, echt leuke lessen. Gingen we mediteren enzo in de klas, kan me geen les herinneren dat we langer dan 10 minuten bezig zijn geweest met geschiedenis. Een andere leraar vindt die invuloefeningen onzin en geeft daarom ook geen huiswerk.
Geschiedenis lessen zijn altijd leuk. Je kan gewoon over hele andere dingen hebben in de les aangezien er niet echt een strak en druk schema is bij geschiedenis over het algemeen. Bij ons gingen ze "De nieuwe Uri Geller"-truucjes proberen in de les...gewoon omdat het kan
pi_74526794
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon hard genoeg werken. Het is niet zo verbazingwekkend moeilijk om geen achterstand op te lopen.
Ja, maar met welke opleiding heb ik "goede" baankansen, een opleiding die ik binnen 4 jaar kan afronden.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 8 november 2009 @ 22:54:27 #23
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74526797
Mijn geschiedenis leraar schreef in z'n vroegere tijd sexboekjes. Fo real
*Hosselcopter*
pi_74526818
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Geschiedenis lessen zijn altijd leuk. Je kan gewoon over hele andere dingen hebben in de les aangezien er niet echt een strak en druk schema is bij geschiedenis over het algemeen. Bij ons gingen ze "De nieuwe Uri Geller"-truucjes proberen in de les...gewoon omdat het kan
Bij ons is het niet meer zo. Nieuwe docente laat ons de hele tijd dia's overschrijven.
Ik ben een pure Turk.
pi_74526825
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Tenzij je op je 21ste klaar bent met je middelbare school zal je heus wel klaar zijn rond die tijd. De meeste studies duren rond de 4 jaar dus maak je maar niet druk. Na je 24ste kan je lekker gaan werken tot je 67ste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')