Nou, over hem val je al snel hè, vergeet dat niet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je dat als je er niet z'on ophef over had gemaakt dat werkelijk niemand er over was gevallen.
Ik heb niet eens baardgroeiquote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Principes.
Echte mannen laten gewoon een baard groeien.
Dat!quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je dat als je er niet z'on ophef over had gemaakt dat werkelijk niemand er over was gevallen.
Papa Abraham.quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Principes.
Echte mannen laten gewoon een baard groeien.
Ik moet me elke dag ongeveer scheren.quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb niet eens baardgroeiEn ik ben bijna 21
Morgen ochtend niet scherenquote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet me elke dag ongeveer scheren.
Wat heeft php bij Emimich en Biels gedaan?quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Internet of niet, het is en blijft kut als iemand op je uiterlijk gaat lopen kankeren kan ik je zeggen.
Ik moest me gisteren scheren.quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb niet eens baardgroeiEn ik ben bijna 21
quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou, over hem val je al snel hè, vergeet dat niet.
Om de 3 dagenquote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet me elke dag ongeveer scheren.
Dat dus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heeft php bij Emimich en Biels gedaan?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het overigens niet meer dan logisch.
Wel m'n kin en snor, maar ik zal m'n bakkebaarden laten staan.quote:
Oke in dat geval, I rest my case.quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Emimich was logisch, biels heb ik niet lopen bashen, alleen grapje gemaakt aangezien hij zei dat hij heul gespierd was.quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HET LEEFT!!!quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar als je voortdurend loopt te roepen: "Ik ben niet zo lelijk als Emimichquote:
JE HEBT NET DE FOTO VAN PHP GEMIST.quote:
Jij bent dik.quote:Op zondag 8 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich was logisch, biels heb ik niet lopen bashen, alleen grapje gemaakt aangezien hij zei dat hij heul gespierd was.
1 citaat waar ik hem bash.
Vergeet niet: "Haha Otis ik heb nog geen foto van jou gezien; Oja wel, ik zag net een naakte oma!quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar als je voortdurend loopt te roepen: "Ik ben niet zo lelijk als Emimich![]()
" en "Hahah Biels je bent klein en niet atletisch
![]()
" dan vraag je erom.
We waren al ongerust over je.quote:
Dit zei hij serieus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vergeet niet: "Haha Otis ik heb nog geen foto van jou gezien; Oja wel, ik zag net een naakte oma!![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |