Spee meeting. Koos komt ook.quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is een speeting? Een meeting maar dan iets anders?
Het hoofdkantoor van Kruidvat zit in Renswoudequote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd Kruidvat Renswoude op de verpakkingen dan??
Wanna bet?quote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach als iedereen spamt gaan ze heus niet iedereen bannen
Eens met Cooper.quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Boeiend, de regeltjes zijn opzich wel lol en oké want dit ging nergens meer over. Maar de fout is ook wel een beetje gemaakt door de mods, een Topic was snel volgespamt en misschien het Topic daarna ook maar dan word het allemaal wel minder = minder spam. Nu loopt iedereen maar een beetje te zeiken en zo = meer spam.
x
uitgedraaidquote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Karina het volgende:
Uitgeprint:GEPRINT of UITGEDRAAID sukkels.
NJ wat was dat voor een gekkigheid net?quote:
Crewbashingquote:
Doe rustig man, loop niet zo te stokenquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Doen maar dan. Ban iedereen die in topic 9 heeft gepost. durf je toch niet.
kom je ook met camera wagen naar de huizen van desbetreffende personenquote:
Uitlokking is ook banwaardig, harrie!?!quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zoals je in de OP ziet, waren we het gespam al voor de recordpoging nogal zat. Toen kwam die recordpoging en eigenlijk besloten wij ook wat plezier te hebben. En ik heb hier echt in een deuk gelegen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
NJ wat was dat voor een gekkigheid net?
Met al die slotjes zomaar en dat heen en weer schoppen?
Laten we er nu een leuk topic van makenquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doe rustig man, loop niet zo te stoken
Die geven het door aan de FA, en dan staan we met zijn allen in MED, misschien leuk om daar een topic van Bans vol te krijgen?quote:
Dan mag je mijn naam wel goed opschrijven, zometeen ban je de verkeerdequote:
Ik heb ook gepost in #9quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uitlokking is ook banwaardig, harrie!?!
quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoals je in de OP ziet, waren we het gespam al voor de recordpoging nogal zat. Toen kwam die recordpoging en eigenlijk besloten wij ook wat plezier te hebben. En ik heb hier echt in een deuk gelegen, eerlijk gezegd..
Dan is het toch niet voor niets geweestquote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoals je in de OP ziet, waren we het gespam al voor de recordpoging nogal zat. Toen kwam die recordpoging en eigenlijk besloten wij ook wat plezier te hebben. En ik heb hier echt in een deuk gelegen, eerlijk gezegd..
Zeg zoiets dan vooraf...quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan mag je mijn naam wel goed opschrijven, zometeen ban je de verkeerde
Kan ik inkomenquote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Of je staat niet in MED. kan zo 20 mensen opnoemen waarvan niet in MED wordt gemeld dat ze geband zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die geven het door aan de FA, en dan staan we met zijn allen in MED, misschien leuk om daar een topic van Bans vol te krijgen?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgende week weer Alberto gelukkig.quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik hoef Peter R. niet meer te zien, genoeg geweest voor vanavond
Klopt. Door de snelheid van posten hadden de meeste niet eens in de gaten wat er gebeurde.quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan is het toch niet voor niets geweest
Hier ook wel stiekem hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee!! Ik moet mijn tuinset in V&A nog een paar keer deze week omhoog schoppen!quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |