Ik ook niet hoor maar ergens blijf ik wel benieuwd hoe snel zoiets weer gaat. Mijzelf kennende ben ik 2 trekjes later alweer een roker maar misschien ook niet. Mijn mams heeft het uitgeprobeerd hè na 4 maanden. Toen heeft ze bewust een sigaret gepakt en niks aan de hand verder. Ik vond dat zo stom maar zij begreep er nog minder van waarom ze zo verslaafd was geweest. Toen was ze er pas helemaal klaar mee.quote:Op maandag 9 november 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, eerlijk gezegd. Zeker met mijn verslavingsgevoeligheid in het achterhoofd. Maar ik moet er niet aan denken om weer te beginnen met roken. Ik was er acht maanden geleden al helemaal klaar mee en ik ben er nu nog klaarder mee.
Ik ga de proef dus maar niet op de som nemen.
Ach gossie, griepen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Elke griep wordt hier ingeluid met spuugpartijen. Altijd! Nou ja, eerst hoofdpijn, dan spugen en dan koorts.
Keer 2 dus nu slapen ze op de bank. Ze zijn moe.![]()
Ik ga binnenkort wel shoppen in Zwolle want Zwolle is leuk en zo goed te doen met de trein. Jongens mee en dan gaan we ook tapassen heb ik beloofd.![]()
Ooh, jij leest nog bv topics? Heldin!Zijn ook vast nog dezelfde discussies als 9 jaar geleden? Of mag er met geen woord over fv gerept worden? En dan de stofzuigerzak uitwringen want bv, daar zit wat in!
Als in nu? Ben je er nu weer helemaal gevoelig voor?quote:Op maandag 9 november 2009 11:46 schreef CarOnline het volgende:
Na 11 jaar 'clean' zonder moeite.
En toen 1 sigater gerookt. En nu rook ik wel weer eens op feestjes ofzo, iig als ik alcohol op heb.
Geen exorbitante hoeveel heden hoor, alcohol niet en peuken niet.
Kan mezelf wel goed in de hand houden maar het ligt wel op de loer zeg maar. En dat na 11 jaar!
En ik was (en ben) er wel eigenlijk helemaal klaar mee. Maar toch. Had ik die ene niet gerookt op mn werk, dan was het nooit gebeurd.
Ik stak hem aan voor een collega, ik had dat nooit gedaan, maar nachtdienst op t werk, verveling, beetje hangen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Rookte je die eerste toen uit nieuwsgierigheid hoe het zou smaken of uit een idee van 'gezellig!'
Hey Pietje Bellquote:
Zie onder.quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Als in nu? Ben je er nu weer helemaal gevoelig voor?
Wanneer was die ene dan?
Oh ja, van mij ook.quote:Op maandag 9 november 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Bizar hoe snel dat monstertje weer ontwaakt. Bij mij mag ie lekker in coma blijven.
Ik zit momenteel in seizoen 4 (nu wel elke week wachten op een nieuwe aflevering)quote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben trouwens zeker allemaal Dexter al lang en breed gezien?
Ik ben hooked. Elke dag gelukkig een portie op 3.
/Tussendoortje
Ik had er al wel veel goed over gehoord, maar aangezien ik niet zo downloaderig ben, nog niks van gezien. Vanavond weerquote:Op maandag 9 november 2009 12:56 schreef Jian het volgende:
Ik zit momenteel in seizoen 4 (nu wel elke week wachten op een nieuwe aflevering)
Eén van de betere series die ik heb gezien.![]()
Vince Masuka
Ja!quote:Op maandag 9 november 2009 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Dexter is dat met die politieagent/seriemoordenaar?
Tof is dat!quote:
Gisteren werd de pilot/de eerste twee afleveringen uitgezonden en vanavond komt de volgende aflevering. Er speelt nu de doorlopende zaak van de koelwagen-killer.quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Tof is dat!was het gister nou een word vervolgd of heb ik het einde gemist vanwege een kind met kramp?
Oké. dan heb ik het wel helemaal gezien.quote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren werd de pilot/de eerste twee afleveringen uitgezonden en vanavond komt de volgende aflevering. Er speelt nu de doorlopende zaak van de koelwagen-killer.
Dat is de rode draad die het hele seizoen doorloopt ..... en het wordt echt steeds spannenderder, enjoyquote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren werd de pilot/de eerste twee afleveringen uitgezonden en vanavond komt de volgende aflevering. Er speelt nu de doorlopende zaak van de koelwagen-killer.
Ah okay, dus dat duurt nog wel even voordat die zaak wordt opgelost? Mooi!quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Jian het volgende:
Dat is de rode draad die het hele seizoen doorloopt ..... en het wordt echt steeds spannenderder, enjoy
Je gaat hem lopende de serie steeds sympathieker vinden, let maar opquote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, dus dat duurt nog wel even voordat die zaak wordt opgelost? Mooi!
Ik heb sowieso al een morbide fascinatie voor serial killers, dus Dexter is helemaal op mijn lijf geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |