Okay = okeequote:Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef Aethereal het volgende:
Dit is echt de eerste klacht tegen spelfoutjagers waar zelf geen spelfout in zit. Hiervoor hulde!
Het verbeteren van spelfouten is juist de bijdragequote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef Judeljuud het volgende:
Klacht: Mensen die alleen wijzen op spelfouten in een post, maar verder geen bijdrage leveren.
Interpunctie is geen onderdeel van spelling.quote:
Immers ook grammatica e.d.quote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste tijd valt me op dat er inhoudelijk nauwelijks wordt ingegaan op een post, maar dat er alleen gewezen wordt op speltaalfouten. (...)
Daarom juist. Daardoor leren ze het zelf niet.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
De klacht is overigens onterecht. De jeugd van tegenwoordig kan toch al nauwelijks meer fatsoenlijk spellen. En dat terwijl veel browsers spellingscontrole hebben.
QFT!quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
De klacht is overigens onterecht. De jeugd van tegenwoordig kan toch al nauwelijks meer fatsoenlijk spellen. En dat terwijl veel browsers spellingscontrole hebben.
Spelfouten is één woord.quote:Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
Ach, mensen janken alleen maar om spel fouten zodat ze een +1 postcount krijgen
Het is toch hoogstens klachtwaardig dat men tegenwoordig niet meer fatsoenlijk kan spellen? Ik zou me doodschamen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, zijn er officiële regels omtrent smileys?quote:Op zondag 8 november 2009 20:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
De punt hoort officieel achter de smiley te staan.
Play hard, go pro.![]()
Nee hoor, dat hangt er maar vanaf (waar de smiley precies bij hoort, etc). Heb ik eens een topic over gezien, waar best nuttige conclusies uit kwamen, dacht ik.quote:Op zondag 8 november 2009 20:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
De punt hoort officieel achter de smiley te staan.
*Think outside the box*![]()
Het is toch 'spelvauxt'?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Klb
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
quote:Oh nee toch! Alle grutjes nog aan toe!quote:![]()
Dat heb ik speciaal voor alle taalpuristen gedaan...met zo'n TT móet je dan wel klikken...You were born as an original. Don't die as a copy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: