Hmm ja, ik zou heeeeeeeeel goed zo'n reputatie kunnen gebruikenquote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik gewoon bij je zitten. Beginnen we een gesprek alsof we elkaar nog niet kennen. En dan vinden je vrienden jou een ware player.
Is toch best realistisch? Dan kan ik mezelf ook meteen voorstellen aan jequote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zou heeeeeeeeel goed zo'n reputatie kunnen gebruiken. Maar deal.
Ik neem hem alles behalve serieus.quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die hem serieus nemen.![]()
No offence, maar dat is gewoon niet handig om te doen.
Nee hij wil dat je er een mooie paint van maakt en dan opnieuw post.quote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar php, ik haal die foto wel weg in die post. Ik wist niet dat je het niet wilde.
Dan nog is het fout om pm's te posten. Derhalve staat daar een ban tegenoverquote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wist van niks. Ik had slechts begrepen dat jij een foto zou sturen als ik dat ook zou doen. Jammer dat het niet zo ging. Erg jammer.
Ik zeg toch, 'Deal.'. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 november 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is toch best realistisch? Dan kan ik mezelf ook meteen voorstellen aan je.
[..]
Ik neem hem alles behalve serieus.
Hij zegt iets, ik ga er niet op in. Gaat ie alsnog z'n voorspelbare statement maken. En als ik er dan op reageer noemt ie me autist.
Echt heel apawt.
Hij was jaloers op zijn haar. Bweuhehequote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Remlof, wat vond jij van php's foto?
Haal me dan uit het blokquote:
Ik heb geen pm gepost. En waarom gebruik je het woord derhalve?quote:Op zondag 8 november 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog is het fout om pm's te posten. Derhalve staat daar een ban tegenover
Ik heb je foto al verwijderd, ik wist niet dat het niet mocht van je.quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haal me dan uit het blokDaarbij welke url wil je? Ik heb meerdere dezelfde foto's dus kan het eigenlijk geen toeval zijn.
Ga je nou expres die trein niet nemenquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg toch, 'Deal.'. Ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Allure_ het volgende:
WAAR IS BT? Ik heb echt een mega roddel over haar die ik even met d'r moet bespreken!
Tuurlijk wel, ik heb sowieso al met vrienden afgesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je nou expres die trein niet nemen?
Ja dat is inderdaad vreemd.quote:Op zondag 8 november 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is toch best realistisch? Dan kan ik mezelf ook meteen voorstellen aan je.
[..]
Ik neem hem alles behalve serieus.
Hij zegt iets, ik ga er niet op in. Gaat ie alsnog z'n voorspelbare statement maken. En als ik er dan op reageer noemt ie me autist.
Echt heel apawt.
Done. Zijn dat foto's die je zelf per pm hebt gestuurd?quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haal me dan uit het blokDaarbij welke url wil je? Ik heb meerdere dezelfde foto's dus kan het eigenlijk geen toeval zijn.
Ze zitten dankzij jou nog steeds in quote's ik hoop dat een vriendelijke mod of fa ze eruit wil halen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je foto al verwijderd, ik wist niet dat het niet mocht van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |