Jij hebt anders ook nog de inhoud van het doucheputje op je kin staan.quote:Op zondag 8 november 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sarcasme was.
[..]
Dat heb je niet snel met jouw postuur.
ook? Hoezo ook? Jij hebt toch een gladde smoothboy-skin?quote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nog de inhoud van het doucheputje op je kin staan.
Nouja het kan wel, maar dan heb je wsl niet zo heel veel spieren. En hoe oud ben je? Word toch wel tijd dat je die een beetje ontwikkeld hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een keer dan, 85KG. Moet ik het in grammen uitdrukken of..

Dat was Norit. Lutser.quote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nog de inhoud van het doucheputje op je kin staan.
Ja vriend ik heb irl foto's van jou gezien en ze zijn KANKERLELIJKquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ook? Hoezo ook? Jij hebt toch een gladde smoothboy-skin?
Heuy, het is payback time.quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die anderen gaan afvallen op hun uiterlijk [ afbeelding ]
Een beetje mensen kijken en uitlachen die je niet kent of er gewoon vreselijk uitzien, oke. Maar dit vind ik toch wel een beetje treurig.
Echt irritant, jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, same. Ik miste m'n aansluiting daardoor.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Skylark. het volgende:
Komt php bij de fotograaf: "Een foto graag."
Fotograaf: "Stelt u zich maar op in een halve cirkel."
Hoelaat had je 'm? Ik om 6 uur in Til.quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt irritant, ja.
Op dat soort dagen zou ik graag een eigen Bolide willen hebben.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Een beetje mensen kijken en uitlachen die je niet kent of er gewoon vreselijk uitzien, oke. Maar dit vind ik toch wel een beetje treurig.
UHHHMMMM. Ik van bijna iedereen hier foto's gezien.quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
Grappige is dat de mensen die mij proberen te bashen zelf geen foto posten. Ok ik kan een paar kilo missen, maar dat is dan ook alles.
TOT ZO !quote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem dr gewoontes over.
[..]
* Doet weer een IQMetje.![]()
Ik heb je een foto gestuurd. Dat jij niet gelooft dat ik het ben is wat anders.quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
Grappige is dat de mensen die mij proberen te bashen zelf geen foto posten. Ok ik kan een paar kilo missen, maar dat is dan ook alles.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja vriend ik heb irl foto's van jou gezien en ze zijn KANKERLELIJK! Even zoeken dan dan posten.
Ik vind het ook beetje triest.quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Ik was om half 6 in Eindhoven. Maar ik was al vanaf 3 uur onderwegquote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoelaat had je 'm? Ik om 6 uur in Til.
Weet je dat als je er niet z'on ophef over had gemaakt dat werkelijk niemand er over was gevallen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een kutstuk is dat tochquote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was om half 6 in Eindhoven. Maar ik was al vanaf 3 uur onderweg.
Principes.quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TOT ZO !
Jij en principes.x infinity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |