bah, ons moeders erwtensoep die is pas lekker, waar je lepel rechtop blijft staan!quote:
Wat zijn dat voor praktijken?quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef switchboy het volgende:
Jammer genoeg kan ik er vanavond niet bij zijn.Veel plezier allemaal!
Het gaat over vuurwerk, dat is wel duidelijkquote:
Erwtensoep sowiesoquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Biskwie het volgende:
[..]
bah, ons moeders erwtensoep die is pas lekker, waar je lepel rechtop blijft staan!
de moeite waard? Ik ben de 100 beste smartlappen aan het luisteren en ik weet niet wat meer de moeite waard is.quote:
Waar gaat het over vuurwerk??quote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het gaat over vuurwerk, dat is wel duidelijk
Ik heb meer gehoord, ik ken een enorme vuurwerkfreak
stuur je moeder eens op dan... (wel voldoende frankeren aub)quote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Biskwie het volgende:
[..]
bah, ons moeders erwtensoep die is pas lekker, waar je lepel rechtop blijft staan!
Straks de top 10, ik hoop dat dat wat beter isquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de moeite waard? Ik ben de 100 beste smartlappen aan het luisteren en ik weet niet wat meer de moeite waard is.
Wat zijn tot nu toe de slechtste tv presentaties ALLER TIJDEN (lees: vorige week op popstars)quote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Straks de top 10, ik hoop dat dat wat beter is
Oh iets met Alberto, ik las er even overheenquote:Op zondag 8 november 2009 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die onthulling gaat over vuurwerk, dat was al langer duidelijk
waarom niet??quote:Op zondag 8 november 2009 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja
En NJ denkt niet dat we het gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |