quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
Vind het wel grappig ja! Maar ik ben een ramp met series volgen, dus jullie zullen me er aan moeten herinneren iedere week
Whoopie is toch een hond??quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Groente?
Tis geen knijntje, vleeeeeees moet ze eten joh !
Mja, maar voornamelijk vlees hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Whoopie is toch een hond??
Dan moet ze nl wel iets groente.....
Enne hoe heet jij??
Neequote:
jummie vooral die pensquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh en vandaag hadden ze als bonus lamspens en lamstong, in stukkies gesneden door moi
Oh die zijn echt zooooo leukquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Bamba het volgende:
Zal morgen wel eens kijken voor Bloopers idd!! Bloopers zijn![]()
Ooooh, ik krijg ineens zin om cake te gaan bakken. Morgen maar eens wat ingrediënten kopen
Je bent niet de enigequote:
Ze lijkt er wel op jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die zijn echt zooooo leuk![]()
Maar is dat nou Kathleen Turner?????
Ik heb gegoogled en ze is hetquote:
Jeetje zeg dat jij al die namen er ook bij weet.....quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die zijn echt zooooo leuk![]()
Maar is dat nou Kathleen Turner?????
Yep, runderhart is prima als tussendoortjequote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, nu ik jullie zo hier tref. Ik geef Gizmo (kat) nu overdag klein beetje brokjes (omdat ik dan vaak weg ben) en 's avonds Carnibest. Kan ik, als tussendoortje, eens runderhart bijv. geven?
Ik ben ook slecht in namen, ik weet mn eigen naam soms niet eens meerquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeetje zeg dat jij al die namen er ook bij weet.....
Dat onthou ik echt niet.
Runderhart = taurine =quote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, nu ik jullie zo hier tref. Ik geef Gizmo (kat) nu overdag klein beetje brokjes (omdat ik dan vaak weg ben) en 's avonds Carnibest. Kan ik, als tussendoortje, eens runderhart bijv. geven?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |