Wie?quote:
Uiteraard!quote:
Pics?quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JE HEBT NET DE FOTO VAN PHP GEMIST.
FUCKING GRAPPIG.
Ik heb me portie ook weer gehad, stoppen? We hadden een afspraak en de enige die de afspraak niet nakomt ben jij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar als je voortdurend loopt te roepen: "Ik ben niet zo lelijk als Emimich![]()
" en "Hahah Biels je bent klein en niet atletisch
![]()
" dan vraag je erom.
Nee, alles laten staan!quote:Op zondag 8 november 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel m'n kin en snor, maar ik zal m'n bakkebaarden laten staan.
Maar je maakte wel een topic om Biels te 'ontmaskeren'.quote:Op zondag 8 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich was logisch, biels heb ik niet lopen bashen, alleen grapje gemaakt aangezien hij zei dat hij heul gespierd was.
1 citaat waar ik hem bash.
Waaromquote:
Vreemde opmerking uit jouw mond, meneer "ik-stuur-een-foto-als-jij-dat-ook-doet".quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
? We hadden een afspraak en de enige die de afspraak niet nakomt ben jij.
Niet, ik zei dat jij geen foto van mij krijgt, of wel, een naakte oma.quote:
Ik heb pics van Biels.quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je maakte wel een topic om Biels te 'ontmaskeren'.
heb je de foto niet gekregen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vreemde opmerking uit jouw mond, meneer "ik-stuur-een-foto-als-jij-dat-ook-doet".
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waaah BT, ik zocht je. Maar ik ga je even PM-en
.
Ik kreeg alleen een PM terug waarin je vroeg waar die foto vandaan komt en of ik het wel ben.quote:
Too old.quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, alles laten staan!
Misschien zie je er dan wel als 21 uit. Verhoogt je kansen weer bij me.
Oh sorry dat is niet waar, maar je promootte dat topic wel actief.quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je maakte wel een topic om Biels te 'ontmaskeren'.
Nee.quote:Op zondag 8 november 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
pics van biels? Is ie lelijk, net als emimich?
Nee alleen niet ongelofelijk gespierd.quote:Op zondag 8 november 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
pics van biels? Is ie lelijk, net als emimich?
En trekken de wc nooit door?quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Principes.
Echte mannen laten gewoon een baard groeien.
Nou gewoon.quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom? Ik was gewoon druk met het vieren van feestjes, het roken van joints en het eten van slagroomsoesjes
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |