En ik heb hem ooit uitgeprintquote:Op zondag 8 november 2009 17:00 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, de help-PDF van Logic is gewoon 1055 pagina's
quote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Apple productVolgens mij 250 van mijn zuurverdiende euros aan uitgegeven, met de enorme capaciteit van 4 gigabyte!
Dit ga ik volgens mij heel handig vinden op de platenbeurs. Geen dubbelen meer en een lijstje maken met platen die ik wil gaan kopen voor op de iPhone.quote:Op zondag 8 november 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het gebruikAlleen jammer dat Amazon de stekker tijdelijk uit de iPhone-app heeft getrokken, maar voorlopig blijft het nog werken
Moet ik ook nog es gaan vullenquote:Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zag dat Collectorz.com ook Music Collector voor de Mac heeft. Die ga ik maar weer eens gebruiken. En op mijn iPhone, zodat ik niet nog eens een cd koop die ik al heb, dat is al wel eens voorgekomen.
Dat heeft DL dan weer niet, een wishlist. Je hebt alleen een lijst van de dingen die je al wel hebt. Lijst met dingen die je nog wil zou inderdaad ook handig zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit ga ik volgens mij heel handig vinden op de platenbeurs. Geen dubbelen meer en een lijstje maken met platen die ik wil gaan kopen voor op de iPhone.
Dubbele cd's kopen is me ook al meer dan eens overkomenquote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit ga ik volgens mij heel handig vinden op de platenbeurs. Geen dubbelen meer en een lijstje maken met platen die ik wil gaan kopen voor op de iPhone.
1 |
Dat, en soms laat ik een cd ook wel eens liggen omdat ik niet zeker weet of ik 'm al heb. Daar gaat nu dus een einde aan komen, alleen het invoeren is even een kutklus. Maar ik ben al bij de N.quote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dubbele cd's kopen is me ook al meer dan eens overkomen.
Wat en waar? Music Collector?quote:Op zondag 8 november 2009 16:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: met de code DMS-SO-AUG-PSMUG (selecteer upgrade en daarna Apple User Group)s het te krijgen voor 20 dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |