Ja eerlijk, vond je het lekker? Echt he?quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was lekker!![]()
Ik en mijn huis riekt heerlijk
Boven nog eentje, maar ik heb geen zin om boven in de kou te gaan zittenquote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Seriously?????
En je hebt maar 1 tievie????
Nog beterquote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Dan ga ik die nu kijken met mijn hoofdtelefoon op!
edit: kut verkeerde linkquote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Dat doe ik nou ook nooit in mijn uppie naar boven, stom eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja eerlijk, vond je het lekker? Echt he?
Morgen al die vrouwen in het Rivium in katzwijm
[..]
Boven nog eentje, maar ik heb geen zin om boven in de kou te gaan zitten
Groente?quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ow oh-oh Whoopie eet dus alles van kaas tot broccoli en van honing tot lollie's![]()
Ze krijgt van mij dus vooral groente maar de mannen in om en rond huis voeren haar alles.
Ow mèn, de intro was geweldig grappigquote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef Bamba het volgende:
Fuck, het intro al gemist. Zoonlief werd wakker![]()
Greys,voor je lijstje!
Iets met aldi blikken waar ze dol op is. Kan nooit goed zijn vergeleken met wat jij doet maar vooruit ze is er gek van.quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Groente?
Tis geen knijntje, vleeeeeees moet ze eten joh !
Ik zat er verdomme net aan te denken. Bij X-files vond ik 'm al lekker (als 13-jarige puberquote:
lukt et? ik kreeg een foutmelding emt dat ik in het verkeerde land woondequote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Ja echt he.quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zat er verdomme net aan te denken. Bij X-files vond ik 'm al lekker (als 13-jarige puber), maar damn...Nu ziet er veul beter uit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |