hier niet (meer)quote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef Doler12 het volgende:
Youbtube is down?

hoeveel rijbewijzen kwijt, kooscounts, agressieve mokros etc etc aantallen raden, de winnaar levert een week zijn rijbewijs in....quote:

pool trouwens, niet pollquote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
hoeveel rijbewijzen kwijt, kooscounts, agressieve mokros etc etc aantallen raden, de winnaar levert een week zijn rijbewijs in....

Klinkt aardigquote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
hoeveel rijbewijzen kwijt, kooscounts, agressieve mokros etc etc aantallen raden, de winnaar levert een week zijn rijbewijs in....

quote:Op zondag 8 november 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ik zelfs een pm krijg. Wat een service

Je bent 1 van velequote:Op zondag 8 november 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:

Lolquote:Op zondag 8 november 2009 17:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een HELE goede reden hebt?

Gecondoleerd en sterkte.quote:

sterkte aan de nabestaanden...quote:Op zondag 8 november 2009 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga poepen

PiRANiA misschien moeten we iedere keer dat we een topic openen iedereen pm-en, stel je voor dat iemand een topic mistquote:Op zondag 8 november 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:

quote:

Goed ideequote:Op zondag 8 november 2009 17:32 schreef Biskwie het volgende:
[..]
PiRANiA misschien moeten we iedere keer dat we een topic openen iedereen pm-en, stel je voor dat iemand een topic mist

That's a little bit more information than we needed, but go ahead!quote:Op zondag 8 november 2009 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga poepen

quote:

maar eerst paar uurtjes wat voor school doen
 maar eerst paar uurtjes wat voor school doen  

Dan hebben mensen die een zondag avond bij opoe en omoe aan de koffie zaten de volgende dag de schrik van hun leven als ze 20 pm's hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 17:32 schreef Biskwie het volgende:
[..]
PiRANiA misschien moeten we iedere keer dat we een topic openen iedereen pm-en, stel je voor dat iemand een topic mist

Ik was ook niet van plan vaker te PM-menquote:Op zondag 8 november 2009 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
één keer pmen is genoeg hoor

Je helpt mee?quote:Op zondag 8 november 2009 17:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben benieuwd naar topic 7
Speeting
Ben er vanavond weer bij hoormaar eerst paar uurtjes wat voor school doen

4 minuutjes is lang genoegquote:Op zondag 8 november 2009 17:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je zit met je laptop op de plee?

SuperwormJim poept!quote:Op zondag 8 november 2009 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Gelukt!

Niet nodig, ik heb m'n reet niet afgeveegd.quote:Op zondag 8 november 2009 17:35 schreef Biskwie het volgende:
[..]
SuperwormJim poept!
heb je je handen wel gewassen?

quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb m'n reet niet afgeveegd.

Think so, heb tenslotte het woord uitgevondenquote:

Afvegen is voor pussiesquote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb m'n reet niet afgeveegd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |