Kippennekkies haal ik op de markt bij de poulier.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Bamba het volgende:
En hoeveel gram kan ik dan ongeveer geven van runderhart? Of gaat dat gevoelsmatig? En dat kan ik vast wel in porties invriezen toch? En een kipennekje, waar kan ik dat halen? En gaat dat ook goed bij een kitten van zo'n 16 weken?
Verfrissende dialogen hequote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
Goodbye psycho...Take care of your uterus.
Whahaha, hoe komen ze erop?
Dan ga ik morgen eens runderhart halenquote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kippennekkies haal ik op de markt bij de poulier.
Euro per kilo.
En ik vries alles in hapklare porties in.
Chico eet kippennekkies zonder snijtanden, en Bil at ze als puppy al, dus een kitten kan dat ook wel denk ik
quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen eens runderhart halen.
Ik krijg al verwijten dat de kat beter te eten krijg dan wijzelf
Zorg dat je de intro niet mist!quote:Op zondag 8 november 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Toch morgen de herhaling maar kijken, Youtube kijkt niet zo leuk.
(En ik moest de tweede helft van de nieuwste Greys Anatomy ook nog afkijken, dus dat heb ik maar gedaan)
In snowfairies zit toch paarse glitter?quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Slaap lekker![]()
Ik kruip nog ff op de bank tussen mn snowfairies
Neuh, in mijn snowfairy zit een heel klein beetje roze glitter maar die blijft in de fles plakken gelukkigquote:Op zondag 8 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In snowfairies zit toch paarse glitter?
quote:Op zondag 8 november 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ben je er al uit wie mij heeft?![]()
![]()
Spannend heur
Nou eh....quote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga je dat wel trekken tot half december ?
Goodbye en MissBliss hebben jou!quote:Op zondag 8 november 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ben je er al uit wie mij heeft?![]()
![]()
Spannend heur
Mutsquote:
waar het hart vol van isquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Holy sh*t![]()
(dat zouden we toch niet verder vertellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |