ik was net de moeder van appelsjap aan het doen toen ik de PM kreeg... nu heeft ze geen zin meerquote:
is hij weggeweest dan? hij is alleen vervangen voor een volautomatische versiequote:
*laat tieten zien*quote:Op zondag 8 november 2009 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
3 nieuwe PM's, ik hoopte dat het lekkere wijven waren!
quote:Hoi ik ben appelsjap, op het moment ben ik gebanned maar over 24 uur ben ik weer terug om sfeer te brengen op het forum.
jekentmeniet
Een aantal topics was hij er niet. Kreeg bijna het idee dat jullie de shows tof vonden.quote:Op zondag 8 november 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
[..]
is hij weggeweest dan? hij is alleen vervangen voor een volautomatische versie
quote:appelsjap, lijkt het niet te leren, ook niet na waarschuwing. Misschien begrijp hij 48 uur weg dan beter.
bedoel je vorige week? of daarvoor? vorige week is de automatische geintroduceertquote:Op zondag 8 november 2009 18:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Een aantal topics was hij er niet. Kreeg bijna het idee dat jullie de shows tof vonden.
quote:
Is je PM Box aan?quote:Op zondag 8 november 2009 18:16 schreef Doler12 het volgende:
Ik ben even aan het eten en gelijk topic 3 al!
De teller staat hier nu op 13...quote:Op zondag 8 november 2009 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
3 nieuwe PM's, ik hoopte dat het lekkere wijven waren!
Die zijn tof! Thanks!quote:Op zondag 8 november 2009 18:18 schreef Doler12 het volgende:
Zitten jullie ook Phil en Kirsty te kijken? Dat zijn pas echte huizen bazen, in plaats van die amateurs hier in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |