Ik zou haar geven.quote:
En topless uiteraard.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een nimfomane die uit de zee opduikt en meestal lekker ruikt.
Alles van Alberto is beter dan Peter R.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Over vuurwerk toch? Dit is inderdaad niet echt interessant.
Denk daar maar eens goed over na!quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik fout heb gedaan!![]()
Nou da's ook gek!quote:
Ik vroeg me al af waarom ik hier nooit had gepost, maar nu weet ik hetquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer gezellig
quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik hier nooit had gepost, maar nu weet ik het
quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik hier nooit had gepost, maar nu weet ik het
Wel weer een PM-Spambom sturen dan he?quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer gezellig
Doet het niet :S:S:S:Squote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
www.centraal-wegmisbruikers-peter-en-koos-forum-voor-fok-waar-we-een-record-gaat-vestigen.TK
Nee dankjequote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wel weer een PM-Spambom sturen dan he?
Nee, is goed voor het milieuquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Fix dat licht in die studio eens!
Jammer dat ik alle afleveringen tot nu toe al gezien hebquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig komt er nog kwaliteit op tv straks: Dexter
hey praat eens over peter r de vriesquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
Veel van gehoord inderdaad. Ik heb ze gister allemaal gedownloadquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
Waarom download je dat niet gewoon?quote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
Offtopic. Note +1quote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
Je gaat er zooo geen spijt van hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Veel van gehoord inderdaad. Ik heb ze gister allemaal gedownload
Seiz 1 en 2 in DVD kwaliteit en de rest 720p
De afleveringen zijn alleen zo langquote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je gaat er zooo geen spijt van hebben![]()
Dexter![]()
Voor Dexter moet dat kunnen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Idden dan ook nog denken dat mensen zich aan zijn opgestelde regels gaan houden
Maar heel weinig per seizoenquote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De afleveringen zijn alleen zo lang
Het ging toch niet meer over SBS. Kap eens met trollen manquote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Idden dan ook nog denken dat mensen zich aan zijn opgestelde regels gaan houden
1 en 2 zijn ook in HD, hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Veel van gehoord inderdaad. Ik heb ze gister allemaal gedownload
Seiz 1 en 2 in DVD kwaliteit en de rest 720p
Wel seizoenen van 12 afleveringen, dus een aardig tempo.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De afleveringen zijn alleen zo lang
Ik ben al bij met seizoen 4, maar nu ze de hele serie in twee weken uitzenden, vind ik het wel mooi om te zien voor het slapengaanquote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom download je dat niet gewoon?
ogrish punt comquote:
Dan ga ik die nog zoeken, thanksquote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
1 en 2 zijn ook in HD, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |