flikker nou eens op je williequote:Op zondag 8 november 2009 19:33 schreef DonVincenzo het volgende:
Willie hoort ook op een avond als deze.
[ afbeelding ].
Het is een monster die maar blijft groeien!quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dude, 26 PM's in mijn inbox;(
Ik had er maar 20quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dude, 26 PM's in mijn inbox;(
heb net ff een berichtje achter gelaten voor de mods, dit is de laatste keer geweestquote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Hoezo? Begint het irritant te worden?
[ afbeelding ]
Willie hoort ook op een avond als deze.quote:Op zondag 8 november 2009 19:34 schreef gers het volgende:
[..]
op een zaterdag avond HOORT peter r de vries
quote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef Biskwie het volgende:
[..]
heb net ff een berichtje achter gelaten voor de mods, dit is de laatste keer geweest
Sorry ben nieuw hier. Zal niet meer gebeuren! Mag ik trouwens ook met mn fiets naar de speeting komen?quote:Op zondag 8 november 2009 19:34 schreef Biskwie het volgende:
[..]
we steken een hoop tijd en moeite in de OP, lees deze dan ook
ja maar we kunnen alberto en mister rubbertjes moeilijk het hele jaar naar het buitenland sturen want dan worden hier de restaurants niet meer gekeurdquote:Op zondag 8 november 2009 19:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja want vorige week was het zo'n succes. En het is zondag, ook wakker?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]..
Wat een grafhoofd.quote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]..
Ja. Is er al een datum bekendquote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Sorry ben nieuw hier. Zal niet meer gebeuren! Mag ik trouwens ook met mn fiets naar de speeting komen?
Kut, misschien nog echte berichten weggegooit die er tussenzatenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kut, misschien nog echte berichten weggegooit die er tussenzaten
quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, grafhoofden zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar vergelijk ze maar eens met elkaar.quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, grafhoofden zien er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:
Zit je niet op laptop? Dan is het echt niet te doenquote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Fokken op je mobiel zuigt trouwens. Moet hele tijd weer lang refreshen echt kut. Sorry nu weer ontopic.
Da's niet slim.quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Fokken op je mobiel zuigt trouwens. Moet hele tijd weer lang refreshen echt kut. Sorry nu weer ontopic.
Ja, ik.quote:Op zondag 8 november 2009 19:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar vergelijk ze maar eens met elkaar.___! Overduidelijk wie er lekkerder is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 8 november 2009 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zit je niet op laptop? Dan is het echt niet te doen
Wacht nog even op de Nokia N900quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Neeik ga morgen even een iPhone halen denk ik, gaat al veel sneller.
je bent toch niet zoals die knakker die laatst voor me stond in de t-mobile shop?quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Neeik ga morgen even een iPhone halen denk ik, gaat al veel sneller.
Die graftanden.quote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het een begrafenisfoto is....![]()
Tssquote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor je bijgehouden, sorry
Achtelijkquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Biskwie het volgende:
[..]
je bent toch niet zoals die knakker die laatst voor me stond in de t-mobile shop?
die sloot een 2 jarig iphone abbo af, met een ingangsdatum ergens in juli 2011
Dankje voor de tip.quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Droopie het volgende:
Luchtmisbruikers nu op veronica..
Oftwel Border Security
zapquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Droopie het volgende:
Luchtmisbruikers nu op veronica..
Oftwel Border Security
Ik heb een dvdboxquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Volgende week weer.
[ afbeelding ]
branden in de hel zul je!quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga denk ik lekker Boer zoekt Vrouw kijken ipv wegmisbruikers
quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Vloeken in de kerkquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Lol nee dat niet. Of ik koop een ipod touch, ook wel fijn. In ieder geval, kap eens met die grote pics, ik scroll me een ongeluk.quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Biskwie het volgende:
[..]
je bent toch niet zoals die knakker die laatst voor me stond in de t-mobile shop?
die sloot een 2 jarig iphone abbo af, met een ingangsdatum ergens in juni 2011
Niet waar, hij heeft rechte tanden, net zoals ik!quote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, graftanden zien er zo uit:
[ afbeelding ]
dan begint de nieuwe serie op de bbcquote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gezien
Maar nog 7 dagen![]()
Zeg af. Zeg dat je ziek bent.quote:Op zondag 8 november 2009 19:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Voordat ik wegga
Een feestje wat om 8 uur begint op zondagavond
Ik ben lekkerder.quote:Op zondag 8 november 2009 19:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar, hij heeft rechte tanden, net zoals ik!![]()
Ohh we lijken wel 1 samen.
Ik ook, Wietse komt vanavond uit de kast.quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oja das t officiele spamtopic he?
waarom niet?quote:Op zondag 8 november 2009 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja
En NJ denkt niet dat we het gaan halen
Ligt eraan of ik dan BZV zit te kijken of nietquote:Op zondag 8 november 2009 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja
En NJ denkt niet dat we het gaan halen
ik had erwtesoep uit een zak!quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Folmer het volgende:
Omdat dit topic toch in KLB staat:
Klacht: De batterijen van m'n afstandsbediening zijn leeg.
Antiklacht: Chinese tomatensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |