wij ook niet, welkomquote:
HET IS ALLEMAAL JOU SCHULD!quote:
Mooi zo.....ik hoop dat jij je nu klote voeltquote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL JOU SCHULD!
Niet spotten met Sjessus! Daar is me vader aan overleden!quote:
Ohw........klotequote:Op maandag 9 november 2009 15:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Niet spotten met Sjessus! Daar is me vader aan overleden!
Ah joh, zand erover.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welja...mooie zerk erop en we praten nergens meer over
Zonder gehakballen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Laysa het volgende:
Vandaag rauwe andijvie stampot met echte aardappels en spekjes![]()
Ik ga dat koken weer leuk vinden![]()
normaal gebruik je die plasticgevallen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef Laysa het volgende:
Vandaag rauwe andijvie stampot met echte aardappels en spekjes![]()
Ik ga dat koken weer leuk vinden
Eén meneertje was aan het trainen voor het wk projectiel spugen. He won!quote:Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef beequeen het volgende:
Spruitjes, bloemige aardappeltje, varkensfiletlapjes en een lekkere salade met vanalles en nog wat.
Lekker truttig, ik heb mijn bloemetjesjurk maar aangetrokken.![]()
Oh Noek, gooien meneer of de meneertjes Noek met sushi? Dat doet Vic gelukkig nooit. De zooi hè?
De eerste sigaret is goorrrrrrrrrr, na vier halen was ik duizelig en had ik een vieze smaak in je mond. Ik mikte hem weg! Nog geen drie kwartier later zat ik aan de tweede sigaret, die smaakte als een tierelier. Nog geen uur later had ik een pakje gekocht en rookte ik als nooit tevorenquote:Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor maar ergens blijf ik wel benieuwd hoe snel zoiets weer gaat. Mijzelf kennende ben ik 2 trekjes later alweer een roker maar misschien ook niet.
Lekker, spruitjes,,volgende week dan maar.quote:Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef beequeen het volgende:
Spruitjes, bloemige aardappeltje, varkensfiletlapjes en een lekkere salade met vanalles en nog wat.
Lekker truttig, ik heb mijn bloemetjesjurk maar aangetrokken.![]()
Oh Noek, gooien meneer of de meneertjes Noek met sushi? Dat doet Vic gelukkig nooit. De zooi hè?
Klopt, had ik ook na 9 maanden zwanger en toen eerste sigaret..quote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eerste sigaret is goorrrrrrrrrr, na vier halen was ik duizelig en had ik een vieze smaak in je mond. Ik mikte hem weg! Nog geen drie kwartier later zat ik aan de tweede sigaret, die smaakte als een tierelier. Nog geen uur later had ik een pakje gekocht en rookte ik als nooit tevoren
ah k, klinkt een stuk aannemelijker dan mijn aannamequote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Laysa het volgende:
gooien met Sushi![]()
2 Gomi....nede ik gebruikte die pakjes puree maar dat schijnt niet gezond genoeg te zijn![]()
En ik dacht als ik dan weer ga koken dan ook maar gelijk goed![]()
Iedereen aan de Winterkost![]()
Sushi kan ook in de winter...vind ik dat...dus iedereen aan de winterkost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |