Doe is lief!quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo, dat was even een scherpe opmerking van je.
Hoe sta je daar dan? Gebogen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer dan 1,80 en niet langer dan 1,85, ben stevig gebouwd ja![]()
Maar die foto maakt me ook wel wat dik, maar als ik gewoon normaal recht op sta, heb ik normaal postuur.
Hadden jullie niet last van die kaolo vertragingen? Ik was echt woestttt.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had je toen je jezelf woog 200 heliumballonnetjes aan jezelf vastgebonden?
Nee, je gaat niet liggen op de weegschaal, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sarcasme of..
Edit ik ben 85 KG, niet ligt nee, ook niet dik![]()
Zijn reserves? no thnks.quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je zou willen dat je van hem mocht ontvangen.
Ik ook.quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hadden jullie niet last van die kaolo vertragingen? Ik was echt woestttt.
Ik zat vast in Tilburg 100 uur lang.
FFFFUUUUU. Nu heb ik virussen op mijn computerquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi want die wordt daar toch verwijderd.
Voor een spiegel zonder bewegingsruimte.quote:
OMG DAAR WAS IK DAN DUS OOK!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hadden jullie niet last van die kaolo vertragingen? Ik was echt woestttt.
Ik zat vast in Tilburg 100 uur lang.
Crack_ is that you?quote:
EENS.quote:
Nu pic van jou.quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ah, php is zo iemand die zichzelf 'stevig' noemt.
Zijn lekkere gezonde Nederlandse jongen look.quote:
Ja, ik werd gek. Die treinen stampvol met lelijke mensen. Stonden we tussen Tilburg en Boxtel ook nog stil omdat de trein voor ons kapot wasquote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.'s Avonds er 2 uur over gedaan.
Ik dacht dat het sarcasme was.quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, die was juist als een veer in den reet bedoeld.
Dat heb je niet snel met jouw postuur.quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een spiegel zonder bewegingsruimte.
Ja maar wel een beetje bolle kop dan.quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer dan 1,80 en niet langer dan 1,85, ben stevig gebouwd ja![]()
Maar die foto maakt me ook wel wat dik, maar als ik gewoon normaal recht op sta, heb ik normaal postuur.
Zonder bewegingsruimte voor jou of voor de spiegel?quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een spiegel zonder bewegingsruimte.
Nog een keer dan, 85KG. Moet ik het in grammen uitdrukken of..quote:Op zondag 8 november 2009 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Hoeveel weegschalen gebruikte je toen jezelf woog? Volgens mij ben je vergeten op te tellen.
Ik neem dr gewoontes over.quote:
* Doet weer een IQMetje.quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EENS.
MWAAAP!
Gezakt voor je spelling.
Ja, same. Ik miste m'n aansluiting daardoor.quote:Op zondag 8 november 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik werd gek. Die treinen stampvol met lelijke mensen. Stonden we tussen Tilburg en Boxtel ook nog stil omdat de trein voor ons kapot was.
NS.
85 op de ene weegschaal. Hoeveel op de anderen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een keer dan, 85KG. Moet ik het in grammen uitdrukken of..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |